Aavistuksen verran säikäytti! =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tulin eilen illalla töistä kotiin ja vanhin poika oli nukkumassa. Hällä vesirokko. Yhtäkkiä nousi sängystä ja oli hiukkasen sekava. Oli kuumeinen joten hain särkylääkettä ja poika esitti koiraa ihan tosissaan, kuvitteli olevansa koira. Tarjosin juotavaa ja puski nenällä lasia :o
Kyselin että tietääkö kuka on ja missä ollaan ja sanoi että on minun poika ja että ollaan puistossa.
Pyysin lastenvahtia hakemaan naapurin äidin ja poika tunsi molemmat. Sanoi että naapuri tuli puistoon mäen vierestä.
Verta tippu pari tippaa nenästä ja sano että kihelmöi takaraivoo.
Oltiin sitte yö lastenosastolla. Epäilivät aivokalvontulehusta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sekoilu johtu vaan kuumehourailuista.

Muistan miten sisarukset teki hulluja kuumehoureissaan, puhui kreisejä ja sisko yritti tulla pää edellä yläsängystä alas... lapset, lapset.... se oli aina pelottavaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja erty:
Muistan miten sisarukset teki hulluja kuumehoureissaan, puhui kreisejä ja sisko yritti tulla pää edellä yläsängystä alas... lapset, lapset.... se oli aina pelottavaa :/

oli kylä tosi pelottavaa.
Kyllä mä mietein taas että olis se vaan hyvä ku olis toinen ihminen tässä vierellä, mutta hyvin sain onneks nytki järjestettyä lastenhoidon.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hui... Hourailu yhdistettynä nenäverenvuotoon on pelottavaa.

hyvä minä.. luin että huo...railu.. Mitä tämä nyt on? No onneksi kuitenkin tavasin uudestaan!
Onneksi kaikki on nyt paremmin. Ite olisin kyllä jäätynyt kauhusta!

Alkuperäinen kirjoittaja itse:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hui... Hourailu yhdistettynä nenäverenvuotoon on pelottavaa.

hyvä minä.. luin että huo...railu.. Mitä tämä nyt on? No onneksi kuitenkin tavasin uudestaan!
Onneksi kaikki on nyt paremmin. Ite olisin kyllä jäätynyt kauhusta!

kyllä mä melkosesti jäädyinki. pyysin lapsenvahtia hakemaan naapurin äidin kattomaan poikaa. Oli kyllä tosi pelottavan näkönen, silmät selällään pyöritteli päätään niinku olis ollu aineissa.

Yhteistyössä