ABC Tandem Plus -sisarusrattaat, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millaiset on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millaiset on?

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä on näistä rattaista? Onko lyhyen ihmisen helppo työntää (157cm) ja minkäkokoiset nuo renkaat on, kun en niistä tietoa löytänyt.. Hobbarista noita katsoin.
 
No itse käytin kuukauden ja myin pois. Ihan hirveet työntää, varsinkin pitkiä matkoja.
Kankeat ja raskaat.
Ostin pihil&tedsit käytettynä, enkä kadu päivääkään :D
 
Edessä oli sellaset tupla pyörät. Pienet. Ja takana isot.
Noi ei todellakaan ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön. Ihan niinkuin matkarattaat.
Talvella erittäin skeidat!
 

Yhteistyössä