Aamulla 3+1 Reimatec-ostoksilla Sokoksella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kranttuko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kranttuko?

Vieras
Käväisinpä aamulla heti kasilta Reimatec-pukuja katsastamassa Sokoksella ja mietin, että miksi ihmeessä siellä oli melkein tappelu niistä kaksiosaosista puvuista. Hinta oli 59,90 takille (normaali 89,90) ja housuille 29,90 euroa (39,90)

Puvut olivat viime vuoden kevään mallia eikä esimerkiksi ollut mahdollista ostaa housuja ja takkia niin, että värit olisivat mätsänneet. Olivat siis eri paria, esim. ruskea (muta) takissa ihan eri väriä kuin housuissa. Eri parisiakin siis.

Tuli sellainen fiilis, että mahtavatko ihmiset sokeutua noilla 3+1-päivillä ja Hulluilla päivillä ihan totaalisesti. Eihän tuo ole edes kummoinen alennus, varsinkin kun on kyse vanhasta tavarasta. Jonkun puoleen hintaan myynnin olisin vielä ymmärtänyt.

Kiitos, ei tartte mennä paikalle. Viime kevään värit oli ihan kivat, mutta epäilinkin että kokonaisuutta ei saa. Toki minusta puoleen hintaan saa välikausitakkeja ja housuja alesta kokonaisuutena huonosti. Haalareita voi olla, mutta ei 2-osaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vanhaa tavaraa, just just... Taidat todella olla kranttu.

Varmaankin sitten. Mutta mietin vaan, että mitä järkeä on maksaa vuoden takaisesta mallistosta noin paljon, kun yleensä joka alessa on sen kauden vaatteet
-40-50 % alessa?

Minä olin lastenosastolla joskus puoli ysin jälkeen eikä siellä mitään tappeluita ollut. Vähän katselin vihreää takkia, olisi ollut kuopuksen väriä, mutta jätin kuitenkin ostamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
eikö se ole hullujen päivien ja 3+1 ym tarkoituskin päästä vanhasta malleista eroon???Miksi ihmeessä ne viimeistä mallia myisi alella.....

Kyllä esim. Stockalla myydään sen kauden värejä esim. Ticketin pukuja.
Mutta juju on siellä se, että juuri sitä mallia ei välttämättä ole muulloin myynnissä.
Ei siellä kyllä naistenvaatteetkaan esim. ole mitään edellisvuoden mallistoa.

Minä olin lastenosastolla joskus puoli ysin jälkeen eikä siellä mitään tappeluita ollut. Vähän katselin vihreää takkia, olisi ollut kuopuksen väriä, mutta jätin kuitenkin ostamatta.

Helsingin keskustassa noin klo 8.10 kyllä pengottiin niitä rekkejä vimmatusti ja yhdellä sun toisella oli syli täynnä pukuja. Ei nyt ihan tappelu, mutta melkein Hullut päivät ; )

Vanhaa tavaraa, just just... Taidat todella olla kranttu.

Niin siis tähän jatkan vielä että jos puku maksaa kuitenkin alessakin 89,90 euroa niin kai sitä saa jo vähän olla sitä mieltä, että olisi kiva jos takki ja housut olisivat sentään samaa paria. Vai?

Noi kampanjathan perustaa ihan täysin siihen että suurin osa asiakkaista tulee jonkun tarjouksen perässä juoksu jalkaa paikalle mutta tuotetta oli vain pari kappaletta tai tuote ei vastaakkaan täysin mielikuvaa, sitten asiakas katselee muita tuotteita ja ostaa runsaasti normaalihintaisia tuotteita pelkästään tai tarjouksen lisäksi. Lisäksi kaupat ostaa kaikenmaailman halpakamaa varastoon (jota ei myydä muulloin kun alessa) ja myy sitä sitten mukamas alennuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Helsingin keskustassa noin klo 8.10 kyllä pengottiin niitä rekkejä vimmatusti ja yhdellä sun toisella oli syli täynnä pukuja. Ei nyt ihan tappelu, mutta melkein Hullut päivät ; )

Ehkä turkulaiset eivät ole yhtä hulluja :D Kemikaliotavaroista totesin, että aika samat hinnat oli samoista tuotteista Anttilan keskusvarastotyhjennyksessä. Molemmat kävin aamusta tutkimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Noi kampanjathan perustaa ihan täysin siihen että suurin osa asiakkaista tulee jonkun tarjouksen perässä juoksu jalkaa paikalle mutta tuotetta oli vain pari kappaletta tai tuote ei vastaakkaan täysin mielikuvaa, sitten asiakas katselee muita tuotteita ja ostaa runsaasti normaalihintaisia tuotteita pelkästään tai tarjouksen lisäksi. Lisäksi kaupat ostaa kaikenmaailman halpakamaa varastoon (jota ei myydä muulloin kun alessa) ja myy sitä sitten mukamas alennuksella.

Mä en kolmeplusyksillä enkä hulluillapäivillä vilkaisekaan niihin normihintaisiin tavaroihin. Eikä kukaan mun tutuistanikaan. Enemmänhän noiden idea on kasvattaa ihmisten kulutusta: kaksi rahankulutuspiikkiä normaaleiden joulun ja talvi- ja kesäalerynnistysten lisäksi.

Viime syksyn hullut päiväthän olivat Stockmannille pettymys taloudellisesti. Toivottavasti satsaavat tämän kevään tarjontaan. Eivär ihmiset mitä tahansa maksa vain siksi, että se pakataan keltaiseen muovipussiin.

[ Eivär ihmiset mitä tahansa maksa vain siksi, että se pakataan keltaiseen muovipussiin.

Miehen kanssa ollaan puhuttu moneen otteeseen, että auvoisina opiskeluvuosina HP:n tarjoukset olivat todella hyviä esim. ruokapuolella ja nyt lähinnä säälittäviä. Sama juttu muissa tuotteissa, ei jaksa innostaa.

Olen kyllä tehnyt sieltä viime vuosina pari ihan hyvääkin löytyä: pojan Ticket puku viime vuonna 29.90 euroa oli aivan erinomainen ja Pony-rattaat 119 eurolla hyvä tarjous nekin. Eli kun menee hakemaan jotain tiettyä ja jättää muut ostamatta, voi tehdä välillä ihan hyviäkin löytöjä.

Viime syksyn hullut päiväthän olivat Stockmannille pettymys taloudellisesti. Toivottavasti satsaavat tämän kevään tarjontaan. Eivär ihmiset mitä tahansa maksa vain siksi, että se pakataan keltaiseen muovipussiin.
En yhtään ihmettele. Oli tavara järkyttävän tylsää pikkupojan äidin näkökulmasta. En minä tylsiä tai synkkiä vaatteita normihintaan hamstraa. Pitää olla oikeasti kivaa :)

[ Eivär ihmiset mitä tahansa maksa vain siksi, että se pakataan keltaiseen muovipussiin.

Olen kyllä tehnyt sieltä viime vuosina pari ihan hyvääkin löytyä: pojan Ticket puku viime vuonna 29.90 euroa oli aivan erinomainen ja Pony-rattaat 119 eurolla hyvä tarjous nekin. Eli kun menee hakemaan jotain tiettyä ja jättää muut ostamatta, voi tehdä välillä ihan hyviäkin löytöjä.

Tosin toi ticketin alennus ei ollut kuin 25%, saatavuus yleensä vaan on todella huono (siis kaupasta). Ainakin täällä päin.

Mutta juu, voisin ostaa parit varastoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Tosin toi ticketin alennus ei ollut kuin 25%, saatavuus yleensä vaan on todella huono (siis kaupasta). Ainakin täällä päin.

Mutta juu, voisin ostaa parit varastoon :)

Ei se pieni ale haittaa, kun on hinta-laatusuhde kohdillaan. Ja kivat kirkkaat värit.

Yhteistyössä