absolut torr ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiliini

Vieras
tietääkö kukaan voiko raskaana ollessa käyttää apteekista saatavaa absolut torr-nimistä antiperspiranttia?
olen käyttänyt kyseistä tuotetta aina silloin tällöin (olen kova hikoilemaan) ja kun nyt olen raskaana, niin tuli mieleen, että voiko sitä nyt käyttää...
tiedän, että apteekista saisin vastauksen mut kysynpä eka täältä.
olen jo muutaman kerran käyttänyt raskaudesta huolimatta, mutta haluaisin varmistua asiasta.

En usko että kannattaa käyttää.
Itse käytin vaan sebamediä ja sekin oli hyvin huono raskaudenajan hajuhaittoihin.

Minä olen kysynyt sitä lääkäriltä koska itse koen hikoilun inhottavana ja lisääntyy raskausaikana.
Ja sanoi että SAA käyttää mutta toki ei kannata joka päivä. Minä olen esim. laittanut vaan silloin kun edellisen kerran jälkeen rupeaa kainalo kostumaan. Eli kerran pari kuussa.
Siinä on sitä yhtä ainetta ku nimen muistais mikä on haitallista mutta sitä on monessa tavallisessa deotorantissakin mitä käytetään joka päivä. Torrissa sitä on paljon enemmän mutta sitä taas laitetaan harvoin.
Eli meidän lääkärin mukaan voi käyttää, on ollut 25vuotta neuvolan lääkäri ja tietää asiansa.
Toivottavasti vastaus auttaa, käytä kuitenkin kohtuudella.

Yhteistyössä