Aargh, mua välillä sieppaa tätini.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Kyseessä 60v vanhapiika jolla ei ole muuta elämää kuin lavatanssit, työt ja juoruilu. Nojoo, ihan onnellista elämää hän toivottavasti viettää.

Taas yritti yhdeksän jälkeen soittaa ja soitti isälleni että miksi se tyttö ei vastaa. HEI HALOO, MULLA ON KOLME LASTA JOIDEN NUKUTUKSET SAATTAVAT OLLA JUST SILLOIN MENOSSA mutta ei mene jakeluun.

Mummoni kuoli 8vuotta sitten. Silloin oli puhetta että meille kahdelle juuri yhteenmuuttaneelle opiskelijalle voisi olla lautaset yms tarpeen mitä sieltä luultavasti ylimääräiseksi jää.
Noh, ne menikin sitten roskiin ja tätini edelleen harmittelee minulle kuinka me ei nyt saatukaan niitä eikä varmaan pärjätä nyt.
Tilanne on ehkä himpun verran muuttunut niistä ajoista... Meillä on nykyään varaa ostaa omat lautasemme ja lakanamme.

Ja kun se puhelu alkaa aina näillä sanoin, ihan aloin vain yhtä juttua soittamaan... Ja tunnin päästä me edelleen jankataan sitä samaa asiaa että minä en tarvitse hänen vanhoja verhojaan eikä me lähdetä niitä täältä 300km päästä hakemaan.

Kiitos kun sain purkautua. Jaksaa taas huomenna soittaa hänellä ja jutella kunnolla. Tuosta iänikuisesta jankkauksesta huolimatta....

Niinpä, ihanan raivostuttavaa..... Ja ymmärrän kyllä että varmasti kaipaa sukulaistensa seuraa. Ja mie yritänkin olla parhaani mukaan yhteyksissä häneen. Mutta aina ei voi vain puhua...

Ford Prefect iu, ette varmastikkaa. Tällä mun tädilläni on taas ylisiistiä. Suurinpiirtein muovit sohvien päällä. Jos siellä käy niin lasten pitäisi suurinpiirtein istua hiljaa ja hievahtamatta paikallaan. Vaikka rakastaahan hän noita, omalla tavallaan... se elo ei vain sovi lapsille. Yritänkin näkemiset sopia meille tai isäni luo... missä lapset saavat olla lapsia.

Huoh, mutta huomenna jaksaa taas juoruta ja päivitellä naapurin Liisan kukka istutuksia. Plääh, purkautuminen auttaa

t: ap

Yhteistyössä