Afrikkalaismamu maksaa 500 000euroa yhteiskunnalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin on varaa. Toki mäkään en haluisi muslimimiehiä länteen. Se nyt vaan on niin, että uskonnon tai sukupuolen perusteella tuskin saa valita.
Sitten sekin, jos islamilaiset maat kuulisivat Suomen muslimimieskiellosta, sen jälkeen ne julistaisivat sodan Suomelle. Sitä ei varmasti kukaan halua.
Emme voi myöskään mitenkään poistaa täällä jo olevia ja syntyneitä muslimimiehiä.
Iso osa heistä taitaa olla pizzayrityksissa. Loppuisi pizatkin samalla. :(

Hyvin on varaa? Tiesitkö, että yhden nelihenkisen perheen elättämiseen menee noin kuuden keskiverron palkansaajan ansioverot? Entäs sitten, kun palkansaajia on enää 30 % väestöstä, loput eläkeläisiä, työttömiä tai lapsia?

mä kysyin ihan asiallisesti, miten te luulette että Suomi vois estää pelkästään muslimimiesten pääsyn tänne?
Muissa "mamuissahan" kenelläkään ei ole valittamista.
Se on vain tuo islam joka ei länsimaihin sovi.

Jos me tekisimme jonkun eston muslimeille, sen jälkeen islamilaiset maat julistaisivat sodan Suomelle. Eli sen jälkeen täällä voisi ne palstapersun haaveilemat pommit vasta paukkuakin.

Itse olen tyytyväinen Suomen nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan.

Miksi? Eikö kannatusvero olisi ihan hyvä idea.
Ne, jotka haluavat edesauttaa työperätöntä maahanmuuttoa, voisivat maksaa ylimääräistä veroa, joka käytettäisiin tähän toimintaan?
Mä olen jo iloinen veronmaksaja. Sun ehdotushan perustui vain siihen että SULTA pitäisi ottaa verot pois koska SÄ et hyväksy maahanmuuttajia.
Kukas tässä nyt haaveileekaan vapaamatkustajaksi? :whistle:

mä kysyin ihan asiallisesti, miten te luulette että Suomi vois estää pelkästään muslimimiesten pääsyn tänne?

Jos me tekisimme jonkun eston muslimeille, sen jälkeen islamilaiset maat julistaisivat sodan Suomelle. Eli sen jälkeen täällä voisi ne palstapersun haaveilemat pommit vasta paukkuakin.

Peesi.
Tuollasta kieltoa ei voi tehdä. Vaikka muslimit ei länsimaihin sovi.
Muuten olen iloinen jos tänne saadaan eri näköstä porukkaa. Suomi on hyvin ankea ja väritön maa edelleen.

Moni ei taida ymmärtää että useimmat "ei näköset" on ihan suomalaisia. Adoptoituja tai vanhemmat tulleet aikoinaan muualta.
Nuo persut vain on ikäviä. Esim meidän talossa tyttö, ihan suomalainen, mutta aasialaisen näköinen. Välillä hirvittää kun ajattelen mitä varmasti joutuu elämässään kohtaamaan suomalaisten rasistien taholta. :(

Hyvä vaan että persut kertoi olevansa natseja. Nyt viimesetkin tietää että ne on kaikki natseja. Ainoa aate on rotu vihaaminen ja toi immonen teki ison palveluksen.

Varmasti kyllä se niinkin on, ettei Suomen persujen vääntämillä "pitsoilla" tuskin on mitään tekemistä pizzan kanssa. o_O
En lähtisi tilaamaan jos kyltissä lukee "pitsoja" taikka "Pitseria".

Pelonko vuoksi jättäisit ratkasuja tekemättä, tai tekisit toisia? Ei liitytä Natoon koska pelätään venäläisiä?

Historiaa lukemalla voi todeta, että valtiot ja varsinkin imperiumit ovat hajonneet kun yhteiskunnallinen hajaannus on kasvanut liian suureksi ja ihmiset eivät enää koe kuuluvansa yhteen. Yhdistäviä tekijöitä ovat mm. kieli, uskonto ja kulttuuri. Valtiosta tekee valtion sen kansalaiset ja nimenomaan sen kansan yhteenkuuluvuuden tunne eivätkä suinkaan sen rajat, byrokraatit tai hallitus.

Mitä tapahtuu kun suomalaiset menettävät kosketuspinnan toisiinsa? Ketä sitten enää kiinnostaa puhaltaminen yhteen hiileen?

Mä olen jo iloinen veronmaksaja. Sun ehdotushan perustui vain siihen että SULTA pitäisi ottaa verot pois koska SÄ et hyväksy maahanmuuttajia.
Kukas tässä nyt haaveileekaan vapaamatkustajaksi? :whistle:

???
Käsittääkseni en ole koskaan sanonut, ettenkö hyväksyisi maahanmuuttajia.
Sikäli olet oikeilla jäljillä, että minusta suomeen ei tulisi ottaa ulkomailta yhtään lisää elätettäviä, joilla ei ole mahdollisuutta, halua tai tarvetta osallistua itsensä elättämiseen.
Pidän kyllä itsestään selvänä sitä, että omista pidetään huolta, mutta onko mitään järkeä roudata toiselta puolelta maapalloa jengiä tänne huollettavaksi?

Vapaamatkustaja??? Tuskimpa, en sen jälkeen, kun olen lykännyt verokirstuun sen 70 000 euroa vuonna 2014.

Historiaa lukemalla voi todeta, että valtiot ja varsinkin imperiumit ovat hajonneet kun yhteiskunnallinen hajaannus on kasvanut liian suureksi ja ihmiset eivät enää koe kuuluvansa yhteen. Yhdistäviä tekijöitä ovat mm. kieli, uskonto ja kulttuuri. Valtiosta tekee valtion sen kansalaiset ja nimenomaan sen kansan yhteenkuuluvuuden tunne eivätkä suinkaan sen rajat, byrokraatit tai hallitus.

Mitä tapahtuu kun suomalaiset menettävät kosketuspinnan toisiinsa? Ketä sitten enää kiinnostaa puhaltaminen yhteen hiileen?

Tuo on muuten ihan totta. Näemmä Ruotsissa ja Englannissa on tultu hyvin lähelle tätä tilannetta. On me ja sitten on nuo...

Varmasti kyllä se niinkin on, ettei Suomen persujen vääntämillä "pitsoilla" tuskin on mitään tekemistä pizzan kanssa. o_O
En lähtisi tilaamaan jos kyltissä lukee "pitsoja" taikka "Pitseria".

En nyt lähtisi italialaisilla pizzoilla leveilemään. Eivät ole maineensa veroisia. Usein eivät edes hyviä. USA:ssa, esim, Nykissä on paaaljon herkullisempia pizzoja. Syöty on, niin Italiassa (monissa kaupungeissa) kuin USA:ssakin (monissa kaupungeissa).

Jep. Eikä tuo ole kenenkään etu, ei edes maahanmuuttajien.

Sitähän Olli Pusa kirjoituksessaan yrittää sanoa. Nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla on tavoitteena Euroopan kansallisvaltioiden tuhoaminen sekoittamalla eri kansoja keskenään luoda eurokansalainen. Samaahan tehtiin Neuvostoliitossakin ja saatiin aikaiseksi neuvostokansalainen.

Mua ei haittaisi yhtään vaikka ei olis valtioita olemassa. Eu vois olla 1 maa tai usa. Mun puolesta jokainen saa tulla ja mennä miten tykkää ja kaikki on vaan ihmisiä. Jos joku haluaa jonkun maan kansalaisuuden niin annetaan se sille heti ja samaten jos haluaa muuttaa tai lopeteaan vaikka kaikki kansalaisuudet. Mä kylläkin tykkään kun on paljon erilaisia ihmisiä ja värikkyyttä.