L
Lyyyydia
Vieras
Olemme mieheni kanssa tapailleet vuoden ja tulin raskaaksi. Mies ilmoitti heti ettei halua lasta ja vaati abortti, en suostunut. Viikkojen ajan mies puhui että voisimme viimein alkaa seurustelemaan sen jälkeen, viettäsimme enemmän aikaa yhdessä, muuttaisimme yhteen, parin vuoden päästä sitten lapsi ym. Lopulta viikkojen painostuksen jälkeen kun olin surusta sekaisin aloin uskomaan että keskeyttäminen on parempi vaihtoehto. Yksityisellä lääkäri ei suostunut kirjottamaan minulle aborttilähetettä vaan pyysi vielä menemään keskustelemaan neuvolaan, mies tuli tänne myös mukaan ja kertoi että aika ei vain nyt ole oikea ja jatkamme yhdessä ym. Puolitoista viikkoa sitten oli viimein abortin aika johon tarvittiin jo kahden lääkärin puoltava lausunto koska raskaus oli edennyt 14viikolle.. Kun vauva oli sairaalassa tullut ulos, mies jätti minut. Miten pystyn koskaan jatkamaan elämääni? Syyllisyys on hirveä kantaa, mulla on 5vuotias tytär joka pitää jotenkin arjessa kiinni mutta olen miettinyt itsemurhaa, en vain tiedä miten tyttärelleni sitten kävisi..