ABORTISTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PAHA MIELI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PAHA MIELI

Vieras
Joku oli laittanu äsken tonne mitäs nyt-palstalle linkin jonka kautta pääsee näkeen jenkkilän abortti-videon...OLI KAUHIATA KATOTTAVAA!!!
:'(
Ajattelin laittaa tiedox sen tällekkin palstalle...En itse tekisi aborttia ja tarkoitukseni ei ole vaikuttaa muidenkaan mielipiteisiin...mut silti en ymmärrä sellasia ihmisiä joille tehty abortteja peräti kolmesti....LUULIS PERKULE OPPIVAN EHKÄISEEN NYKY-NAISTEN!!!Ymmärrän abortin raiskauden, sairauden tms.takia mutta muuten...Ja siinä videossa ne lapset oli jo NIIN isoja...ITKETTÄÄ!!!Oma tyttö täytti just vuoden ja itkettää ku nyt sitä kattelen...Tunnevamma iski taas!!!!

Minä en hyväksy aborttia jos "äiti" on täydessä ruumiin ja sielun voimissa mutta asia on sitten eri jos "äidin" henki on vaarassa menehtyä tai sikiö on vakavasti vammainen silloin mielestäni on parempi keskeyttää raskaus kun antaa lapsen kärsiä myöhemmässä vaiheessa.

En tuomitse niitä jotka tekevät abortin ja siitä syystä, että minut raiskattiin noin vuosi sitten kun olin tulossa töistä kotiin, tekijä saatiin kiinni, onneksi! Tästä ei ole helppo edes kirjottaa vielä! Huomasin olevani raskaana tälle kyseiselle henkilölle niin en voinut edes kuvitella pitäväni sitä lasta, joten tein abortin jota en edes kadu.
Nyt minulla on kaksi ihanaa lasta, jotka ovat todella toivottuja!

Voi sinua!!!Onneksi tekijä saatiin kiinni...´VOIMIA SINULLE VIERAILIJA JA HALEJA JA RUTTUUTUKSIA SYLIN TÄYDELTÄ!!!
Ymmärrän täysin abortin juuri tuollaisissa tilanteissa...Mutta mikään ehkäisykeino se ei saa olla!!!Ihmetyttää sellaset naiset tosiaan joille tehty useita abortteja...Eikö pitäisi lääkärienkin kiinnittää asiaan huomiota!!!??Lisääntymisvempaimet pois sellasilta vastuuttomilta tyypeiltä...Samoin raiskaajilta!!!! :laugh:

Mä suosittelen vakavasti samaa mitä ite teen: ei kannata avata sellaisia videoita tai kuvia! Niistä saa vaan hirveen pahan mielen. Tosi moni täällä tuntuu katselevan ja levittävän ties mitä kuvia ja sitten itketään :( EI KANNATA! :'( Mä en ainakaan viitti kiusata itteeni.
Ite ajattelen että KEVEIN perustein ei aborttia saa tehdä, mutta jos esim on huolehtinut ehkäisystä(eli ei halua lasta ja on tehnyt töitä sen eteen) saa tehdä mitä haluaa sitten jos tulee vahinko, koska silloin se todella on vahinko.
Raiskauksesta todellakin hyväksyn abortin.
Mutta juuri ehkäisykeinona EN ikinä hyväksy. On valitettavaa että jotkut eivät edes yritä ehkäistä ja sitten tekevät abortteja ihan harrastuksena...tiedän yhden tapauksen :( :'(

Yhteistyössä