ääretön väsymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
en saanut yöllä nukuttua, välillä oli kylmä ja välillä kuuma, säpsähtelin ja heräilin, pyörin ja hyörin, loppusaldo unen kanssa oli ehkä joku 4 tuntia.
nyt on sitten silmät ristissä ja pitäis lähtee lapsen kanssa mummolaan, mutta mä en ihan oikeesti uskalla ajaa vaikka matkaa ei oo paljon mitään :ashamed: :ashamed: en pelkää et nukahtaisin rattiin, mut hiukka hirvittää se, et ajan jonku yli kun ei refleksit toimi :ashamed: ja mitää päikkäreitä pysty vetään kun toi4v on pirteä kun peipponen :headwall: :headwall:

Mä olen vedellyt reilun viiden tunnin yöunilla nyt jo aika pitkään. Kun ei illalla väsytä. :D Aamulla sitten on aina ihan seis ja päivällä meinaa nukahdella sohvalle...

Huomenna pitäisi ajella 390 km. :whistle:

mä en oikeasti pysty elämään jos en saa sitä 8 tuntia unta, oon vaaraks itselleni ja muille. vaikka kaikki on väittäny et kaikkeen tottuu, niin unettomuuteen mä en koskaan totu. se oli osasyy sille et aikanaan lopetin imettämisen niin aikaisin kun vähäiset yöunet otti mielenterveydelle... mä en kestä tätä väsymyksen tunnetta, tää on ihan kamalaa.. |O

Mä liityn väsymysläisiin. Tosin oon nukkunu hyvin, mutta kun piti herätä ennen klo 10:tä.. :snotty:

Mä oon liian tottunu nykyisin siihen, että vauvan kanssa posotetaan kymmeneen asti. Eilen sit vaan päätin, että ei, kun viimeistään ysiltä ylös ja vaikka oonkin nukkunu tosi hyvin, tuntuu kuin olisin noussu keskellä yötä. Ja siis kakskytä yli ysi kuitenkin nousin (nukkumaan vähän ennen kahtatoista, vain yks herätys yöllä = aamukuudelta..). :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
mä en oikeasti pysty elämään jos en saa sitä 8 tuntia unta, oon vaaraks itselleni ja muille. vaikka kaikki on väittäny et kaikkeen tottuu, niin unettomuuteen mä en koskaan totu. se oli osasyy sille et aikanaan lopetin imettämisen niin aikaisin kun vähäiset yöunet otti mielenterveydelle... mä en kestä tätä väsymyksen tunnetta, tää on ihan kamalaa.. |O

Mä oon kyllä samanmoinen. En kestä väsymystä en sitten yhtään, kroppa hajoaa ihan heti. Mut ennen kaikkea meidän ukko arvostaa mua niin paljon enemmän hyvin nukkuneena (mistä voi päätellä, kuinka ihana olen väsyneenä :saint: ), että meidän imetys kääntyi jo aikaisessa vaiheessa siihen, et ukko syötti pullosta öisin (alkuun mä vain pumppasin öisin kerran. Oisin joutunu muuten ensin imettää ja sit pumppaamaan), vaikka päivisin vielä imetinkin (sanan täydessä merkityksessä. Nykyisin vain pumppaan päivisinkin =)).

mulla meni joskus 3 kuukautta 2-4 tunnin yöunilla, yleenäs nukun 8-9. Sitten en enää huomannut liikennevalojen vaihtumista ja lopetin autoilun. Myös unet alkoivat pyöriä paikallaan ja olin aika huolestunut, että minulla on jokin aivotoiminnan häiriö. Mutta lääkärin mukaan minulla oli selkeästi aivojen ylirasitustila.

Yhteistyössä