abortista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyt ultrassa naistentautien polilla. sen päätteeksi saat yhden pillerin. menet kotiin yöksi.
Seuraavana aamuna sovitusti 8.00 takaisin saat toisen pillerin ja n.5h päästä kotiin.. sen ajan siis osastolla tarkkailussa kun pahin klönttivuoto on ohi..

Ystävälleni tehtiin ennen rv12 pillereillä. Olin hänen mukanaan. Tästä on jo aikaa, mutta silloin mentiin sairaalaan käymään ottamaan lääke, joka lopettaa alkion elämän. Seuraavana päivänä sai pillerit kohtuun joiden ansiosta alkoi vuoto. Päivän oli siis osastolla.
Anteeksi epämääräiset termit. :ashamed:

saa olla kotona, itse se tabletti laitetaan kohdunsuulle. päivää tai paria ennen kävin kyllä sairaalassa ottamassa jonku tabletin, en enää muista minkä, kun aikaa on kulunut jo 5 vuotta. sitten kipulääkkeiden kera kotiin.

Kun siinä tarvitaan se kaavinta päiväkirurgisella viikon 8 jälkeen ei enää kaikki tule lääkkeen voimalla ulos!!!
Että näin..
Luulenpa parhaiten tietäväni kun, naistentautien polilla olen töissä :)

mulla on tyhjennetty kohtu kaksi kertaa, kun asukas on kuollut rv10 ja rv9. Lääkkeet aiheuttavat kohdun supistelua ja kun se tavara tulee kohtukanavaa ulos, on niinkuin isot kuukautiskivut. Kyllä sen kestää!

Toivottavasti sun ei tarvii toistamiseen mennä tohon toimenpiteeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kun siinä tarvitaan se kaavinta päiväkirurgisella viikon 8 jälkeen ei enää kaikki tule lääkkeen voimalla ulos!!!
Että näin..

Minulle puhuttiin kyllä, että lääkkeellisellä tehdään viikolla 12 asti.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Että näin..

Luulo ei ole tiedon väärti. :D