Aborttipropagandaa sähköpostiin

Status
Viestiketju on suljettu.

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
".....................

5. kuukausi Kävit taas lääkärillä. Äiti, hän valehteli sinulle. Hän sanoi etten ole vauva. Minä olen vauva, sinun vauvasi. Ajattelen ja tunnen. Äiti, mikä on abortti?

6. kuukausi

Kuulen taas sen lääkärin äänen. En pidä hänestä, hän vaikuttaa kylmältä ja sydämettömältä. Jotain tunkeutuu kotiini. Lääkäri kutsui sitä neulaksi. Äiti, mikä se on? Se polttaa! Laita hänet lopettamaan! En pääse karkuun siltä! Äiti! Auta minua!!

7. kuukausi

Äiti, olen kunnossa. Olen Jumalan sylissä. Hän kertoi minulle abortista. Mikset sinä halunnut minua äiti?

Jokainen abortti on Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Kaksi kättä lisää jotka eivät tule koskaan koskemaan. Kaksi jalkaa lisää jotka eivät koskaan tule juoksemaan."

Tossa ote yhdestä sähköpostiviestistä.
Voi jeesus mitä aborttipropagandaa! Missä tehdään keskeytyksiä kuudennella kuulla? Mulle tuli tää sähköpostissa ja olin saada raivohalvauksen. Millä oikeudelle joku levittää tällasta skeidaa. Kiva sellaisen, joka on tehnyt abortin niin saada tollanen länkytys luettavakseen. Noilla viesteilläkö ne abortinvastustajat luulevat saavansa ihmisten mielet muutettua?

tehdään niitä. espanjasta saa sellaisen abortin ostettua. etkö kattonut dokkaria teeveestä? raskaana olevan toimittaja siinä testaili klinikoita, ja joo: abortin saa etelä-euroopassa vaikka viimeisillään. valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
tehdään niitä. espanjasta saa sellaisen abortin ostettua. etkö kattonut dokkaria teeveestä? raskaana olevan toimittaja siinä testaili klinikoita, ja joo: abortin saa etelä-euroopassa vaikka viimeisillään. valitettavasti.

Mutta suomesta tuskin kukaan lähtee espanjaan aborttia tekemään...?
Mua vaan ällöttää noi viestit! Miksi niitä pitää lähetellä kun ihmisillä on niin erilaiset käsitykset esim. tosta abortistakin. Mua kävi ärsyttää sekä viesti et sen lähettäjä.

ja myös usassa saa abortin rv24 asti. rahalla saa.. miksi luulet, että siellä niitä aborttiklinikoita poltetaan? sairasta touhua, oksettavaa että joku tuota työkseen tekee. ja vielä oksettavampaa, että naiset ovat tarpeeksi kylmiä tehdäkseen abortin, varsinkin noin pitkällä raskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja myös usassa saa abortin rv24 asti. rahalla saa.. miksi luulet, että siellä niitä aborttiklinikoita poltetaan? sairasta touhua, oksettavaa että joku tuota työkseen tekee. ja vielä oksettavampaa, että naiset ovat tarpeeksi kylmiä tehdäkseen abortin, varsinkin noin pitkällä raskaudessa.

Mutta kun me ollaan suomessa eikä missään usassa et ihan turha yrittää vedota muhun tollasilla viesteillä. Ja tuskin ne muuten tehoaa muuallakaan maailmassa jos ihinen on pättänyt sen abortin tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
KERTOKAA; mitä niille myöhään abortoiduille tehdään? jos ne on jo elinkelpoisia?

Kai ne sit pilkotaan jo kohdussa ja nakellaan kappaleet roskiin.
Tuskin ne niitä elävinä ulos ottaa tai os ottaa niin jättääkö ne sit vaan kuolemaan. Tai en tiiä.

KERTOKAA; mitä niille myöhään abortoiduille tehdään? jos ne on jo elinkelpoisia?

Kohtuun viedään neulalla myrkkyä ja tapetaan sikiö, sen jälkeen lapsi ulos palasina ja roskiin. Joissakin tapauksissa sikiö on elänyt vielä roskiksessakin, eikä tää ole mikään propaganda tieto vaan erään silminnäkijän joka oli ollut paikalla ja nähnyt itse. :(

Eikös joskus ollut sellainen kohu, että abortoituja sikiöitä käytettiin ilman vanhempien/äidin suostumusta erilaisissa kokeissa???? Tai että jonkun sairaalan roskiksessa oli näitä abortoituja sikiöitä??? googlessa on ainakin sydäntä raastava aborttivideo...
Minusta tuntuu, että sikiö/lapsi saa jonkun kuolettavan pistoksen ja näin ollen menehtyy kohtuun ennen aborttia? Ei kai sitä tapaeta toimituksen jälkeenkään?

"Jokainen abortti on Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Kaksi kättä lisää jotka eivät tule koskaan koskemaan. Kaksi jalkaa lisää jotka eivät koskaan tule juoksemaan."
Entä jos ei ole lapsella rahkeita ikinä mitään näkemään, koskemaan tai juoksemaan, jos onkin niin monivammainen ettei elämää kohdun ulkopuolella tai edes kohdussa ole vaikka kuinka sitä jumalalta pyytäisi?

Ärsyttävää länkytystä on tuo viesti omastakin mielestäni. Abortista voi keskustella rakentavasti ja arvostellen, mutta tuo on aivan naurettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:

Kai ne sit pilkotaan jo kohdussa ja nakellaan kappaleet roskiin.
Tuskin ne niitä elävinä ulos ottaa tai os ottaa niin jättääkö ne sit vaan kuolemaan. Tai en tiiä.

Eiköhän noin iso sikiö tule ulos pikkusektiolla.

Abortin saa erittäin painavista syistä suomessa vielä 22 viikoilla. 23 viikoilla syntynyt vauva voi elää (ja niin myös 22 viikoilla) tehohoidossa hän voi selvitä.
Vauvaa ei missään vaiheessa pilkota tai silpota. Vauva kuolee ennenaikaisuuteen, koska elimet eivät ole valmiiksi kehittyneet. Voi siis elää hyvinkin syntyessään vähän aikaa, mutta koska ei aloiteta tehohoitoa vauva kuolee hyvinkin pian.
Suomessa on laki, että vauva joka abortoidaan ei saa elvyttää tai auttaa.
Jos nainen haluaa nähdä vauvan niin vauva kapaloidaan ja tuodaan hänelle nähtäväksi sitten kun vauva ei enää elä (jos syntyessään on elänyt).

Tahdon muistuttaa, että on paljon naisia joille tehdään raskauden keskeytys sikiön poikkeavuuden vuoksi. Päätös on usein todella raskas ja sen kanssa on elettävä loppuelämä.

Ote eräästä tekstistä: "...Olin synnyttänyt vauvan, haluasimme nähdä sen. Odotimme salissa tunnin ja ihmettelin miksei vauvaa tuoda meidän luokse. Kuulin vasta myöhemmin, että vauva oli hengittänyt ja elänyt 30 minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS :
Abortin saa erittäin painavista syistä suomessa vielä 22 viikoilla. 23 viikoilla syntynyt vauva voi elää (ja niin myös 22 viikoilla) tehohoidossa hän voi selvitä.
Vauvaa ei missään vaiheessa pilkota tai silpota. Vauva kuolee ennenaikaisuuteen, koska elimet eivät ole valmiiksi kehittyneet. Voi siis elää hyvinkin syntyessään vähän aikaa, mutta koska ei aloiteta tehohoitoa vauva kuolee hyvinkin pian.
Jos nainen haluaa nähdä vauvan niin vauva kapaloidaan ja tuodaan hänelle nähtäväksi sitten kun vauva ei enää elä (jos syntyessään on elänyt).

Tahdon muistuttaa, että on paljon naisia joille tehdään raskauden keskeytys sikiön poikkeavuuden vuoksi. Päätös on usein todella raskas ja sen kanssa on elettävä loppuelämä.

Ote eräästä tekstistä: "...Olin synnyttänyt vauvan, haluasimme nähdä sen. Odotimme salissa tunnin ja ihmettelin miksei vauvaa tuoda meidän luokse. Kuulin vasta myöhemmin, että vauva oli hengittänyt ja elänyt 30 minuuttia.

:o :'( :'( Enpä haluaisi olla vastuussa moisesta.

"1. kuukausi

Äiti, olen vain noin
parikymmentä senttiä pitkä,
mutta minulla on kaikki
elimet. Rakastan ääntäsi.
Joka kerta kun kuulen sen,
heiluttelen käsiäni ja
jalkojani. Sydämesi syke on
lempi unilauluni.

2. kuukausi

Äiti, tänään opin imemään
peukaloani. Jos näkisit
minut, voisit sanoa että
olen selvästi vauva. En ole
vielä kuitenkaan tarpeeksi
iso selviytymään kotini
ulkopuolella. Täällä on niin
mukavaa ja lämmintä."

Jep jep, tuollaisen mutanttivauvan abortoisin minäkin. Tuo on vain äärimmäisen typerä tapa vaikuttaa sellaisten ihmisten tunteisiin, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Koko teksti on täyttä pskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
"1. kuukausi

Äiti, olen vain noin
parikymmentä senttiä pitkä,
mutta minulla on kaikki
elimet. Rakastan ääntäsi.
Joka kerta kun kuulen sen,
heiluttelen käsiäni ja
jalkojani. Sydämesi syke on
lempi unilauluni.

2. kuukausi

Äiti, tänään opin imemään
peukaloani. Jos näkisit
minut, voisit sanoa että
olen selvästi vauva. En ole
vielä kuitenkaan tarpeeksi
iso selviytymään kotini
ulkopuolella. Täällä on niin
mukavaa ja lämmintä."

Jep jep, tuollaisen mutanttivauvan abortoisin minäkin. Tuo on vain äärimmäisen typerä tapa vaikuttaa sellaisten ihmisten tunteisiin, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Koko teksti on täyttä pskaa.

Niin toi eka kuukausi... ei kai ne noin jumalattoman suuria vielä ole :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Enpä minäkään. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Enpä minäkään. :'(

Mistä vastuussa, siitä että päättää keskeyttää raskauden kun vauva on niin vaikeasti sairas? Siitä tästä oli kyse. ja kyllä jokainen kantaa vastuun teostaan ja niin tämäkin alkuperäinen kirjoittaja. Mua henk.koht. vituttaa nämä moralisoijat ja saarnaajat. Mielipiteeni on: Naisella on oikeus aborttiin.

Kohtuun viedään neulalla myrkkyä ja tapetaan sikiö, sen jälkeen lapsi ulos palasina ja roskiin. Joissakin tapauksissa sikiö on elänyt vielä roskiksessakin, eikä tää ole mikään propaganda tieto vaan erään silminnäkijän joka oli ollut paikalla ja nähnyt itse. :(

:o :o :o :o

:'( :'( :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttävää:

:o :o :o :o

:'( :'( :'( :'(

Tuohan on täysin valetta. Ei kukaan, ei edes sikiö elä jos hänet silvotaan tai pilkotaan kuvailemallasi tavalla. Ei kohtuun mitään piikkejä viedä eikä pistetä. Nainen saa tabletit suuhun, jotka tekevet supistuksia. Lapsi syntyy ja kuolee ENNENAIKAISUUTEN, koska mitkään elimet eivät ole kehittyneet.

Status
Viestiketju on suljettu.