ACKD Easy Diet -dietillä olevia/olleita? Kokemuksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neljättä päivää mennään, painoa -1,3 kg. Ylipainoa on vain muutamia kiloja, sikäli olen ihan tyytyväinen. Joka päivä olen lisännyt yhteen keittoon jotain pureskeltavaa (mausteiden lisäksi) tai ottanut kaksi pussia ja yhden pienen VHH-aterian.

Ketoosiin alan vasta päästä, mutta nälkä ei ole ja liikkuakin on jaksanut. En tosin mitään rankkaa salitreeniä harrastakaan. Mulle sopii tää rytmi, että voi halutessaan ottaa vähän ruokaakin: ei tunnu kuuri niin rankalta ja voi tarvittaessa jatkaa pidempään. Mä ajattelin osa-aikapussitella seuraavaan kuun vaihteeseen.

Mansikkasmoothie on ihan järkkyä, oon aina inhonnut noita mansikkalitkuja! Jos muita makuja piisaa oman kuurini loppuun asti, myyn tai lahjoitan nuo muutamat mansikkapussit jollekin makuaistittomalle. :D

Viides päivä menossa ja koko ajan on ollut taistelua nälän kanssa. Juon vettä 3l päivässä kolmen pussin lisäksi + pähkinöitä kourallisen. Vatsa on turvoksissa ja painoa tullut lisää pari kiloa :( -- ei ole mun juttu!

minä aloitin myös noi pussiruoat viime viikon torstaina kun moni tuttavani on niillä laiduttanut enemmän ja vähemmän. painoindeksi oli aloittaessa 44,6!!!! eli olen sairaalloisen ylipainoinen :( todella säälittävää kun olen antanut itseni mennä tähän kuntoon, mutta nyt yritän parhaani mukaan korjata tilannetta.
eli 5 päivää takana ja paino on laskenut 5 kg ja painoindeksi on nyt 42,9. JEE...alkuhan toi on vasta mutta hienosti se on lähtenyt. Mielitekoja on valtavasti kun duunissa porukka mässää joka päivä jotain ihania herkkuja kahvipöydässä. Mä olen 2-3 pussin lisäksi juonut kahvia sekä teetä maidon kera ja light mehuja. Sulkaa sekä mansikka jälkkärit on aika kauheita, sekoitin ne lopulta maitoon, jolloin mansikka oli ok mutta sulkaa edelleen ällö. suolaisista keitoista olen vasta maistanut kanaa, juustoa, tomaattia sekä texmexiä joista kaksi viimeistä ei miellyttänyt vaikka alas meni. Olen maustanut kaikkia mm.suolalla, pippurilla yms.
Mun mies on ollut ihana ja tukenut mua hienosti. Pojan kanssa ei syö nyt alkuun lainkaan mun nähden eikä edes valmista ruokaa mun olleessa kotona valveilla, jotten ala himoitesemaan ruokaa.
En tiedä olenko vielä ketoositilassa. Mies ainakin väittää ettei mun hengitys haisisi...
Menkat alkoi parin päivän kuluttua aloittamisesta erittäin runsaana vaikka oli viikkoa aiemmin loppunut! en tiedä johtuuko jostain hormoonitoiminnan muutoksesta!?

Itse olen ollut nyt puolitoista viikkoa easydiet keittojen varassa. Painoa on pudonnut 5kg eli 96 - 91. Olen noudattanut dieettiä ohjeiden mukaan enkä lisäillyt mitään omia ruokia päivään, vaan välillä korvannut yhden keiton päivässä esim munakkaalla tai lohi + salaatti aterialla. Mutta pelkästään keittojenkin kanssa pärjää jo tässä vaiheessa ilman minkäänlaista väsymystä tai näläntunnetta, vaikka 3 keittopussita tulee vain noin 500 kaloria päivässä, mutta kaikki ravintoaineet mitä 2000 kalorin päiväannos muuten antaisi. Ennen tätä dieettiä olen ollut vuoden normidieetillä jonka ansiosta pudotin 12 kiloa vuodessa parantamalla epintapoja. Eli yhteensä nyt on lähtenyt 16 kiloa noin vuodessa. 107 - 91. Kyllähän keitot voivat tuntua kalliilta, mutta täytyy myös muistaa että ruokakauppaan ei ole asiaa dieetin aikana niin sieltä puolelta tulee sitten säästöä vastaavasti. Minullekin ovat maistuneet kana, kala ja mansikkasmoothie keitot. Myös sieni ja tomaatti ok ja suklaavanukas yllättävän hyvänmakuinen. Kahvia ja kalorittomia limuja voi juoda miten haluaa.

Ylläolevaan vielä lisäys, että keitot eivät todellakaan ole mitään makuelämyksien huipentumia, vaan siinä pitää olla valmis laskemaan rimaa todella reilusti. Kauneus ei tule ilman kärsimystä? Silti eivät ne mitään ällöttäviä ole. Esimerkiksi voi sanoa että tavallinen mikrokeitto maistuu 100% paremmalta kuin nämä easydiet keitot, mutta silti siinä mikrokeitossa on vain murto osa niistä ravintoaineista mitä easydiet keitossa on.

Mä oon ny syöny esy diet pussikeittoja kaks iviikkoa , sillä tavalla et syön töissä ruokasen salaattin ja kotona päivlliseksi esydiet keitton tai smoothien. aprikoosin makuinen smoothie on todella hyvää! Keitoista paras on kanakeitto siihen olen lisännyt 100g naturelli kanaa. Jälkkäriksi pari omenaa. Nam ! Paino on pudonnu5kg , yes! tää juttu toimii!!! En oo koskaan ollu näin varma laihtumisen onnistumisesta ku nyt. Vielä toinen 5 kg pois painosta, ni sit oon todella onnellinen. Suosittelen tätä kaikille! Esy diet makuja on jokaiseen makuun, omat lepparit kyllä löytyy ku testailee. TSEMPPIÄ kaikille ! (Tietysti pitää jättää herkut pois)

Aloitin tänään, noi välipalakiisselit tökkii pahiten. Täytyis tosi hyvin saada sekoitettua ettei jää mitään ällöjä klimppejä niihin. Jotenkin liian makeaa mun makuuni.

Suolaiset on parempia.

Mä ostin messuilta muutaman pussin kokeeksi (en ole vielä kokeillut). Kanakeittoa sai maistaa paikanpäällä ja se oli kamalaa. Juustokeitto on kuulemma huippusuosittu, joten se ehkä saattaa olla syötävää. Ne hätävarakiisselit näyttää hyvälle ja niitä varmaan tarvitaan sitten, kun aloitan kuurin. Niillähän saa nälkää siirrettyä muutaman tunnin, jos ihan kamala nälätys tulee.

Tosin ajattelin muutenkin syödä kuurin aikana myös raejuustoa tai munaa tms, koska en usko pysyväni hengissä muutamalla keitolla. Normaalisti syön suunnilleen sen verran kuin kaksi raavasta miestä yhteensä.

minulla on ollut viikon kuuri, joka lähentelee loppua.
painoa tippunut 2kg, ja olen AINA jakanut ne pussin puoliksi, että syön niitä useammin!
ei ole mitään järkeä vetää 3 pussia päivässä, kun kokoajan kurnii maha nälkää :(
suosittelen myös siivilöimistä, että syöt lusikalla sattumat, ja juot nesteen!

tex mex keittoa en voi suositella, se on kuin oksennusta!

Laitan nyt mäkin tänne viestini, vaikka edellisestä viestistä näkyy olevan jo aikaa. En ole koskaan kokeillut mitään pussikeittokuureja, tämä on ensimmäinen. Sen voin sanoa, että ensimmäiset 4 päivää olivat ajoittain hankalia. En tehnyt edes mitään valmistelua tähän, vaan aloitin suorilta ja kyllä parina ekana päivänä maha kurni. Jotkut keitoista (varsinkin smoothiet) hieman yökkyytti, mutta kun vaan sinnitteli, niin se meni ohi. Maha meni yhtenä yönä myös aivan totaalisen sekaisin, huh! Mutta viidennestä päivstä alkaen, ei mitään hätää!Tänään hieman huippas, hieman suolaa ja vettä päälle, niin helpotti. Ei ole nälkä ja välipalakiisselit auttavat jaksamaan seuraavaan ateriaan.
Noista mauista sanoisin, että se aloituspakkaus on tosi hyvä (maksaa jotain 59 euroa tms.), koska siinä voi maistella monia makuja. Makuasioista ei voi kiistellä, yks tykkää yhestä, toinen toisesta. Jotkut on irvistellen syötäviä, jotkut syötäviä ja jotkut jopa hyviä! Jos on tosissaan tän kanssa, niin ei kannata lopettaa heti parin pussin jälkeen.
Näitä ei voi myöskään verrata mihinkään ruoasta koottuun ateriaan, joka olisi vähäenerginen (ja kaloreita tulisi päivittäin saman verran päivässä), koska nämä kolme pussia jo sisätävät samat ravintoaineet kuin jos söisit normaalin 2000 kcal päivässä.
Lisäksi haluaisin vielä sanoa niille, jotka arvostelevat tämän hypetystä tai kuinka tämä on markkinamiesten keksintöä tai kuinka joku hassaa rahansa tähän, niin mun mielestä 59 euroa/6 pv ei ole mahdoton summa, kun se kattaa kuitenkin totaalisesti kaiken, mitä noina päivinä suuhusi pistät.
Ja tämän saarnan jälkeen, voin sanoa, että hyvin menee, -3,6 kg tällä hetkellä. :)

Jokaisen oma valinta

Kolmas päivä menossa. Tarkoitus olisi tämä viikko syödä vain tuon 6pvn laatikon mukaiset pussit, ensi viikolla sitten lisäillä kanakeittoon kanaa, pinaattikeittoon munaa ja muuta proteiinipitoista kuten raejuustoa ja rahkaa. Eilen söin suolakurkun ja kahvia/teetä/vettä välipaloina.

Olen koittanut 3h välein syödä, heiman on kituutusta ja näläntunnetta. Nuo ei pahimmat oireet mutta höntti olo ehkä pahin, varsinkin kun pitää töissä yrittää olla terävänä. Energiaa ei myöskään ole liikaa, joten en ole jaksanut käydä kävelylenkeilläkään kuten normaalisti käyn päivittäin. Mutta odotan nyt kuurin viidettä päivää, joilloin pitäisi alkaa helpottamaan. Kunhan ajatus pysyisi kirkaaana niin sitten voisi jatkaa :)

Keittojen maut parempia kuin odoin, mutta päätin jo heti että maulla ei niin väliä, pääasia että saa ruokaa! Aamusmoothiet hieman jauhoisia, samoin pinaattikeitto. Kanakeitto oli paras ja välipalapluskiisselit. Juusto ja tomaattikeitto myös ihan jees!

Lähtöpaino 2pv ennen kuuria reilu 80, sitten kahden päivän äärimmäisen niukka perus syöminen..ruokaa ylipäätään ihan naurettavan vähän vaikkakin todella energiapitoista (ja hiilaripitoistakin vielä), sitten kuurille. Nyt kolmannen päivän aamupaino 76 eli -4kg.

Ostin tuon starttipaketin, painoa minulla komeat 94,8kg. Keitot kuvotti, sokerivajarit ja vierotusoireet kolmantena ja neljäntenä päivänä ihan kauheat! Mutta nyt paino 88,8kg ja olo kevyt. Ei tee mieli makeaa eikä rasvaa. Energinen fiilis ja motivaatiota hulluna! Tsemppiä kaikille, kyllä se siitä!

Itse vakaasti päätin aloittaa tuon dieetin, ja tiesin kyllä että oksennuksen kanssa joudun kamppailemaan kun niitä kaittoja litkin. Helpotus olikin suuri kun luontaistuotekaupan täti sanoikin että ei ole mitään järkeä vetää vain kolme pussia päivässä, järkevintä on korvata esim. 2 ateriaa niillä ja muuten syödä kevyesti. No sillein uskon pystyväni laihduttamaan. Eli nyt syön aamulla esim. maustamatonta (sitä vähäkalorisinta)jukurttia vaikka marjojen kanssa, lounaaksi tuon pussikeiton joka yökkyyttää joka suullisella, ja iltaruoalla esim. normaalin kaupan kasvissosekeiton, ja iltapalalla vaikka yhden proteiinipatukan ja sitä rataa. Eli uskon että tämänsuuntaisilla eväillä armotta tulen laihtumaan. Lisäksi kuntosalia ja/tai lenkkeilyä 5Xvko.

Takana on Easy diet-keittoja 4 viikkoa ja painoa tippunut 10 kg. Helppoa ja vaivatonta kun vaan suhtautuu diettiin asianmukaisesti. Tämä dieetti on sellaisille, jotka ottavat asioista selvää esim. lääkäriltä, apteekista tai netistä. Tämä dieetti on tarkoitettu ihmisille joiden BMI on yli 25 ja ovat perusterveitä. Ei lapsille ei nuorille ei raskaanaoleville ei diabeetikoille ei syömishäiriöisille jne. Skeptisesti voi asioihin suhtautua, mutta skeptisyyteen ei pidä jäädä jos haluaa ottaa asioista selvää. Nimensä mukaisesti easy diet on helppo. Syöt vain ne 2 suolaista 1 makean ja kiisseliä kork. 3 pss/päivä mitkä on sallittu. Vettä on juotava reilusti ainakin 2 l/pv, mutta suositellaan 3-5l. Keho puhdistuu ja maksa kanssa. Voi käyttää myös maustettuja vichyjä, mutta ne voivat alkaa maistumaan liian makealta. Itse olen juonut koko ajan Lidilin sitruunalla maistettua hiilihapotettua juomaa. Välillä olen syönyt kananmunan esim. pinaattikeiton kanssa tai kanaa/kalaa pari ruokalausikallista/pv. Kalaöljyä (omega 3) on saatava 1 g/pv ja lisäksi kannattaa ottaa easy pH-buffer sitck iltaisin ennen nukkumaan menoa, se tasapainottaa kehon happamuutta ja tukee painonhallintaa. 3 viikon jälkeen on ruokavalioon lisättävä 1 rkl kylmäpuristettua öljyä joko oliivi tai rypsi. Olen tehnyt vihersalaatin (kcal yht. 43) itselleni johon laitan 3 kirsikkatomaattia, frisee- ja tammenlehtisalaattia, kurkkua 5 cm yrttejä ja laittanut päälle 1 rkl oliiviölyä, balsamicoa (yht. 82 +15 kcal) ja rouhittua pippuri myllystä, sekoitus ja kyl on hyvää. Ensimmäisellä viikolla painoa tippui 5 kg toisella 3 kg ja eilisen mittauksen mukaan -2 kg. Kalorit eivät saa ylittää 800 kcal eikä hiilihydraatit mennä yli 50g. Jatkan easya vielä 8 viikkoa.

Takana on Easy diet-keittoja 4 viikkoa ja painoa tippunut 10 kg. Helppoa ja vaivatonta kun vaan suhtautuu diettiin asianmukaisesti. Tämä dieetti on sellaisille, jotka ottavat asioista selvää esim. lääkäriltä, apteekista tai netistä. Tämä dieetti on tarkoitettu ihmisille joiden BMI on yli 25 ja ovat perusterveitä. Ei lapsille ei nuorille ei raskaanaoleville ei diabeetikoille ei syömishäiriöisille jne. Skeptisesti voi asioihin suhtautua, mutta skeptisyyteen ei pidä jäädä jos haluaaottaa asioista selvää. Nimensä mukaisesti easy diet on helppo.
Easy diet pusseissa ei lue että täytyy olla perusterve käyttääkseen easy diettiä vaan että muiden kuin perusterveiden ei kannata käyttää easy diettiä ainoana ravintolähteenä.
Onko ketään ruvennut röyhtäyttämään kovasti easydiet tuotteiden käytön jälkeen?

Olen ollut kohta 2 vkoa tällä dietillä ja olo on mitä parhain.Ekat päivät oli vaikeita ja koko ajan oli nälkä ja huono olo.NYt voisin vaikka juosta maratoonin.vielä en ole käynyt puntarissa,mutta vanhat vaatteet menee hyvin päälle ja jotku jo tippuukin,fiilis on mahtava!

Mulla nyt toinen päivä. Maistettu on vadelmavaniljapuuroa, mansikkasmoothie, kana- ja juustokeitto. Noista vain puuro minun mieleeni :/ mutta jatkan silti ja syön vaikka väkisin. Voiko noihin suolaisiin keittoihin ja näin alussa lisätä esim naturel kanaa? Haluan ottaa tämän tosissaan enkä lipsua yhtään. Mutta helpottaisi kyllä jos esim kanakeittoon saisi laittaa kanaa. Vettä olen molempina päivinä juonut 3 litraa, nyt toisena päivänä ollut päänsärkyä ja väsymystä. Aloituspaino kuuriin lähdettäessä 64 kg. Punnitsen viikon välein eli ensi sunnuntaina saan tietää paljonko viikon aikana pudonnut vai onko ollenkaan. Kuuri oli spontaani päätös, mutta yritän sitä ihan tosissaan. Vaikealta vaan tuntuu kun ei nuo maut oikein uppoa :( Tavoitteena on pudottaa -10 kg.

[QUOTE="Melli";26130774]Mulla nyt toinen päivä. Maistettu on vadelmavaniljapuuroa, mansikkasmoothie, kana- ja juustokeitto. Noista vain puuro minun mieleeni :/ mutta jatkan silti ja syön vaikka väkisin. Voiko noihin suolaisiin keittoihin ja näin alussa lisätä esim naturel kanaa? Haluan ottaa tämän tosissaan enkä lipsua yhtään. Mutta helpottaisi kyllä jos esim kanakeittoon saisi laittaa kanaa. Vettä olen molempina päivinä juonut 3 litraa, nyt toisena päivänä ollut päänsärkyä ja väsymystä. Aloituspaino kuuriin lähdettäessä 64 kg. Punnitsen viikon välein eli ensi sunnuntaina saan tietää paljonko viikon aikana pudonnut vai onko ollenkaan. Kuuri oli spontaani päätös, mutta yritän sitä ihan tosissaan. Vaikealta vaan tuntuu kun ei nuo maut oikein uppoa :( Tavoitteena on pudottaa -10 kg.[/QUOTE]

Tottakai voit lisätä vaikka hieman kanaa tai raejuustoa, silloin ei tuo vaikutus ole ehkä niin täydellinen mitä ohjeissa snaotaan, mutta äärimmäisen niukkaenerginen silti. Minun makuun olivat nuo suolaiset keitot, mutta yököttäviä imelät smoothiet. Siis ei herkullisia nuo suolaisetkaan, mutta alas sain ilman oksentamista. Pinaattikeitto etovaa.

173cm lähtöpaino 68kg. Olin viime kesänä ACKD-dietillä 10 pv ja söin 3 pussia lämpimiä keittoja päivässä. Pyrin myös juoksemaan lenkin päivittäin ja onnistuin pudottamaan 5kg 63:een kiloon :) Sen jälkeen kyllä menni maha IHAN sekasin kun yritti syödä kiinteää ruokaa mutta aika pieni miinus mun mielestä :) Nyt oon uudestaan samaisella dietillä ja aijon onnistua vielä paremmin ja jatkaa vielä pidempään!

Miten paljon liikutte ED:n aikana? Itsellä pari kertaa viikossa 45-60 min spinning ja 2x 60 min body pump. Lisäksi muutama tunnin lenkkki. Salilla olen syonyt noin 50 g banaania tai proteiinijuoman, koska kaloreita kuluu paljon. Paino on tippunut 1,3 kg/4 pv. Painoindeksin ollessa 30 mussa on mitä tiputtaa. Onkohan toi bansku/protskujuoma liikaa, putoaisikohan paino helpommin jos jättäisin ne pois? Liikunnasta en voisi luopua.