Adoptiomatka kirjan lukijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L----a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L----a

Vieras
Törmäsin tällaiseen kirjaan, jota on blogeissa paljon hehkutettu. Kannattaisko tilata, onko kukaan lukenut? Ollaan lähdössä matkalle ja olisi kiva saada mukaan joku mukaansa tempaava kirja. Ainakin liikuttava se ilmeisesti on, perustuuko täysin tositapahtumiin?

Muitakin suosituksia vastaanotetaan :)

Adoptiomatka: Kirja tuli

Mun tietääkseni tuo kirja on koottu tuon naisen blogikirjoituksista, joita on kirjoittanut tuon adopitoprosessin aikana. Suurin osa blogiteksteistä on nyt piilotettuna, tuon kirjan takia, mutta joitakin on vielä näkyvillä. Eli ihan tosi juttu.
Itse odottelen että saan tuon kirjan joskus kirjastosta.

Kampanisu, voitko kertoa tarkemmin kirjasta? Koskettaako myös "tavallista äitiä"? Harmi, ettei blogissa enää ole näkyvillä paljon vanhoja tekstejä... Mihin "vaiheeseen" kirja loppuu? Kiitos :D

Oon lukenut. Ei ole yhtä hyvä kuin blogi oli, mutta aivan ihana silti.

Loppuu siihen, kun lapsi on kotona, jos en ihan väärin muista. Ja on kyllä koskettanut kaveripiirin tavallisiakin äitejä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhymä;24393415:
Että miten se kirja voi olla huonompi kuin blogi, jos se on koottu blogiteksteistä? Vai onko siinä jätetty paljon pois?

Minun mielestäni juuri parhaita tekstejä oli jätetty pois.

Toinen syy siihen, miksi ei vaikuttanut yhtä hyvältä, saattoi olla ihan minun pääni sisällä. Kun luin blogia, elin täysin mukana kaikki ne tunteet ja itkin mukana tuskaisen pitkän odotuksen eri vaiheissa. Mutta kirjaa lukiessani tiesin jo, että lapsi on kotona, joten mitäpä sitä enää odotustuskista liikuttumaan. :D

TODELLA paljon, eräs liikuttavimmista lukemistani kirjoista. Silti olen samaa mieltä edellisen kanssa: blogin lukukokemus oli voimakkaampi. Ja ymmärrän sen, silloin piti oikeasti jännätä loppuratkaisua ja nyt se oli tiedossa. Ymmärrän myös parin muistamani blogimerkinnän jättämisen pois, mm. avoimen kirjeen puolisolle ja sukulaisille nyt, kun nimellään kirjoitti :p

Mutta siis ehdottomasti lukemisen arvoinen kirja!

Olen tavannut tuon kirjoittajan. :) Aivan ihana ihminen, kirjoittaa lämpimästi ja tunteella monenlaisista tilanteista, ihmisistä ja asioista. :) Olen seurannut lehdestä hänen kirjoituksiaa, vaikken blogia olekaan lukenut. =)

Yhteistyössä