Aconin testeistä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sat..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sat..

Vieras
Onko kellään kokemuksia aconin testeistä?

Itselläni kuukautiset myöhässä 3päivää. Normaalisti säännölliset. Tein tänään päivällä aconin testin joka oli nega, voiko olla vaikutusta mihin aikaan vuorokaudesta tekee? Onko testi parempi tehdä aamupissasta? Voiko olla että raskaushormoneja ei ole virtsaan erittynnyt tarpeeksi jos on pari tuntia edellisestä vessasta käynnistä.

No itse testasin aconin kympillä perjantaina negan ja seuraavan kerran muistaakseni keskiviikkona clear bluella tuli postitiivinen.
Tein kyllä ohjeen mukaan, mutta ilmeisesti sitä hormoonia vaan oli liian vähän?!
Luulis kuitenkin, että acon 10 on aika herkkä..

Jos edellisestä vessakerrasta on vähän aikaa ja olet vaikka juonut paljon nestettä, saattaa virtsa olla sen verran laimeaa ettei testi löydä siitä riittävästi hormonia. Suositus on tehdä testi heti aamulla, mutta aconin herkällä saa kyllä muuhunkin vuorokauden aikaan plussan jos ei ole hirveästi nestettä tankannut. Itse sain plussani aconin 10:lla kun menkat oli 5 päivää myöhässä ja testasin illalla. Tsemppiä!

Kuukautisia ei vieläkään ole alkanut nyt jo siis omien laskujeni mukaan 5päivää nyöhässä. Aamulla tein apteekin oman raskaustestin joka edelleen nega. Onko kellään ollut niin että raskaus ei ole näkynyt kotitesteillä? Tiedän yhden kaverini jolla ei näkynyt kotitesteissä raskaus. Menkkamaisia kipuja ollu jo pari päivää. Aamulla oli ja nyt ei taas mitään. Yököttävä olo saattaa yllättää yhtäkkiä. Nämä ei siis ole mitään kuvitteellisia oireita. Tai sitten mun täytyy vaan uskoa ja odotella niitä kuukautisia joskus tulevax. Mutta kun ne on nyt yli vuoden olleet säännööliset sen jälkeen kun ne tappelin pilleireiden lopetuksen jälkeen säännöllisiksi. No ehkäpä täytyy vain odottaa.

Uusimmat

Yhteistyössä