Aborttipropagandaa sähköpostiin

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
".....................

5. kuukausi Kävit taas lääkärillä. Äiti, hän valehteli sinulle. Hän sanoi etten ole vauva. Minä olen vauva, sinun vauvasi. Ajattelen ja tunnen. Äiti, mikä on abortti?

6. kuukausi

Kuulen taas sen lääkärin äänen. En pidä hänestä, hän vaikuttaa kylmältä ja sydämettömältä. Jotain tunkeutuu kotiini. Lääkäri kutsui sitä neulaksi. Äiti, mikä se on? Se polttaa! Laita hänet lopettamaan! En pääse karkuun siltä! Äiti! Auta minua!!

7. kuukausi

Äiti, olen kunnossa. Olen Jumalan sylissä. Hän kertoi minulle abortista. Mikset sinä halunnut minua äiti?

Jokainen abortti on Yksi pysäytetty sydän enemmän. Kaksi silmää lisää jotka eivät koskaan tule näkemään. Kaksi kättä lisää jotka eivät tule koskaan koskemaan. Kaksi jalkaa lisää jotka eivät koskaan tule juoksemaan."

Tossa ote yhdestä sähköpostiviestistä.
Voi jeesus mitä aborttipropagandaa! Missä tehdään keskeytyksiä kuudennella kuulla? Mulle tuli tää sähköpostissa ja olin saada raivohalvauksen. Millä oikeudelle joku levittää tällasta skeidaa. Kiva sellaisen, joka on tehnyt abortin niin saada tollanen länkytys luettavakseen. Noilla viesteilläkö ne abortinvastustajat luulevat saavansa ihmisten mielet muutettua?
niimpä...sinäkö et nyt levittänyt sitä??

Usein aborttiin liittyvissä keskusteluissa vastustajat paasaavat vastuun ottamisesta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että myös abortin teko on vastuun ottamista. Jos ymmärtää, ettei ole kykenevä tarjoamaan lapselle hyvää hoitoa ja kotia, tekee abortin. Minusta siinä ei ole mitään väärää. Jokaisella lapsella on oikeus syntyä toivottuna rakastavaan kotiin jossa lapsesta pidetään huolta ja lapselle tarjotaan hyvät elinolot.

JOS tän nyt saa tänne laittaa ja ellei olisi saanut OLEN HYVIN HYVIN PAHOILLANI!!!!!!!!!

http://www.lopettakaatappaminen.info/html/body_video.html

MUTTA TÄSSÄ SUORAA FAKTAA!!!

ELIKKÄ: KUVAMATERIAALI ON KAMMOTTAVAA!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Udenforstående:
JOS tän nyt saa tänne laittaa ja ellei olisi saanut OLEN HYVIN HYVIN PAHOILLANI!!!!!!!!!

http://www.lopettakaatappaminen.info/html/body_video.html

MUTTA TÄSSÄ SUORAA FAKTAA!!!

Kuule, mä en muuta mieltäni edes nuo videot katsottuani. Eikä musta edes tuntunut miltään katsoa noita. olen hyvin, hyvin julma ja paha ihminen :whistle:

Olen sitä mieltä, että jokainen tekee abortti päätöksen itse. En ole kiihko vastustaja ja kuitenkin se on jokaise henkilöjohtainen päätös. En siis tuomitse niitä, jotka sen tekevät!!! Itse en pystyisi, riippuen tietenkin tilanteesta... Mutta edelleen en tuomitse abortin tekijöitä, jokaisella on siihen oma syynsä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No niinpä niin, ja mä tunnen erään marsilaisen joka asuu texasissa ja on naamioitunut ihmiseksi, se ajaa harrikkaa ja käyttää lempinimeä Juicy Fruit. Mutta en kyllä sen oikeaa nimeä sulle kerro, mutta ei se tästä valetta tee. :xmas:

Selvä, oikeasti se että uskotko sinä tai ''te'' tuota asiaa on mulle saman arvoinen kuin itikan pissa valtameressä =) Se mitä mieltä sinä asiasta olet, ei tee siitä valhetta ja se riittää minulle Lunatic :wave:

Ihan sama minullekin mitä sinä uskot. Meillä kuitenkin on abortti-oikeus Suomessa ja tulee aina olemaankin. Joten voit rauhassa jatkaa suremista. =)

Niin jatkankin, ei siitä iloitakaan oikein voi =)

Kyllä mä ainakin iloitsen että suomalaisella naisella on oikeus aborttiin. Surisin jos sitä ei olis, ja elettäs jossain epäinhimillisessä paska-maassa.

Sulla on vapaa oikeus vaikka nostaa malja sille. Minä taas en voi iloita sitä asiaa, että kaksikin tuttuani (ei sukua, ei kavereita) ovat tehneet yli 10 aborttia ja ihan vaan siksi, etteivät halunneet käyttää ehkäisyä. Vastaavista ihmisistä olen kuullut muissakin yhteyksistä ja voin vaan sanoa, että ei paljon hymyilytä.

No luulisi että naiselle ehdotettaisiin jo kohdunpoistoa tollasessa tilanteessa. Luulis että kävis jo terveyuden päälle.

Juu, nostan maljan sille, että emme asu patriarkaalisessa naisia polkevassa esim islamilaisessa yhteiskunnassa. Joissa naisen ruumis on aina jonkun muun omaisuutta.

Kuule, mä en muuta mieltäni edes nuo videot katsottuani. Eikä musta edes tuntunut miltään katsoa noita. olen hyvin, hyvin julma ja paha ihminen :whistle:

Ei tee muhunkaan minkäänlaista vaikutusta.
Me ollaan kyllä tosi julmia.
s080.gif

katsoin eikä se mun mieltä aborteista muuttanut.. myöhäisemmillä viikoilla suomessa sikiö synnytetään ja sitä ennen lapsi kuolee.. onhan tuo kamalan näköistä mutta elämä on.. jenkkilän tilanteeseen tai muualla maailmassa tapahtuvaan en pysty vaikuttamaan ja toivon että jonain päivänä siellä on lait ja asetukset abortista...

s080.gif

Suoraan sanottuna enemmän kosketti tuo koiran rääkkäysjuttu :/

Ei mun ollu tarkoitus nyt urakalla kääntää toisten abortti mielipidettä, mutta aiemmin oli hitunen kinaa mitä sille abortoidulle sikiölle tapahtuu ja ehkä kuitenkin hieman järkyttää naisia... Ehkä tuo pätkä oli siihen suuntaan viitattu, ei abotin vastustajiin liittymistä...

Naisella on OIKEUS aborttiin ja jos hän sellaisen haluaa, niin se pitää tehdä. Veikkaan, ettei se ole kuitenkaan mikään arkipäiväinen tapahtuma,(joillekkin se kyllä valitettavasti on pelkästään ehkäisy keino!!!!! :ashamed: ) mutta kuitenkin aborttiin päätyvä nainen ei varmasti tee sitä mielellään, oli syy mikä tahansa!

s080.gif

Suoraan sanottuna enemmän kosketti tuo koiran rääkkäysjuttu :/

??????? ööh, onko koira juttu ollut tässä aiemmin? on tainnu mennä ohi...

Abortin vastustajat ovat sitten varmaan valmiita ottamaan verorahoja tarkoituksella synnytettyjen sairaiden lasten hoidosta sinne lastenkotipaikkoihin, joihin monet päihdeäitien ym. abortoimatta jääneet lapset päätyisivät kasvamaan. Ja pahasti monivammaisen lapsen synnyttämisestä en kehtaa ryhtyä budjettia tekemään, mutta senkin monikymmenvuotisen laitospaikan hinnalla saa monet hammashoidot, korvien putkitukset ja jopa aivokasvainleikkaukset. Puhumattakaan niistä kymmenistä itsemurhaan päättyneistä, joiden viimeinen toivo on ollut se, ettei heitä olisi tähän maailmaan synnytetty kärsimään. Että menkäähän laitokseen töihin ja tukemaan itsemurhan tehneiden omaisia ennen kun jeesustelette toisten sähköposteissa!

Monet lääketieteelliset toimenpiteet ovat järkyttävän näköisiä, pitäisikö niiden teko lopettaa? Kaikki varmasti ymmärtävät, että ei se abortti mikään kaunis asia ole, eikö?

mää katoin noi videot ja olen erittäin herkkä ihminen. en itkenyt enkä mitään. odotin jotain pahempaa. enivei, olen edelleen sitä mieltä, että abortti on jokaisen oma valinta ja mikä minä olen kenekään valintoja tuomitsemaan. voimia kaikille.

Hyi hitto mitä kommentteja jotkut laittaa... En saattanut lukea kuin ekan sivun.. Kyllä minäkin ymmärrän, että joku päätyy aborttiin, mutta minusta se on ihan oikeasti murha jos se vauva on jo yli 10 viikkoinen... :'( JOskus monta kuukautta sitten tänne joku linkitti kuvia, joissa vauva leikattiin kohdussa palasiksi ja otettiin ulos.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Hyi hitto mitä kommentteja jotkut laittaa... En saattanut lukea kuin ekan sivun.. Kyllä minäkin ymmärrän, että joku päätyy aborttiin, mutta minusta se on ihan oikeasti murha jos se vauva on jo yli 10 viikkoinen... :'( JOskus monta kuukautta sitten tänne joku linkitti kuvia, joissa vauva leikattiin kohdussa palasiksi ja otettiin ulos.. |O

raskausviikolla 10 sikiön pituus on 3,1 cm, joten ei sitä tarvitse palasiksi pilkkoa... olettaisin että tässä pätee sama kuin keskenmenoissa jolloin yli 12 viikkoinen pitää synnyttää alakautta.. siitä syystä viikon 12 jälkeen ei saa aborttia ilman hyviä perusteita.. silloin kun sikiö synnytetään niin se on jo kuollut synnytyksen käynnistävistä lääkkeistä.. siis suomessa toimitaan näin..

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
niin, ei kai missään tehdä aborttia kuudennella kuulla oikeesti? :attn:

laittomina tehdään 6kk asti...
tosin ei suomessa...

ulkomailla tehtyihin abortteihin me emme voi vaikuttaa.. voimme vain olla tyytyväisiä että suomessa on olemassa laki tästä, ja täällä ei aborttia voi saada viikon 24 jälkeen, ja viikoilta 12-24 se abortti tehdään synnytyksenä jolloin sikiö kuolee jo niistä käynnistävistä lääkkeistä.. poikkeuksia ehkä löytyy.. toki olen sitä mieltä että 6kk jos lasta ruvetaan elävänä pilkkomaan, tulisi lääkäri ja äiti molemmat saada syytteeseen murhasta, koska kyseessä julma ja tarpeetonta kärsimysta ja kipua tuottava asia..

Itä euroopassa on mm tämmöisiä abortti laivoja, joihin naiset voivat mennä raskaudenkeskeytykseen, jos on sellainen tilanne ettei lasta voi synnyttää. Näissä maissa abortti on kiellettyä ja sitten päädytään tämmöiseen. Onhan se toisaalta parempi ratkaisu, kuin joku puoskari tekee sen...

Kukkanen2 kertoi tuossa aiemmin tapauksesta jossa abortoitu vauva eli ja itki. Hoitaja kysyi lääkäriltä mitä tehdään ja lääkäri totesi "ei mitään".
Juttu on ollut Keskisuomalaisessa. Opiskelija kirjoitti tapauksesta jonka heidän opettajansa oli kertonut. Jutussa vaadittiin puuttumaan ks tapahtumiin koska tehohoidossa vastaavan viikkoinen sikiö olisi saattanut selviytyä. Juttu löytyy varmasti keskisuomalaisen arkistosta jos se joku haluaa. Se herätti aikalailla keskustelua ja ruotimista lehden palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Udenforstående:
Itä euroopassa on mm tämmöisiä abortti laivoja, joihin naiset voivat mennä raskaudenkeskeytykseen, jos on sellainen tilanne ettei lasta voi synnyttää. Näissä maissa abortti on kiellettyä ja sitten päädytään tämmöiseen. Onhan se toisaalta parempi ratkaisu, kuin joku puoskari tekee sen...

kyseiset laivat on ihan oikeasti hyödyllisiä, niitä meni muun muassa bosnian edustalle tai siine suuntaan (maantieto hukassa) kun kyseisessä sodassa raiskattiin tuhansittain naisia ja heillä ei ollut mahdollisuutta aborttiin..
laiva myös vierailee muissa maissa missä erilaisia kriisejä.. laivalla on vapaaehtoistyössä lääkäreitä ja hoitajia.. eli ihan hyvä on tuon laivan tarkoitus :)

Status
Viestiketju on suljettu.