abortin jälkeen vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvieras

Vieras
Me ei oltu miehen kanssa edes harkittu lasten tekemistä vielä, naurettiin vaan koko asialle. Viime keväänä mä kuitenkin tulin raskaaksi vaikka pillereitä söinkin. Säikähdin sitä tietenkin aika paljon, kun tuli ihan puskista. Tein abortin vaikka en todellakaan ollut ihan varma olisiko se kuitenkaan oikea ratkaisu. Oikeastaan heit abortin jälkeen kaduin sitä syvästi.
Muutama kk abortin jälkeen minuun iski ihan kamala vauvakuume ja se on jatkunut tähän päivään asti. Kadun edelleen PALJON sitä että tein abortin. Onko muilla ollut tällaista?

oon tehnyt joskus abortin ja nyt odotan neljättä lastamme. kadun vieläkin sitä, olin niin nuori ja en olis millään silloin pärjännyt (tai olisinhan,mutta siltä se silloin tuntui). menin shokkiin jo heti sen abortin jälkeen sairaalassa ja ne yritti mua saada sinne jäämään. kaupassa saatoin alkaa pillittään kun näin vauvan ym..

oliko se sun mies sillon abortin kannalla? vai haluaisko se lapsen?

mies oli abortin kannalla, ja se oli myös yksi syy miksi abortin tein. Vaikka ei hän mitenkään aborttiin pakottanutkaan. Nyt myös mies on sanonut että jos tulisin uudestaan raskaaksi niin kyllä se olisi hänelle ihan okei.

Yhteistyössä