L
loppu
Vieras
Ollaan koko perhe nyt siinä pisteessä että apua on haettava.
LOPPU on oikea sana, ollaan ihan loppu!
Varmaan lapsikin on siinä pisteessä että nyt on saatava jotain apua.
On menossa toimintaterapiaan lähiaikoina, olen sitä odotellut että sitten puran koko jutun sen terapeutin niskaan ja kysyn, että mitä nyt tehdään.
Vaan nyt ei jaksa enää odottaa edes sitä muutamaa päivää.
On siis diagnosoitu joitain oppimishäiriöitä,
mutta KAIKKI viittaa mun mielestä ADHD:hen
ja nyt mieskin sanoi että totta se varmaan on.
Olen joskus nätisti yrittänyt joillekin lapsen kohtaamille ammattilaisille sanoa että millaista meidän elämä on, mutta ei ole tullut mitään tukea.
En ole ollut riittävän vakuuttava ja kun olen niin korrekti,
että just vaan "nätisti" kuvaillut miten lapsen kanssa menee ja on mennyt.
Nyt on koko syksy ollut sellaista sotaa, joka päivän jälkeen jotain mun sisältä on menny poikki.
Yksikään päivä ei ole mennyt hyvin.
Kouluterkkaanko otan yhteyttä, poika on 9v.
Minä en enää jaksa. Eikä mies. Eikä varmaan tuo lapsikaan, itki eilen illalla mun kanssa nukkumaan mennessämme.
Ajattelin että rakastan sitä lasta kuitenkin niin paljon, että kaikkien meidän takia meidän on PAKKO hakea apua...
:,(
LOPPU on oikea sana, ollaan ihan loppu!
Varmaan lapsikin on siinä pisteessä että nyt on saatava jotain apua.
On menossa toimintaterapiaan lähiaikoina, olen sitä odotellut että sitten puran koko jutun sen terapeutin niskaan ja kysyn, että mitä nyt tehdään.
Vaan nyt ei jaksa enää odottaa edes sitä muutamaa päivää.
On siis diagnosoitu joitain oppimishäiriöitä,
mutta KAIKKI viittaa mun mielestä ADHD:hen
ja nyt mieskin sanoi että totta se varmaan on.
Olen joskus nätisti yrittänyt joillekin lapsen kohtaamille ammattilaisille sanoa että millaista meidän elämä on, mutta ei ole tullut mitään tukea.
En ole ollut riittävän vakuuttava ja kun olen niin korrekti,
että just vaan "nätisti" kuvaillut miten lapsen kanssa menee ja on mennyt.
Nyt on koko syksy ollut sellaista sotaa, joka päivän jälkeen jotain mun sisältä on menny poikki.
Yksikään päivä ei ole mennyt hyvin.
Kouluterkkaanko otan yhteyttä, poika on 9v.
Minä en enää jaksa. Eikä mies. Eikä varmaan tuo lapsikaan, itki eilen illalla mun kanssa nukkumaan mennessämme.
Ajattelin että rakastan sitä lasta kuitenkin niin paljon, että kaikkien meidän takia meidän on PAKKO hakea apua...
:,(