aamuseisokki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...............

Vieras
Onko miehillä aina seisokki aamuisin? Olin viikonloppuna paikassa, jossa nukuttiin yhdessä huoneessa miesten kanssa....telttoja näytti olevan pystyssä aamulla yhdellä sun toisella ;)

Kyllä. Ennemmin silloin pitäisi huolestua, jos aamuseisokkia ei olisi. Itse en tiedä miksi näin tapahtuu, joten kysynkin voisiko kukaan valaista asiaa. Miksi näin on?

Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Kyllä. Ennemmin silloin pitäisi huolestua, jos aamuseisokkia ei olisi. Itse en tiedä miksi näin tapahtuu, joten kysynkin voisiko kukaan valaista asiaa. Miksi näin on?

suomeksi sanottuna aamulla kusilastissa se seisoo suurimmaksi osaksi.

.....naisille nimittäin.
Kun miehellä on päällä aamuseisokki, tuossa neljän ja kuuden välillä, käykääpä käsiksi kyseiseen "laitteeseen".
Sanovat nimittäin nuo "ammattilaiset", kuulema, että mies kuin mies on myyty sen käsitttelyn jälkeen :)
Hiljaa hyväillen, niin että mies herää silloin kun on jo liian myöhäistä :)

Miesten aamuseisokki ei johdu kusilastista vaan on kehon normaalitoimintaa, joka ylläpitää värkkien toimivuutta eli verisuonet ja muut pysyy kondiksessa. Eikä seisokkia ilmene pelkästään aamuisin vaan myös esimerkiksi päikkäreille - tai näin ainakin itsellä.

Alkuperäinen kirjoittaja hjv:
Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.

Mulla on kaameat testot, ja joka ikinen yö seisoo kikkeli. Se on lähes yhtä varmaa kuin että aurinko nousee. Ainoa asia mikä voisi seisokkini estää on viinanotto, vaan kun en koskaan ota viinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mies 32 lapista:
Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.

Mulla on kaameat testot, ja joka ikinen yö seisoo kikkeli. Se on lähes yhtä varmaa kuin että aurinko nousee. Ainoa asia mikä voisi seisokkini estää on viinanotto, vaan kun en koskaan ota viinaa.
Eihän siellä Lapissa aurinko nouse, kun on kaamos. Siis sun kikkelis ei seiso kaamosaikana.

Jep, jotenkin noin se menee.
Jostain tiedelehdestä luin että miehen kroppa lähettää noita testosteronipiikkejä neljän tunnin välein.

Alkuperäinen kirjoittaja maaret 23:
Alkuperäinen kirjoittaja mies 32 lapista:

Eihän siellä Lapissa aurinko nouse, kun on kaamos. Siis sun kikkelis ei seiso kaamosaikana.
No ei mun seisokit mitään aurinkoja vaadi. Täytyyhän se pohjoisen Suomen ehkä kestävimmän miehen saada jostain energiansa, ja se virtaa mun suonissa oli päivä tai yö.