AAPUUUUVAAAA!!!!!

neljän äitikö

Uusi jäsen
17.09.2007
5
0
1
Elikkäs, tilanne on tämä. Meillä kolme lasta ennestään ja nyt ekaa kiertoa neljättä yritellään. Nyt on kp 34/? menossa. Viime kierto oli 34 pvää, sitä edellinen 29. Kierrot ollut sellaista 28-30. Kerran vain ollut tuo 34 pvää.

Aamulla pissin b-sure tikkuun, johon tuli hennon hento aavistuksen punertava viiva, jonka näki selkeesti, mutta ei kuitenkaan selkeesti. Ihan selvä haamu siis siinä oli. Minä näin sen ja mieheni myös (muuten en olisikaan uskonut siinä viivaa olevan :D

Eli, kysymys kuuluukin, onko tämä nyt positiivinen vai ei... Mietin jo, että josko tilaisin ajan verikokeeseen, niin jospa siitä sais luotettavan tuloksen, mutta tarkemmin mietittyäni totesin, että se hcg pitoisuus olisi niin alhainen kuitenkin, että sitä joutuisi seuraamaan... Ajattelin testata ylihuomenna uudelleen.

Mun pääni on sekaisin, toisena hetkenä olen varmasti raskaana, mutta toisena taas iskee epäonnistumisen tunne ja pelko tulevista menkoista.

Mitään sen kummempia oireita mulla ei ole, ainoastaan menkkakipuja ollut jo pari viikkoa... lämpö samoin ollut koko ajan 37 - 37,2 ja päätä hieman kolottelee... ei muuta. Tissit ei koskaan aiemminkaan ollut kipeänä, joten siksi en sitä edes odota.

On sekavaa tekstiä, mutta niin on kirjoittajakin...

Minäkin testasin tämän nelosen haaleaakin haaleammalla viivalla ja nyt se tuolla masussa köllii 21. raskausviikolla =)
Kyllä se plussa on, jos siihen väriä tulee :D
Onnea :heart:

Jahvetti ja pikkunelonen 20+4 :heart:

En kyllä itsekään usko, että väärää positiivista tulosta tulee, sillä se on jo hyvin harvinaista. Eli raskaana tässä ollaan, kunnes toisin todistetaan =)

Testailen uudelleen huomenissa tai jos jaksan odottaa, niin vasta ylihuomenna. Toivotaan parasta ja katsotaan, miten käy!!!

Yhteistyössä