Aamulämmöt???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivänkakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivänkakkara

Vieras
Ollaan yritetty raskautua tässä jo jonkin aikaa... olen pikkuhiljaa ottanut käyttöön niin ovistestit kuin lämpökäyrän mittaamisenkin... Voisiko joku kertoa että nouseeko lämpö minkäverran tavallista korkeammalle jos raskaus on alkanut ( tietysti on yksilöllistä ) mutta itselläni on ollut nyt parina aamuna 37,0 ja 37,1 kun normaalilämpö on 36,8- alaspäin, useina aamuina tosi matalalla jotain 35,... Olen täällä ihan täpinöissäni että josko se voisi olla... tuo lämmönnousu sattui vielä juuri oikeaan aikaan kierrosta ( ovulaatiosta nyt noin viikko, ehkä vähän ylikin ) ja siitä lähtien se on siis vähitellen noussut ja nyt keikkuu tuolla ""lämpörajan"" paremmalla puolella... Kerrottehan kokemuksianne!!

Voi olla merkki raskaudesta tai sitten ei. Jos lämmöt keikkuu ylhäällä yli 18 päivää, olet tod näk raskaana. Jos viikko on vasta takana, tiedät vain, että kehosi toimii normaalisti ja keltarauhanen hoitaa hommaansa hyvin :)

Kiitos! Ihan turhaan alan aina intoilla ja sitten saa lopuksi aina nieleskellä pettymystään. Tässä on juuri sekin että onhan ne voineet jo aikaisemmissa kierroissa olla noin ylhäällä ja en ole vain mittaillut. Yleensä kun tuo 37 mulla menee rikki niin on tosi jo kipeä olo ja paleltaa... Yritän tässä nyt rauhoittua niin ei tarvii taas niin korkeelta tippua:).. .mittailua jatkaen...

Yhteistyössä