ACKD Easy Diet -dietillä olevia/olleita? Kokemuksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itellä tippunu paino ekan viikon aikana 6kg. Olen vetänyt pelkästään noita easy diet juttuja vain yhdellä välipala pussilla ja rkl öljyä ja omega 1g ennen puuroa. Välillä on ollut huimausta, siihen syönyt pari suolakurkkua, niin helpottanut kummasti. Lenkillä käynyt joka päivä sellasen noin tunnin (niin kauan hölkkää ku jaksaa sitte kävelyä ja taasku jaksaa hölkkää.). Vielä 2 viikkoa ajattelin mennä ja toivoisin, että tippus paino yhteensä sen 15kg katotaan nyt.

Mies 28v, 180cm, alotuspaino 102kg

Itse ole ollut nyt 14 päivää VLCD kuurilla, jota noudatan kirjaimellisesti. Eli kolme ateriankorviketta, psylliumia ja omega- 3, jotka siis täydentää ja auttaa elimistöä painonpudotusprosessissa. Lisäksi Lidlin Saskia kivennäisvettä, on paljon natriumia. Tavalliset vissyt ovat siinämielessä turhia. Eli sitä juodessa saa niitä suoloja, jotka helpottavat tukalista oloa.

Mielitekoja toki on, mutta tarkoituksena on pudottaa painoa, siihen pitää olla jo asennoitu aloitettaessa.Muuten on aivan turhaa edes ryhtyä tähän työhön. Ja syytä on siis jo miettiä sitä uutta elämää ja ruokailutottumuksia, dieetin jälkeen. Itse ajattelin vähähiilihydraattista ruokavaliota. Nämä ruuat, ei mitään gurmeeta tosiaan, mutta eipä ne sipsit, makkara, raskalaiset ja hampparitkaan sitä oikeasti ole, ainakaanihan jokapaikassa, paitsi hinnoiltaan nykyjään.

Liikuntaa harrastan aamuin illoin ja lisäksi 4x kuntosali. Ei mitään superrääkkiä, vaan sellaista peruskuntoilua. Uintia, sauvakävelyä, pyöräilyä ja hiihtoa. Huonoon oloon ja nälän tunteeseen auttaa hyvin reippailu, ainakin itselläni. Ja Saskia...

Painoa on nyt tippunut 11,4kg ja vatsasta on lähtenyt 12cm, reisistä 6cm käsisätä 2cm. Mies 180cm, koko ikäni urheillut, mutta viime syksynä sattui ja tapahtui. Paino oli 116,5kg aloitettaessa.

Kaverini pudotti painoa 2010 keväällä XrtraV 5 viikossa 24kg. 4kg tullut takaisin ja veikkaan, että lihasta, ainakin osa... =D

Pää kylmä, kohti tavoitteita- Ilman tuskaa saavutetut asiat eivät ole saavutettuja.

Olen Koittanut ja toimii. Minulla sellinen ongelma tuotteiden kanssa että maha menee ihan kovaksi ja kipeytyy mitä pidempään olen ollut kuuriilla.

Lähtöpaino oli 118kg ja vajaassa 3 viikossa tippu n.8-10kg. Mitään ihme juttuja ei pidä eikä voi odottaa. Se joka kuvittelee että voi vetää tälläsen rääkkäys kuurin n500kcal päivässä ja sitten luulla että voi palata takas vanhoihin tapoihin. Ei tod. Se on itsensä huijaamista. Tämä on on hyvä aloitus uudelle elämäntavalle.Mut ei mikään pysyvä taika temppu.

Mut kaikissa laihis ruokavaliossa on ihan sama periaate. Jos vedät liikaa karppiruokaa sä lihot...done that tried that.

Nykyään seuraan Jutan fitfarmin ruokavaliota. Ja se kyllä toimii ja hyvin.Siinä oppii hyvin nopeasti oikeanlaiseen ruokarytmiin ja ruokamäärään kun punnitsee ja on oikeasti tarkka siitä määrästä. Ja ei todellakaan tarvii olla nälissään.

Ja kaiken tämän lisäksi mahdollisimman paljon liikuntaa. Kävelyä, lenkkeilyä, salille. Ihan mikä sulle sopii mutta useamman kerran viikossa.

Olen ollut pitkään yli 100kg ja vaikka mitä eri syömiskeinoja yrittänyt, mukamas. Mikään muu ei toimi ku ottaa niskasta kiinni ja kuria peliin. Liikuntaa ja oikeanlaiset ruokailutavat. Mulla esim hiilarit on tappoa. Mä lihoon ja hemmetin helposti ja nopeasti. Karppaus insinööri Antti Heikkilän mukaan ihmisllä on vaan eri kropat, ne sietää eri paljon hillareita ja sille ei voi mitään. Pitää löytää se oma hyvä raja. Useinmiten 20-70g/päivässä. Joten se on for life...ei voi laihduttaa ja sit kuvitella et palaa syömään rasvasia leipiä, mega annoksia, karkkia millon haluaa jne...vaan raaka totuus on että sellainen ihminen joka on kerran jo lihonnut niin sillä on isoimpi riski lipsua ja lihota uudelleen. Se vaan menee niin.

Mä taas en ole syönyt mitenkään ahmimalla tai mitään limu, karkki mättöjä joka päivä. Vaan ihan perus ruokakin lihottaa jos sitä syö väärin. Mun kroppa ei siis siedä leipää, riisiä,pastaa. Lihon heti. Et mulle siunaantunut niinkin ihanat geenit.

Joten mulle oli tosi rankkaa tehdä valinta että ok jos haluaa lopun tälle valitukselle, vaatteet ei mahdu. Niin sit piti uopua siitä mistä nautti. MÄ rakastan taikku ruokaa, intialaista ja siinähän riisi on se juttu ei se muuten toimi, mulle ainakaan. Sama pasta ruuat oikein lemppareita. No valinta tuli eteen et ok voin jatkaa samaa rataa ja pikku hiljaa oltiinki jo lähellä 130kg rajaa. Entinen futari 1 diva pelaaja.

Ei vaan joutu oikeasti päättään et ne o otettava veke aluksi kokonaan. Mulle ainut keino oli ehdoton kielto kaikkeen. Hillarit minimiin, karkit, limut, jätskit, bisset kaikki. Ja tilalle.

Protskua, vihannkesia ja marjoja,rahkaa,raejuustoa ja tarkat päivärutiinit.

Olipahan sekavaa textiä sorry jos auttaa ketään niin hyvä näin jos ei niin heittäkää tieto kaivoon.

upataan tätä vanhaa. kokemusta on paristakin dieetistä jo, joten voin asiasta kertoa.

2013 huhtikuussa eka dieetti, 30 päivää, läskiä lähti 10 kiloa. aloituspaino 97, lopputulema 87. siitä jatkoin vielä kuntoilulla, syyskuussa painoin alimmillaan 83,5 kiloa.

paino ei tullut takaisin nopeasti, mutta kaljan tissuttelu ja talven mässäilyt nostivat kuitenkin painon kesäkuuhun 2014 mennessä taas 90 kiloon. nyt heinäkuussa uusi dieetti, tarkoitus olisi olla 2-4 viikkoa, riippuen siitä miten lähtee putoamaan. ekan viikon jälkeen paino tippunut 2,1 kiloa. muistelen että viime vuonna olisi samassa ajassa pudonnut enemmän.

mutta siis loppukaneettina, dieetti kyllä toimii. se ei varmaankaan sovi kaikille, ja kysyy aika paljon tahdonvoimaa. helpompi reitti silti laihtua tämmöselle laiskalle miehelle, kuin esim jatkuv salilla pumppaaminen.

siis luin tuolta jostain että jos syö nutrilet patukan niin ketoosi katkee.2päivää easy diet 2pussia takana3päivänä söin sit tään patukan ja nutrilet pirtelön niin onko koko mun dietti pilalla

Olen Koittanut ja toimii. Minulla sellinen ongelma tuotteiden kanssa että maha menee ihan kovaksi ja kipeytyy mitä pidempään olen ollut kuuriilla.

Lähtöpaino oli 118kg ja vajaassa 3 viikossa tippu n.8-10kg. Mitään ihme juttuja ei pidä eikä voi odottaa. Se joka kuvittelee että voi vetää tälläsen rääkkäys kuurin n500kcal päivässä ja sitten luulla että voi palata takas vanhoihin tapoihin. Ei tod. Se on itsensä huijaamista. Tämä on on hyvä aloitus uudelle elämäntavalle.Mut ei mikään pysyvä taika temppu.

Mut kaikissa laihis ruokavaliossa on ihan sama periaate. Jos vedät liikaa karppiruokaa sä lihot...done that tried that.

Nykyään seuraan Jutan fitfarmin ruokavaliota. Ja se kyllä toimii ja hyvin.Siinä oppii hyvin nopeasti oikeanlaiseen ruokarytmiin ja ruokamäärään kun punnitsee ja on oikeasti tarkka siitä määrästä. Ja ei todellakaan tarvii olla nälissään.

Ja kaiken tämän lisäksi mahdollisimman paljon liikuntaa. Kävelyä, lenkkeilyä, salille. Ihan mikä sulle sopii mutta useamman kerran viikossa.

Olen ollut pitkään yli 100kg ja vaikka mitä eri syömiskeinoja yrittänyt, mukamas. Mikään muu ei toimi ku ottaa niskasta kiinni ja kuria peliin. Liikuntaa ja oikeanlaiset ruokailutavat. Mulla esim hiilarit on tappoa. Mä lihoon ja hemmetin helposti ja nopeasti. Karppaus insinööri Antti Heikkilän mukaan ihmisllä on vaan eri kropat, ne sietää eri paljon hillareita ja sille ei voi mitään. Pitää löytää se oma hyvä raja. Useinmiten 20-70g/päivässä. Joten se on for life...ei voi laihduttaa ja sit kuvitella et palaa syömään rasvasia leipiä, mega annoksia, karkkia millon haluaa jne...vaan raaka totuus on että sellainen ihminen joka on kerran jo lihonnut niin sillä on isoimpi riski lipsua ja lihota uudelleen. Se vaan menee niin.

Mä taas en ole syönyt mitenkään ahmimalla tai mitään limu, karkki mättöjä joka päivä. Vaan ihan perus ruokakin lihottaa jos sitä syö väärin. Mun kroppa ei siis siedä leipää, riisiä,pastaa. Lihon heti. Et mulle siunaantunut niinkin ihanat geenit.

Joten mulle oli tosi rankkaa tehdä valinta että ok jos haluaa lopun tälle valitukselle, vaatteet ei mahdu. Niin sit piti uopua siitä mistä nautti. MÄ rakastan taikku ruokaa, intialaista ja siinähän riisi on se juttu ei se muuten toimi, mulle ainakaan. Sama pasta ruuat oikein lemppareita. No valinta tuli eteen et ok voin jatkaa samaa rataa ja pikku hiljaa oltiinki jo lähellä 130kg rajaa. Entinen futari 1 diva pelaaja.

Ei vaan joutu oikeasti päättään et ne o otettava veke aluksi kokonaan. Mulle ainut keino oli ehdoton kielto kaikkeen. Hillarit minimiin, karkit, limut, jätskit, bisset kaikki. Ja tilalle.

Protskua, vihannkesia ja marjoja,rahkaa,raejuustoa ja tarkat päivärutiinit.

Olipahan sekavaa textiä sorry jos auttaa ketään niin hyvä näin jos ei niin heittäkää tieto kaivoon.

Itse olen ollut nyt puolitoista viikkoa easydiet keittojen varassa. Painoa on pudonnut 5kg eli 96 - 91. Olen noudattanut dieettiä ohjeiden mukaan enkä lisäillyt mitään omia ruokia päivään, vaan välillä korvannut yhden keiton päivässä esim munakkaalla tai lohi + salaatti aterialla. Mutta pelkästään keittojenkin kanssa pärjää jo tässä vaiheessa ilman minkäänlaista väsymystä tai näläntunnetta, vaikka 3 keittopussita tulee vain noin 500 kaloria päivässä, mutta kaikki ravintoaineet mitä 2000 kalorin päiväannos muuten antaisi. Ennen tätä dieettiä olen ollut vuoden normidieetillä jonka ansiosta pudotin 12 kiloa vuodessa parantamalla epintapoja. Eli yhteensä nyt on lähtenyt 16 kiloa noin vuodessa. 107 - 91. Kyllähän keitot voivat tuntua kalliilta, mutta täytyy myös muistaa että ruokakauppaan ei ole asiaa dieetin aikana niin sieltä puolelta tulee sitten säästöä vastaavasti. Minullekin ovat maistuneet kana, kala ja mansikkasmoothie keitot. Myös sieni ja tomaatti ok ja suklaavanukas yllättävän hyvänmakuinen. Kahvia ja kalorittomia limuja voi juoda miten haluaa.

itsellä on 46 toi pinoindeksi.. ja tammikuussa alkaa sairaalan valvonnassa kuuri . tällä hetkellä olen saanut pois painoa 8 kg ilman kuuria.. pitkä on matka viel.

Seurasin hyvin läheltä ystäväni kyseistä dieettiä. Hän söi noin seitsemän viikkoa ohjeiden mukaisesti. Kävi normaalisti töissä ja muutaman kerran viikossa kevyellä lenkillä. Hän pudotti seitsemän viikon aikana noin 20kg. Vaatii kovaa itsekuria, jos sitä löytyy dieetti toimii hienosti.