Äänestys...kumpi haalari vauvalle?? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinuska

Vieras
Eli mulle iski kauhea valinnan vaikeus. En muistanut, että mullahan onkin jo haalari ja ostin tuon valkoisen H&M:n haalarin. Kumpikin on kokoa 68, vauva on ensi lokakuussa 6kk ja valkoinen on paljon pienempi. Tuo sinipunainen haalari on reimatecin vanhempaa mallia oleva, mutta kuin uusi. Huono puoli on, että tumput ja töppöset joutuisin hankkimaan, jos valitsisin reimatecin. Valkoisessa haalarissa on kiinteät tumput... vaikeaa. reimatec kyllä sopisi koko talven.

Jos ei ole pakko valita, niin itse käyttäisin valkoista vaunuhaalarina ja reimatecia silloin, kun lapsi pääsee vähän vaunuista pois - vaikkapa keinua kokeilemaan tai syksynlehtiä maistelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Kyllä mä valitsisin tuon reiman.. Kuitenkin lapsi on sitten tammikuussa jo 9kk, jolloin ryömii ja ehkäpä konttaa, niin ei ole varmasti mukava tuolla vanuhaalarilla möyriä pihalla..

Tuota en ajatellutkaan, kiitti vinkistä..

Valkoinen kauniimpi, mutta minä pitäisin molemmat :)

Ehkä järkevästi ajateltuna pä'ätyisin Reimateciin, jos pakko olisi valita. Ei käy heti ahtaaksi = mahtuisi kauemmin ja ei tumput ja töppöset paljon maksa, jos et mitään merkkituotteita aio ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Tuo vaalea on paljon nätimpi, mutta miksi sinun pitää valita, jos kerran molemmat jo omistat? Vai meinasitko palauttaa tuon reiman?

Ei kun ajattelin toisen myydä pois... ostin tuon reiman, kun sain niin halvalla.

Ostaisin tyttövauvalleni valkean, koska se on niin suloinen ja tuon ikäinen ei tod.näk. vielä konttailisi maassa, mutta sinun vauvasi on jo vanhempi. Hän saattaa lopputalvesta jo leikkiä hiekkiksellä, keinua yms. Reimatec pitäisi varmasti vettä, ja se on sen kokoinen, että menee kevääseen saakka. Sitähän ei tiedä, kuika kauan talvipukuja joutuu vielä käyttämään varsinkin pienillä, jotka vain istuvat tms.

Eli näin joudun vastaamaan Reimatec

Alkuperäinen kirjoittaja tekisin näin:
Jos ei ole pakko valita, niin itse käyttäisin valkoista vaunuhaalarina ja reimatecia silloin, kun lapsi pääsee vähän vaunuista pois - vaikkapa keinua kokeilemaan tai syksynlehtiä maistelemaan :)

No juuri noin. Kyllä sitä varmasti kahdelle haalarille käyttöä on tuon ikäisellä jo!
Mitä jos tulee vaikka pissat läpi ja toinen kastuu tai on pesussa?

Yhteistyössä