AC3 comfortin käyttö/tauon pituus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ursula1981
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ursula1981

Vieras
Näin raskausaikana olen saanut kiusallisen uuden vaivan, peräpukamat.

Vaivaan olen käyttänyt Scheriproct-voidetta kuuriluontoisesti ja sen jälkeen Ac3-comfort-voidetta. Yhdessä nämä poistavat vaivan päivässä-kahdessa, mutta vaiva palaa heti kun voiteen käytön lopettaa.

Kysymykseni kuuluukin kuinka pitkä tulee olla tauon ac3 comforttia käytettäessä? ohjeessa sanotaan että saa käyttää 30 päivää, entäs tauko? voidehan ei sisällä kortisonia vaan täysin luonnontuotteita, joten miksihän siinä on tuo käyttörajoitus. Käytin voidetta 27 päivää ja nyt olen pitänyt lauantaista asti taukoa, jokohan tuota uskaltaisi taas käyttää?

Scheriproctia olen käyttänyt maksimissaan viikon ja käyttäisin tuota ac3:sta vaikka raskauden loppuun asti koska se toimii ja on hellempi ja turvallisempi kuin tuo Scheriproct.

ac3 on täysin turvallinen raskausaikana ja myös minulla tarpeeksi tehokas. siksi en halua nitro (?)- tai kortisonivoiteita käyttää kun tämä riittää ja EI ohenna ihoa. Scheriproctia käytin lääkärin ohjeesta, mutta sitä ei saa käyttää kuin 2 viikkoa putkeen ku on niin tujua.

mulle lääkäri sanoi, että suosittelee raskaana olevalle vain lyhytaikaiseen käyttöön maksimissaan 2 viikkoa ja että scheriä käytettäessä tauon tulee olla yhtä pitkä kuin käyttöjakson. osaako kukaan vastata alkuperäiseen kysymykseeni eli ac3-comfortin tauon pituuteen? ei viittis tuon takia lääkäriaikaa tilata ja täälläpäin se menee kuitenki kuukauden päähän koska ei ole kiireellinen tapaus.

tämä vaiva ei näimmä poistu kuin synnytyksellä koska niin pahasti koko alakerta turvoksissa raskauden vuoksi ja näin oli myös aiemmissa raskauksissa :( eli varmaan joudun loppuajan voiteita tms. käyttämään :(

Yhteistyössä