Äänestys! Mitä mä teen? Olen yksin kotona illan.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön nainen

Vieras
1) katson elokuvaa
2) teen omenapiirakkaa ja luen kirjaa tai palstailen
3) koitan ommella jotain
4) jotain muuta, mitä?

Jos 1), niin
a) Geishan muistelmat
b) Robin Hood (se jossa Kevin Kostner)
c) Twilight
d) Englantilainen potilas
 
kanavalinkki-1.jpg

suosittelen robinhuudia..
 
Minä valitsisin omenapiirakan ja lukemisen, jos olisi joku hyvä kirja tarjolla. Jos ei, niin omenapiirakka ja leffa (Geishan muistelmat, koska sitä en ole nähnyt).
 
Älä tee mitään.
Olet vaan ja nautit hiljaisuudesta.
Laita kynttilä valaisemaan ja sammutat kaikki muut häiriöt ymmpärriltäsi ja olet vaan :)

Moni ei tähän uskalla ryhtyä, koska pelkäävät itseänsä.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä