aargh!!! Miten tyhmä voi ihminen olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Oonkin jo aiemmin valittanut siitä yhdestä kaverista, joka jatkuvasti kyselee, et voiko tulla kylään.
Eilen ilmoitin sille, et en jaksa vieraita ja en vastaa edes puhelimeen, kun en jaksa edes puhelimessa puhua. Et ilmotan sit kun olen taas sosiaalisella tuulella ja jaksan ihmisiä kattella. On ollu tää raskaus niin väsyttävää, et ei tod jaksaisi iltoja passata vieraita.
No, tänään se on soittanut noin viis kertaa mulle ja muutaman kerran miehelle. On tullut viestiä puhelimeen, sähköpostiin ja galleriaan, et voiko tulla käymään ja ollaanko kotona. EI PERKELE!!! En oo vastanut kertaakaan, enkä vastaa.
miten selvästi se pitää sanoa, että EN JAKSA VIERAITA!
Nyt jos se vielä kerran ottaa muhun ton asian tiimoilta yhteyttä niin pistän välit kokonaan poikki.

Mulla tulee oikein stressi, kun jatkuvasti oon varuillani kun puhelin soi, et jos se on se psyko.
kohta ei viitsi enää nettiin mennä kun se hullu kyttää jossain sivuilla ja kyselee kyläilypaikkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Mä inhoan tuollaisia ihmisiä ihan sydämeni pohjasta. Niille kun ei auta se, vaikka selvästi sanoo, että en halua tavata. En vaan kestä sitä, että joku vaanii mua. En edes yritä keksiä sille mitään järkevää syytä. En jaksa sääliä enkä ymmärtää.

En mäkään jaksa enää.
Miten joku ei vaan voi uskoa, ettei halua tavata sitä, vaikka suoraan sanoo? :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
arvatkaa mihin heräsin vähän aikaa sitten? :whistle:

Yks nuija pistää viestiä, et ollaanko illalla kotona :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ei jaksa.

:hug: ymmärrän..mut onneksi pääsin tämmöisestä ihmisestä eroon..
(sillä tosin ei nettiä ollut joten ei voinu netistä laittaa viestiä mut jatkuvasti soitti tekstas ja pimpotti oven takana vaikka sanoin että EI KIITOS en jaksa nyt vieraita....ja sitten ku tää oletti automaattisesti et mä vaikka keskellä yötä hyökkään netistä kattomaan jotain tietoa hänelle tms..mä mikään pirun ilmanen palvelu oo..ois männy kirjastoon ).

arvatkaa mihin heräsin vähän aikaa sitten? :whistle:

Yks nuija pistää viestiä, et ollaanko illalla kotona :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ei jaksa.

voi elämä.... kyl on sun "ystäväs" melkoinen termiitti :)
sano sille päin näköö, jos ei mee hyvällä niin sit pahalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Onko tällä kaverilla kaikki ihan ok, vai ihanko on vaan noin seuran kipee?

Alkaa pikkuhiljaa tuntua, et se on muutenkin sekaisin...
Ei kai kukaan terve ihminen ole oikeesti noin yksinkertainen?

Ajattelin että onko yksinäinen vai jotain muuta murhetta että haluaa jutella ja olla jonkun luona. onko koko ajan ollu tommonen?

Mitäs jos se on sinusta aidosti huolissaan? Sun kirjoituksesi perusteella voit olla vain normaalisti väsynyt raskaudesta tai sitten masentunut (jos ihmiskontaktit eivät kiinnosta).

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mitäs jos se on sinusta aidosti huolissaan? Sun kirjoituksesi perusteella voit olla vain normaalisti väsynyt raskaudesta tai sitten masentunut (jos ihmiskontaktit eivät kiinnosta).

En oo masentunut vaan mua ei vaan kiinnosta just ton kyseisen ihmisen seura :D Kyllä mä välillä muita kavereitani nään.
tuskin se on musta yhtään huolissaan tai kiinnostunut, kun ei se koskaan kyläillessään puhu ku omasta itsestään ja valittaa milloin on mikäkin paikka kipee ja miten tympeetä on töissä. Ja suoraan sanottuna tällä hetkellä ei vois vähempää sen ihmisen murheet kiinnostaa...
Me ollaan tunnettu siis vasta muutama kuukausi ja hänen mukaansa ollaan parhaita kavereita, vaikka mä olen pitänyt koko juttua enempi semmoisena pakon sanelemana juttuna. Ensin se oli ihan ok, mutta mitä enempi siihen tutustuin niin sitä ahdistavammaksi sen seura tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie kyllä sanoisin suoraan että prkl lopettaa sen soittelun ja koittais jo käsittää ettei vttu kiinnosta ja asia loppuun käsitelty.... :kieh: Turha se on olla hienovaranen tuommosia kohtaan. :headwall:

Mä ihan huvikseni seuraan että miten kauan menee, että se tajuaa lakata soittelemasta, kun kukaan ei vastaa kuitenkaan.

Yhteistyössä