ACKD Easy Diet -dietillä olevia/olleita? Kokemuksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Meinasin aloitella tätä pikapuoliin: Easy Diet - nopeaan laihdutukseen

Onko paino pudonnu todella? Olen kuullut että tää on kova juttu ja jopa 4-6 kiloa tippuis ihan "heittämällä" kun on tuolla dietillä.

Onko hyvänmakuisia, mitä makua suosittelisit?

Pakko koittaa kun tuntuu että olis kerrankin oikeasti toimiva dieetti ja ei sisällä edes glutamaatteja tmv.

Mutta kokemuksia, kiitos ;)

Mä oon ollut nyt viikon. Huomenna punnitus, en tiedä vielä paljonko on lähtenyt. Mulla ylipainoa reippaasti, bmi on jossain 38 paikkeilla. Mä oon maistanut vaan parsakeittoa, kanakeittoa ja sienikeittoa, ja kyllä ne kaikki on ihan syötäviä kun muistaa laittaa tarpeeksi vettä ja muistaa antaa niitten tekeytyä ainakin viis minuuttia. Jos syö ne liian aikaisin, ne maistuu jauhoille.

eikö teidän mielestä laihtuminen ole fiksumpaa vähitellen elintapoja muuttamalla? Onko jutun juju just siinä, että homman kuuluukin olla itseruoskintaa, niin sitten voi hyvällä omallatunnolla jojoilla taas takaisin?

Minulla ei karppaus auttanut yhtään mitään, niinkuin ei muukaan kalorinlaskeminen. Vuoden verran yritin (ja kyllä, punnitsin ja pistin kaikki kalorilaskuriin, laskin rasvat yms. atkinssin mukaisesti).

Nutrilettee söin n. 6 viikkoa ja paino on lähes 8 kiloa tippunut. Toiset 8 nyt aluks olis tarkotus saada pois. Bmi oli alussa sama kuin ap:lla.

Mä meinasinkin aloittaa tuon soppahommelin pariksi-kolmeksi viikoksi... olis hyvä startti karppamiselle. Olen karpannu joskus yli puoli vuotta, mutta silloin raskaus katkaisi karppaamisen. Ajattelin et jos tuolla sais muutaman kilon lähtemään niin olis hyvät lähtökohdat ja motivoituneempi fiilis taas VHH elämäntapaan!

Hei,
Aloitin 29.1.2011 EASY-DIET painonhallintaohjelman. Välillä olen syönyt 200g raejuuston tai rahkan.
Todella tehokas ja hyvä valmiste. Alkupainoni oli 102 kg ja nyt 88, siis nyt voin hiljalleen siirtyä
vähän hiilihydraattiseen ravintoon. Tulen kuitenkin korvaamaan aluksi kaksi ateriaa EASY-dietti valmiseteella. Upeinta on, että ei olen nälkä, hyväolo eikä väsytä.

Tsemppiä kaikille!

ps. Syön päivittäin MULTIVITA+ tabletin, koska siten kaikki on ok.

Olen nyt maistanut muutamia EasyDiet-makuja, enkä ole kovin vakuuttunut. Parsakeitto oli niin pahaa, että yrjö meinas tulla. Samoin mansikka-smoothie. Kanakeitto on ainoa tähän mennessä, jonka olen saanut alas. Eli se siitä dieetistä!

EasyDiet maut on tosi henkilökohtaisia. Mä diggaan kanasta, kalasta ja mansikasta. Suklaa on ihan jees, mutta ei suosikki. Parsa aika ällöö. Herkkusieni ok, mutta mieluummin vedän kanaa kun ruokaisampi.

Mun mies ei puolestaan tykänny suklaasta yhtään. Veti kanaa ja mansikkaa koko 2 vkoa minkä oli dietillä. Mä jatkan nyt vielä kolmannen viikon ja sain just uudet tomaattikeitot ja thai-kanakeitot testiin.

Suosittelen kaikkia diettiä harkitseville ostamaan parit irtopussit ja maistamaan ne eri maut läpi. On tosi tylsä jos ostaa 15 kpl laatikon makua josta ei oikeesti diggaa. Mä ostin omat kamani meidän kuntosalilta ja siellä sain ostaa "sekotuksen" eli 15 haluamaani irtopussia hintaan 35e.

moi
mä olen kolme viikkoa ollut tällä dietillä ja 6 kg on paino tippunu . semppausta olen tarvinnu mutta kun sovittaa vaattteita nyt kohta mahtuu ne lempi kesähousut jalkaan.

[QUOTE="anskuli74";23608246]eikös normaalit kuppikeitot aja saman asian ja makukin on ihan hyvä. taitaapi olla noin 150caloria per annos.[/QUOTE]
ei taida olla kuppikeitoissa lisättynä näitä vitamiineja ja hivenaineita mitä laihiskeittopusseihin

30 päivä menossa ja 9 kg pois ei oo ollu vaikeeta ,mutta mielitekoja on.Ihanaa vanhat vaatteet kaapissa sopii taas ja ovat kuin uusia ei purista .aion vielä jatkaa mutta lisään proteenia vähän ja liikuntaa
Tsemppiä kaikille

Hienoa lukea hyvistä kokemuksista. Onneksi olkoon! Aloitin tänään, eka päivä siis takana. Nälkä ei varsinaisesti ole päivän kolmen pussin jälkeen, mielitekoa kuitenkin. Mutta nyt olen päättänyt olla sinnikäs. Ostin tänään myös tollaisen kehonkoostumusmittarin, jotta näen mistä se lähtee. Vaikka on omena-maha, niin sisäistä rasvaa olikin melkein ihannemitoissa. Minusta tomaattikeitto on hyvää, odotan oikein aamua, että sitä sitten saa popsia.

Ja 2,5 kg lähtenyt painosta. Siinä on kyllä varmaan tollaset 2 kg "löysät" pois, mutta silti. Housut istuu jo paremmin, fiilis on hyvä, nälkää ei ole (vaikka eilen illalla oli pakko ottaa ihan pieni pala juustoa). Viikonloppu edessä: hotelli, konsertti, 2 x äiti. Autoon vaan runsaasti vettä mukaan (sehän on se välipala...) & pussit matkatavaroihin. Sienikeitto on hyvää, kanakeitto ei yhtä hyvä, suosikkiaamiaiseni on edelleen tomaattikeitto. Töissä syön sitten tuon makean mansikan. Ja viikonloppuna aion ottaa lasin punaviiniä (sehän ei katkaise ketoosia, mutta alkoholin palaessa ei pala rasvaa). Niin, ostin eilen niitä ketoositikkuja, sen mukaan ketoosissa ollaan.

Muuten aikaa säästyy paljon, kun ei tarvitse kaupassa juosta ja ruoanlaittokin sujuu tosta vaan.

[QUOTE="anskuli74";23608246]eikös normaalit kuppikeitot aja saman asian ja makukin on ihan hyvä. taitaapi olla noin 150caloria per annos.[/QUOTE]

jos ottais sitten vaikka monivitamiinin ja kalkkitabletin, eikös tämä ajaisi ihan saman asian edullisemmin? :)

Vaikka olen todella kaikkiruokainen niin täytyy sanoa, että mansikka oli ainakin niin pahaa, että joka kulauksella tökkäsi ylöspäin. Olin sitkeä ja kahvin kanssa sain menemään. Tekisi niin mieli olla näillä pussikuureilla kun ei viimeiset viisi tunnu millään lähtevän. Mutta kun ei niitä ruuaksi voi kutsua millään kaikki maistuu jauhoilta...yök yök yök!

Nyt on kohta 3 viikkoa takana. Painoa on lähtenyt jo 6 kg. Pussit maksaa 2,90 kpl tai enemmän ostettuna 2,70 kpl (laatikko, esim. Life myy eri makuja tarjoushintaan, kun ostaa 15 kpl). Olen jo hiukan siirtynyt myös tavallisen ruoan puolelle, mutta teen sen karppaamalla.
Tämä eroaa muista pussikeitoista siinä, että hiilareita on vähemmän ja jossain vaiheessa pääsee ketoosiin eli alkaa rasvaa palamaan paremmin.
Tuntuu, että näin voisin syödä vaikka kuinka kauan.

Eilen ostin eri makuja kokeilumielessä eli toinen päivä takana. Tähän asti ollut ainakin melkein liian helppoa. Olen syönyt kala-,kana-,sieni-ja texmex keiton sekä molemmat smoohiet on testattu. Voin sanoa useita pussikeittoja/laihdutusvalmisteita kokeilleena(nuttrilett, allevo yms), että nämä easydietin tuotteet kaikista maukkaimpia eikä edes pelkkää litkua eli saa vähän pureskellakkin. Kana oli tosi maukas, samoin texmex. Sopivasti mausteisiakin. Kala ja sieni olivat myös ihan hyviä, ihan innolla söin eikä tod. meinannut tulla ylös.(Jos vertaa allevon peruna-purjo keittoon joka oli jauhoista litkua yök) Smoothieista suklaa ehdottomasti mun lemppari. Mansikka oli ainoa karmeus kuudesta annoksestani ja syynä ehkä eniten "mansikanklimpit" joita seassa. Eli mansikka ainoa joka meni alas yökkien.
Odotan oikein innolla koska tämä muuttuu vaikeaksi/ keitot alkaa tökkiä, kun nyt ollut niin helppo homma. Kuurini katkeaa pahasti lomareissun takia, mutta en jaksa stressata vaan aloitan loman jälkeen uudestaan aluksi ainakin 3 viikoksi, mahdollisesti pitempäänkin kun ylipainoa kuitenkin on melkein 20 kiloa. Tulen jakamaan väliaikatiedotteita kiinnostuneille myöhemmin:)

minulla 9. päivä kohta illassa ja paino pudonnut 4 kg. parhaimmat maut ovat sieni-, kana-, kala- ja uutuutena juustokeitto. texmex ja thai-keitot eivät maistu eikä myöskään mansikka-suklaasmoothie. ei ole nälkä, energiaa piisaa ja näytän kuulema hehkeältä. ihana, kun aiemmin ei-päälle-menneet-vaatteet solahtavat ylle. jatkan kuuria vaikka kuinka kauan ja kun sen aikanaan lopetan, karppaamalla jatketaan. luonnontuotekaupassa kuulin, että mansikkasmoothieta voi vahventaa maitorahkalla, kanakeittoa kananpaloilla, kalakeittoa kalanpaloilla ja parsakeittoa raejuustolla, näistä saa proteiinia.

Kolmas päivä menossa ja hyvin maistuu kanakeitto ja mansikkasmoothie. Eka päivä meni kyllä yökkäillen niellessä, mutta sitten tajusin lisätä enemmän vettä sekä tuoreita yrttejä ja pienen lorauksen valmista kasvislientä, pippureita ja chiliä. Ei nyt mitään gourmeesoppaa, mutta ihan kauniin näköistä ja maukasta. Tsemppiä kaikille ja Kyllä Lähtee (paino tippuun)!