abortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
eli olisiko täällä kellään kokemusta abortista? tilanteeni on se että olemme aina käyttäneet mieheni kanssa kondomi ehkäisyä mutta nyt menkkoja ei näy.. meillä on puoli vuotias vauva ja toisen lapsen aika ei todellakaan ole vielä. en siis tiedä olenko raskaana mutta toivoisin muutamia kokemuksia abortista jos vaikka olisi käynyt vahinko...?

Mulla tosi kauan aikaa kun viiminen tehtiin taitaa olla 13v tai ylikin.Ei sattunut ja saman päivän iltana olisi päässyt pois jos olisi hakija joku omainen ollut hakemassa mulla ei ollut joten pääsin seuraavana päivänä ja ihan normaali sairaalamaksu menee.

eli siis miten se sit tehdään? pitääkö aina kaapia vai hoituuko se pillereillä? en tiedä pystyisinkö sen tekemään mutta kyselen nyt kuitenkin kokemuksia varmuuden vuokse..

mun mielestä suurin juttu abortissa on se, että myöhemmin siitä voi tulla henkinen helv...i, kun katuu sitä. ja se voi kestää tosi kauan. luulen että ihmettelisit edes harkinneesi tätä, kun päättäisitkin pitää vauvasi ja saisit hänet syliisi.

no tällä hetkellä tuntuu että abortti olisi parempi vaihtoehto.. korostan että en tiedä edes olenko raskaana ja mahdollisuus on pieni koska kondomi on ollut käytössä ja tosi kiertoni voi heittää paljonkin kun synnytyksestä on vasta puoli vuotta mutta silti tällä hetkellä raskauden pelko on suuri koska en missään nimessä haluaisi nyt jo toista lasta..