Aamun ratoksi itsetunto/ulkonäköG :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pirullinen

Aktiivinen jäsen
04.12.2008
1 862
0
36
1. Oletko omasta mielestäsi kaunis?
2. Jos olet, pystytkö sanomaan sen helposti muille?
3. Onko se sinusta itserakasta?
4. jos et pidä itsestäsi, mitä ajattelet niistä joita itse pidät kauniina?

1 & 2 KYLLÄ
3 EI
4 jokaisessa on kauniita ominaisuuksia mun mielestä.

1. On niitä kauniimpiakin ja paljon, mutta en mä kai ihan susiruma ole.
2. Edellä kirjoittamani voin kertoa kenelle vaan, jos sitä kysytään. Koska ulkonäkö ei kuitenkaan mun mielestä ole arvo sinänsä, en koe asiakseni vertailla ja kuuluttaa.
3. Ei, mutta jos se on lähes ainoa hyvä asia, jonka itsestään pystyy kertomaan, se on vähän säälittävää.
4. Pidän kyllä itsestäni (vielä enemmän monella muulla tapaa kuin peilissä ja valokuvissa), mutta tykkään katsella kauniita ihmisiä (ja muutakin maailman kauneutta) ja ajattelen, että kaunista.

1. ehdottomasti mutta samalla en missään tapauksessa
2. riippuu kenelle, toisille mielellään ja toisten edessä en koskaan
3. se on merkki hyvästä itsetunnosta joka minulla ontuu pahasti, ei itserakkaudesta tai narsismista (jos siis oikeasti on ihan hyvän näköinen)
4. riippuu ihmisestä, kaikki ovat erilaisia

1. Oletko omasta mielestäsi kaunis? EN. Peilistä kurkisti semmoinen hirviö, että meinas jännäkakka tulla housuun. Asiaa ei paranna yhtään kertyneet kilot ja juurikasvu.
2. Jos olet, pystytkö sanomaan sen helposti muille? Pystysin, jos oisin niin kaunis, että siitä kannattas erikseen täällä esim mainita.
3. Onko se sinusta itserakasta? Riippuu miten siitä sanoo ja missä tilanteessa. Voi kertoa omista hyvistä puolista olematta itserakas.
4. jos et pidä itsestäsi, mitä ajattelet niistä joita itse pidät kauniina? Onpa ne kauniita. Joskus saatan olla jonku vartalolle kateellinen, koska voivat käyttää minkälaisia vaatteita tahansa. Mutta muuten en ole niinkää ulkonäkö orientoitunu.

1. Riippuu päivästä, mutta pääsääntöisesti oon tyytyväinen
2. en
3. jos sitä hehkuttaa tai muuten puheissaan korostaa koko ajan niin sit on
4. en sen kummempaa, ehkä aattelen että ompa kaunis ihminen

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
1. Oletko omasta mielestäsi kaunis?
2. Jos olet, pystytkö sanomaan sen helposti muille?
3. Onko se sinusta itserakasta?
4. jos et pidä itsestäsi, mitä ajattelet niistä joita itse pidät kauniina?

1 & 2 KYLLÄ
3 EI
4 jokaisessa on kauniita ominaisuuksia mun mielestä.

1. Ei, en ole enään kaunis. Aikaisemmin pidin itseäni kauniina. Mutta äitiyden ja tämän palstan myötä olen tajunnut ettei lihava, vanha, ei niin trendikäs ihminen ole kaunis.
2. Silloin kun pidin itseäni kauniina, en juossut julistamassa asiaa muille.
3. Jos jatkuvasti tuo puheissaan esiin omaa kauneuttaan tai ei voi olla peilaamatta itseään ikkunoista, ovenkahvoita yms. Se on mielestäni jo itserakasta.
4. Kauniit ihmiset ovat ilo silmälle =)

Yhteistyössä