?
...............
Vieras
Onko miehillä aina seisokki aamuisin? Olin viikonloppuna paikassa, jossa nukuttiin yhdessä huoneessa miesten kanssa....telttoja näytti olevan pystyssä aamulla yhdellä sun toisella 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:Kyllä. Ennemmin silloin pitäisi huolestua, jos aamuseisokkia ei olisi. Itse en tiedä miksi näin tapahtuu, joten kysynkin voisiko kukaan valaista asiaa. Miksi näin on?
Alkuperäinen kirjoittaja hjv:Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.
Eihän siellä Lapissa aurinko nouse, kun on kaamos. Siis sun kikkelis ei seiso kaamosaikana.Alkuperäinen kirjoittaja mies 32 lapista:Alkuperäinen kirjoittaja hjv:Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.
Mulla on kaameat testot, ja joka ikinen yö seisoo kikkeli. Se on lähes yhtä varmaa kuin että aurinko nousee. Ainoa asia mikä voisi seisokkini estää on viinanotto, vaan kun en koskaan ota viinaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hjv:Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.
No ei mun seisokit mitään aurinkoja vaadi. Täytyyhän se pohjoisen Suomen ehkä kestävimmän miehen saada jostain energiansa, ja se virtaa mun suonissa oli päivä tai yö.Alkuperäinen kirjoittaja maaret 23:Eihän siellä Lapissa aurinko nouse, kun on kaamos. Siis sun kikkelis ei seiso kaamosaikana.Alkuperäinen kirjoittaja mies 32 lapista:Alkuperäinen kirjoittaja hjv:Se johtuu siitä että testosteroni on korkeimmillaan aamuyöllä. Jos aamuseisokkia ei ole, ei sitä ole koskaan.
Mulla on kaameat testot, ja joka ikinen yö seisoo kikkeli. Se on lähes yhtä varmaa kuin että aurinko nousee. Ainoa asia mikä voisi seisokkini estää on viinanotto, vaan kun en koskaan ota viinaa.