Abortin tehneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pääsee samana pvänä pois, ohi 20min, mutta nukutuksen vuoksi 2h suunnilleen heräämössä. kivut siedettäviä, tyhjä tunne koko ajan sen jälkeen. MIETI TARKKAAN!!!!!

Mun abortista on jo yli 10v aikaa. Mutta, aamulla osastolle, antoivat jonku esilääkityksen, sit veivät saliin ja nukuttivat. Operaatio kesti jotain 20minsaa. Sitte heräämöön, oisinko siel ollu parisen tuntia. Kotiin sai lähteä kun oli hakija matkassa ja ite pystyi käveleen. Koko hommaan meni viitisen tuntia. Mulla ei muuta ollut kuin henkinen kipu. Mutta eiköhän lääkärit anna tänäpäivänä särkylääkereseptin jos tahdot.

Ei tullut henkistä kipua kun tilanne oli se ettei lasta olisi tähän maailmaan pystynyt tekemään. Ennemmin mietin kuinka huonosti lapsi olisi voinut jos olisi syntynyt. En ollut valmis äidiksi ja lapsi olisi tuta sen. Eli jos et pysty sitoutumaan lapseen niin ehdottomasti tee abortti! Parempi niin kuin yksi hoitamaton lapsi lisää.

Kipuja ei ollut ollenkaan. Älä niitä pelkää.

Ja mä en ollut heräämössä, suoraan vietiin huoneeseen, jossa saikkari vieressä valvo sen muutaman minuutin. Nukutusaine on niissä niin lyhyt aikaista ettei heräämö ole tarpeen. Toimenpide kesti 6 minuuttia, ne kertoo sen heti kun herää.

Mulle tehtiin sama toimenpide, koska sikiö oli kuollut kohtuun.

Menin hölmönä pyytämään sen lääkkeellisen, luulin pääseväni helpolla.
Saraalassa meni 3 tuntia. Se lääkkeen laitto ja odotettiin, että vuoto alkaa.

Kivut oli kuin synnytys pikakelauksella, aivan kamalaa. Vutoa niin, että vessassa piti istua valumassa vielä kotonakin.
Kuuden viikon päästä kohtu tulehtui, jotain jäämiä sinne oli jäänyt ja kaavintaan jouduin sitten kuitenkin :(

Se kävikin sitten helposti. Nukutus, kaavintaa, herätys, ja viikon verran vähäistä vuotoa.
Ei minkäänlaisia kipuja (no, niitä henkisiä, se vauva olisi todella ollut tervetullut), kotiin pääsin noin neljässä tunnissa.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulle tehtiin sama toimenpide, koska sikiö oli kuollut kohtuun.

Menin hölmönä pyytämään sen lääkkeellisen, luulin pääseväni helpolla.
Saraalassa meni 3 tuntia. Se lääkkeen laitto ja odotettiin, että vuoto alkaa.

Kivut oli kuin synnytys pikakelauksella, aivan kamalaa. Vutoa niin, että vessassa piti istua valumassa vielä kotonakin.
Kuuden viikon päästä kohtu tulehtui, jotain jäämiä sinne oli jäänyt ja kaavintaan jouduin sitten kuitenkin :(

Se kävikin sitten helposti. Nukutus, kaavintaa, herätys, ja viikon verran vähäistä vuotoa.
Ei minkäänlaisia kipuja (no, niitä henkisiä, se vauva olisi todella ollut tervetullut), kotiin pääsin noin neljässä tunnissa.

:hug: :hug: :hug: :heart: