R
rt
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö toimituskuluihin voi kuulua muutakin kuin postimaksu? Entä jos myyjä asuu jossain peräkylillä ja lähin postilaatikko 20km päässä. Tällöin 20km matkaan menee bensaakin jo.
Minustakin postikustannukset voivat olla myyjälle enemmän kuin sen yhden kuoren hinta. Eihän niille kaikille helposti-kuorille välttämättä tule koskaan käyttöä, jos paketissa on 20 kappaletta. Myyjä maksaa niistä ylimääräisistä. joka tapauksessa.