M
"Mimmi"
Vieras
Voiko suruadressin sisäsivulle kirjoittaa muistovärssyn jälkeen "Rakkaan enon muistoa kunnioittaen" (+ etunimeni sekä mieheni ja lapsemme nimi ja sukunimemme) vai pitääkö siinä mainita vainajan nimi (kokonaanko?) ja jättää "eno" pois? Emme pääse hautajaisiin, joten lähetämme adressin. En ole ennen adressia lähettänyt kuin erään kaukaisen sukulaisen hautajaisiin, ja silloin kirjoitin hänen koko nimensä. Nyt se tuntuu hieman oudolta, koska olin enoni kanssa enemmän tekemisissä ja haluaisin mainita sukulaisuus-suhteen. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.