ABC designen yhdistelmät, kokemuksia????

19.06.2007
123
0
16
Nämä olisivat pohdinnan alla... Hyvät/huonot puolet esiin!!! Kannattaako ostaa??

Noissa on kantokopassa vetskari rikki...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59090934

Toinen vaihtoehto nämä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59382086

tai nämä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59454922

tai nämä
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59414814

Jotenkin tykkäisin noista abc:stä ulkonäöllisesti ja niissä olis tuo himoittu heittoaisakin...

Päättäkää mun puolesta kun en itse osaa |O

- raskaat työntää
- runko menee rikki helposti
- renkaat kun ottaa irti, niitä ei saa takasin paikalleen
- renkaat ei yleensäkään pysy paikallaa vaan lukot hajoaa käsiin ja varaosia ei saa mistää ( ei oo ainakaan meille vielä tullu ja tilasin 2 vuotta sitten)

Osta mieluummin briot tai emmanljungat käytettynä, (niitäkin saa heittoaisalla) jos haluat kestävät rattaat

Abc:n vaunut ei yleensä ole kovin ketteriä. Eli siis esim. autoon kasaus voi olla melko hankalaa, jos omistaa ihan normi auton 8ei siis tila)
Huono puoli noissa on juuri se, että ne on melko rujot sillä tavoin, että ovat raskaat työntää vaikkapa lumessa. Ja sitten vielä on hieman ahdas koppa-osa. Talvella voi tulla vauvalle pakkauksineen ahdasta. Ja koska koppa ei ole yhtenäisesti kiinni, niin ei ole niin suojaisa.
Nää on ne huonot puolet, mitä keksin. Toki paljon noita hyviäkin puolia.

Itse huutaisin noita ensimmäisiä brioja.

Osta uudehkot Briot niin tiedät sitten mitä laatu on. Huutiksessa näkyi niitä olevan aika paljon. Hyvästä joutuu valitettavasti maksamaan vähän enempi mutta ei kyllä joudu katumaan

Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
- raskaat työntää
- renkaat ei yleensäkään pysy paikallaa vaan lukot hajoaa käsiin ja varaosia ei saa mistää ( ei oo ainakaan meille vielä tullu ja tilasin 2 vuotta sitten)

Osta mieluummin briot tai emmanljungat käytettynä, (niitäkin saa heittoaisalla) jos haluat kestävät rattaat

Jos noita abc-merkkisiä tarkoitit, niin olen kaikesta eri mieltä... Meillä olleet käytössä nyt reilu 2 vuotta, runko edelleen todella hyvässä kunnossa, renkaat saa halposti paikalleen vaikka kuin monta kertaa niitä irroteltu peräkonttiin laittoa varten.. Lisäksi renkaat pysyneet paikallaan, varaosia emme ole joutuneet etsimään, koska vaunuista ei ole mitään mennyt rikki... Noissa kuvan vaunuissa on hyvä tuo tavarakori, meidän vaunuissa se on sellainen kankainen ja sinne vaikea laittaa esim kauppakassia, muuta huonoa en meidän vaunuista keksi.. Itse ostaisin joko nuo abc:t tai sitten sen kakkoskuvan vaunut (en muista merkkiä..). Niin joo ja se heittoaisa on aivan must-juttu, kun esim tuulee kovasti taikka pyryttää lunta, niin saa käännettyä aisan toisinpäin eikä lapsen tarvi kärvistellä tuulessa ja tuiskussa.... Usein näkee niitä äitejä, jotka tuiskussa vetävät vaunuja perässään, jotta lapsi on suojassa....

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Ja mun mielestä tosi kevyet vaunut työntää vuodenajasta riippumatta,sekä yksinkertaiset kasatakin...hmmmm...

tätä mäki peesaan..

NIin ketterästi menee lumella! Hyvät jouset ym!

Musta tuntuu että uskaltaisin luottaa teidän sanaan ja huutasta nuo :wave:

En oo kyl pväkää katunu et noi tuli hankittua.. Likka 3v istu viel puol vuotta sitte niis ja hyvin jaksaa työntää "raskaampaakin" lastia..

Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
- raskaat työntää

Tätä täytyy peesailla. Meillä oli tuollaiset samat, kuin tuossa ylimmässä kuvassa. Ostimme myös käytettynä olivat olleet yhdellä lapsella, ja pientä vikaa alkoi ilmetä muutaman kuukauden käytön jälkeen. Pyörä irtoili, jonka kuitenkin saimme paikalleen vielä ihan tappelematta. Reilun vuoden päästä vaunut olivat siinä kunnossa, että suosiolla päätimme ostaa briot. Itse ainakin huomasin, että vaunuihin tuli jatkuvasti vikoja lisää, pyörät irtoilivat kesken lenkin liikkuvat osat löystyivät. Eli vaunut siis eivät kestäneet käyttöä.

meilläki noi vaunut on ollu yhellä lapsella vähäisessä käytössä ennen meitä ja meillä suht paljon varsinki talvisin oli helpompi mennä.. Vielä tähän pvään mennes ei oo menny mitään rikki..

meilläki noi vaunut on ollu yhellä lapsella vähäisessä käytössä ennen meitä ja meillä suht paljon varsinki talvisin oli helpompi mennä.. Vielä tähän pvään mennes ei oo menny mitään rikki..

Saattaa olla, että meillä oli abc:n niin sanotut maanantai kappaleet. Mutta itselle jäi noista niin huono fiilis, kun lahosivat milloin missäkin. Ja itse kuljen lähes poikkeuksetta vaunuilla/rattailla joka paikkaan. Parvekevaunuina kyllä palvelivat meillä ihan hyvin.

Minä en kuuna päivänä huolisi itselle käyttöön ABC:n vaunuja, näin ne mielipiteet vaihtelee ;) Mielestäni ne ovat "päin seinää" työnnettävät, laadusta ei kyllä niiden kohdalla voi puhua. Lastenkirppiksellä olen niitä erinäiset myynyt ja miltei kaikissa ollut jotain vikaa. Kasaussysteemi tökkii ja renkaat tosiaan irtoilevat. Noista laittamistasi vaunuista ostaisin ehdottomasti Briot...

Kauniita ABC:t ovat mutta se ei oikein korvaa noita muita lapsuksia :/

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:

Saattaa olla, että meillä oli abc:n niin sanotut maanantai kappaleet. Mutta itselle jäi noista niin huono fiilis, kun lahosivat milloin missäkin. Ja itse kuljen lähes poikkeuksetta vaunuilla/rattailla joka paikkaan. Parvekevaunuina kyllä palvelivat meillä ihan hyvin.

no jos noi meidänki omat olis lahonnu nii vaihtoo olis menny välittömästi..

Elä ihmeessä osta nuita abc. designejä kun halvempiakin on huutonetissä.... Minä ostin samanlaiset vuos sitten ja maksoin saman verran matkakuluineen ja kyllä kaduttaa :( Tosi vaikeet on kasata, monet kerrat on ärräpäät lentäny kasatessa nuita rattaita :) Harkihe oikeesti hyvä immeinen....

Aika jännää.. meil ei eoo ilmaantunu mitään ongelmia 3v ku noi on meil ollu... :whistle: kasaan ja takas on aina saatu=)

Tää nyt on vaan yksi esimerkki, mutta sillä välin kun mä työntelin neitiä samoissa emmaljungissa koko ratas iän, mun kaveri osti kolmet uudet rattaat, kun vanhat hajosi, kuka arvaa mikä oli merkki joka kerralla (halpa kun on, niin samat osti aina uudelleen)?? :whistle:

Noista ottaisin Briot minäkin, vaikken omiin brioihini ollut aikinaan kovin tyytyväinen, mutta kaikki noi muut esimerkit se lyö laudalta mennen tullen.

Tosta hinnasta voisin minäkin sanoa... En äsken huomannut, minkä hintaiset ovat... Meillä tuollaiset samanlaiset vaunut maksoivat uutena alle 250 euroa, eli tuo huutiksessa olevien hinta on minusta aika korkea.. Siihen kun vielä toimituskulut mahdollisesti päälle,niin kalliiksi tulee..

Yhteistyössä