Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Ei haittaa virukset ja on nopeampi ja säästää akkua. Niin ja jos ei ole, niin ubuntu.fi saa Linuxin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Ei haittaa virukset ja on nopeampi ja säästää akkua. Niin ja jos ei ole, niin ubuntu.fi saa Linuxin.
Minä en jaksanut alkaa opetella uutta käyttistä, Windows on tuttu ja turvallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Ei haittaa virukset ja on nopeampi ja säästää akkua. Niin ja jos ei ole, niin ubuntu.fi saa Linuxin.
Minä en jaksanut alkaa opetella uutta käyttistä, Windows on tuttu ja turvallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:Ei haittaa virukset ja on nopeampi ja säästää akkua. Niin ja jos ei ole, niin ubuntu.fi saa Linuxin.
Turvallinen![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No eipä siinä mitään opettelemista ole. Itsellä ollut tuo acer nyt jonkun aikaa ja ihan näppärä on. Jos sillä vaan surffailee välillä niin eipä tuo käyttis siinä mitenkään vaikuta. Ihan ok peli.