Afrikkalaismamu maksaa 500 000euroa yhteiskunnalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei haittaisi yhtään vaikka ei olis valtioita olemassa. Eu vois olla 1 maa tai usa. Mun puolesta jokainen saa tulla ja mennä miten tykkää ja kaikki on vaan ihmisiä. Jos joku haluaa jonkun maan kansalaisuuden niin annetaan se sille heti ja samaten jos haluaa muuttaa tai lopeteaan vaikka kaikki kansalaisuudet. Mä kylläkin tykkään kun on paljon erilaisia ihmisiä ja värikkyyttä.

Saako muslimien tapaan 57v ottaa 9v tytön vaimokseen?

Saako tappaa vääräuskoisia?

Saako pitää naisten asemaa koiran aseman tasolla?

Mua ei haittaisi yhtään vaikka ei olis valtioita olemassa. Eu vois olla 1 maa tai usa. Mun puolesta jokainen saa tulla ja mennä miten tykkää ja kaikki on vaan ihmisiä. Jos joku haluaa jonkun maan kansalaisuuden niin annetaan se sille heti ja samaten jos haluaa muuttaa tai lopeteaan vaikka kaikki kansalaisuudet. Mä kylläkin tykkään kun on paljon erilaisia ihmisiä ja värikkyyttä.

No sehän oliskin hienoa, jos kaikki ajattelisivat kuten sinä. Harvempi kuitenkaan pohjimiltaan ajattelee, kuten sinä. Ihmisissä on se huvittava piirre, että useimmat tuntuu ajattelevan niin, että jos et tee kuten minä, teet väärin. Useimmat ihmiset ovat myös persoja vallalle ja tarttuvat tilaisuuteen heti, kun valtaa on vähänkin tarjolla.
Ihminen on myös laumaeläin, me tarvitsemme joukon kaltaisiamme, joihin samaistua. Niin se vaan on.

Itse en tunne Suomea kohtaan rakkauden tunteita. En ole koskaan edes kuunnellut suomalaista musiikkia tai katsellut suomalaisia sarjoja, elokuvia ym "viihdeohjelmia".
Kananpersetukkaiset persut ovat paljon kauempana musta "kulttuurellisesti" kuin joku nykiläinen tavis esimerkiksi.

Vouhottajat ottivat jälleen kauhukuvikseen esim Englannin. Jokainenhan tietää että Englanti on maahanmuuton osalta aivan toisella planeetalla kuin Suomi.
Englannilla on ollut myös lukuisa joukko siirtomaita, joista asukkaita on tullut emämaahan. Esim Intia.

Mutta ymmärtääkö persu maailmanpolitiikkaa ja Suomen onnellista asemaa tässä väestöräjähtäneessä maailmassa. Ei. Valittaa se jaksaa, vaikkei valitukselle ole syytä.

Itse en tunne Suomea kohtaan rakkauden tunteita. En ole koskaan edes kuunnellut suomalaista musiikkia tai katsellut suomalaisia sarjoja, elokuvia ym "viihdeohjelmia".
Kananpersetukkaiset persut ovat paljon kauempana musta "kulttuurellisesti" kuin joku nykiläinen tavis esimerkiksi.

Vouhottajat ottivat jälleen kauhukuvikseen esim Englannin. Jokainenhan tietää että Englanti on maahanmuuton osalta aivan toisella planeetalla kuin Suomi.
Englannilla on ollut myös lukuisa joukko siirtomaita, joista asukkaita on tullut emämaahan. Esim Intia.

Mutta ymmärtääkö persu maailmanpolitiikkaa ja Suomen onnellista asemaa tässä väestöräjähtäneessä maailmassa. Ei. Valittaa se jaksaa, vaikkei valitukselle ole syytä.

Perseet tunnetusti ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat ja lisäksi ihannoivat natsi-ideologiaa.
Ei maksa vaivaa takoa järkeä sinne missä ei ole aivoja sitä vastaanottaa.

No sehän oliskin hienoa, jos kaikki ajattelisivat kuten sinä. Harvempi kuitenkaan pohjimiltaan ajattelee, kuten sinä. Ihmisissä on se huvittava piirre, että useimmat tuntuu ajattelevan niin, että jos et tee kuten minä, teet väärin. Useimmat ihmiset ovat myös persoja vallalle ja tarttuvat tilaisuuteen heti, kun valtaa on vähänkin tarjolla.
Ihminen on myös laumaeläin, me tarvitsemme joukon kaltaisiamme, joihin samaistua. Niin se vaan on.

Ei se kosketa valtioita. Se että sulla on oma kaveriporukkasi ei ole mitään tekemistä muitten vihaamisen kanssa. En mä ole kaveria joidenkin kanssa sen takia että me voitaisiin vihata muita. Ihonväri varsinkaan ei kiinnosta mua yhtään että mä sen perusteella voisin alkaa vihaamaan jotain. Sehän on ihan sairasta.

Ei tietenkään. Mitä tekemistä tällä on tän asian kanssa?? Ei saa murhata eikä raiskata ja se koskee kaikkia.

No tämän vapaan maahanmuuttajan mielestä nuo voivat olla hyväksyttäviä asioita. Ei hän ajattele sinun laillasi.

"Hänen mukaan suomalaiset jonottavat tunnollisesti omaa vuoroaan, mutta joissain kulttuureissa ei jonotella, vaan mentaliteetti on ”nopeat syövät hitaat”."

http://uutisvirta.fi/uutiset/815507...suosikkilaitteeseen-jonotettiin-melkein-tunti

En tunne mitään yhtäläisyyttä suomalaisiin kananpersetukkaisiin kotkoämmiin ja pellavapäisiin junttiuroksiin.
Mulle on pari muuta paikkaa maailmassa paljon lähempänä omaa maailmankuvaa ja siellä tunnen olevani kotonani.
Että se siitä suomirakkaudesta.
Luonto täällä on kaunis, ihmiset ei kauniita ole eikä edes miellyttäviä tai mielenkiintoisia. Kuten ei talotkaan tai muu ihmisen luoma ympäristö. Ankeaa ja rumaa. En viihdy.

Ymmärrätkö sinä että suurin osa maahanmuuttokriittisistä ei ole persuja, eli perussuomalaisia, eikä heidän kannattajia?

Taitaa olla vaikea sisäistää kun ei lausetta saa muodostettua ilman persuttelua.

En tunne mitään yhtäläisyyttä suomalaisiin kananpersetukkaisiin kotkoämmiin ja pellavapäisiin junttiuroksiin.
Mulle on pari muuta paikkaa maailmassa paljon lähempänä omaa maailmankuvaa ja siellä tunnen olevani kotonani.
Että se siitä suomirakkaudesta.
Luonto täällä on kaunis, ihmiset ei kauniita ole eikä edes miellyttäviä tai mielenkiintoisia. Kuten ei talotkaan tai muu ihmisen luoma ympäristö. Ankeaa ja rumaa. En viihdy.

Mikset vaihda maata ja lähde täältä valittamasta?

Vaan routa sen porsaan kotiin ajaisi.

Mä en tunne kyllä mitään yhteenkuuluvaisuutta suurimpaan osaan suomalaisista.
Koko suomalainen "kulttuuri" aiheuttaa pelkkiä vatsanväänteitä. Nää vesa-matti loirit sun muut "ranteet-auki" "artistit".
Luoja varjele, miten voi yksi maa ollakin niin hiton masentava.
Tunnen yhteenkuuluvuutta ainoastaan ihmisiin, joiden kanssa tunnen olevani samalla aaltopituudella. Ihan sama se on minkä maan kansalainen on kyseessä tai minkämallinen naama sillä on tai ihonväri.
Yhtä vähän tunnen olevani muslimien kanssa samalla aaltopituudella kuin näiden antti tuiskujen ja suvi teräsniska-ihmisten kanssa.

Ei kiitos molemmille.

Mikset vaihda maata ja lähde täältä valittamasta?

Vaan routa sen porsaan kotiin ajaisi.

Maahanmuutto on aika vaikea prosessi joka ei läheskään aina onnistu. Niissä maissa joihin muuttaisin, se on liki mahdotonta tällä hetkellä.
Tosin Suomessa se on vielä vaikeampaa ja te sen kun valitatte.
Kävisit joskus lähikauppaa pitemmällä niin ymmärtäisit enemmän.

Mä en tunne kyllä mitään yhteenkuuluvaisuutta suurimpaan osaan suomalaisista.
Koko suomalainen "kulttuuri" aiheuttaa pelkkiä vatsanväänteitä. Nää vesa-matti loirit sun muut "ranteet-auki" "artistit".
Luoja varjele, miten voi yksi maa ollakin niin hiton masentava.
Tunnen yhteenkuuluvuutta ainoastaan ihmisiin, joiden kanssa tunnen olevani samalla aaltopituudella. Ihan sama se on minkä maan kansalainen on kyseessä tai minkämallinen naama sillä on tai ihonväri.
Yhtä vähän tunnen olevani muslimien kanssa samalla aaltopituudella kuin näiden antti tuiskujen ja suvi teräsniska-ihmisten kanssa.

Ei kiitos molemmille.

Muuta ihmeessä pois. Jo ihan oman mielenterveytesi takia.

Maahanmuutto on aika vaikea prosessi joka ei läheskään aina onnistu. Niissä maissa joihin muuttaisin, se on liki mahdotonta tällä hetkellä.
Tosin Suomessa se on vielä vaikeampaa ja te sen kun valitatte.
Kävisit joskus lähikauppaa pitemmällä niin ymmärtäisit enemmän.

Meinaatko ettei kukaan täällä (tai minä?) ole matkustellut? :D :D

Jos nyt ei edes oteta etelän pakettimatkoja huomioon.

Onko teidän mielestä sitten hyvä idea, että tytöiltä leikataan klitorikset irti partaterällä, homoudesta tulee kuolemantuomio, naisten on pakko pukeutua kokovartalosäkkiin, järkevän ajattelemisen opettaminen kielletään ja lapsille pakkosyötetään valheita pienestä pitäen ja opetetaan vihaamaan muita jne...? "Minun Suomeni on monikulttuurinen" tarkoittaa suomeksi tätä sairasta alistamista, väkivaltaa ja valheiden systemaattista levittämistä. Ja sitä, että kun tämä tapahtuu niin rikoksen uhreista ei välitä kukaan.

Onko teidän mielestä sitten hyvä idea, että tytöiltä leikataan klitorikset irti partaterällä, homoudesta tulee kuolemantuomio, naisten on pakko pukeutua kokovartalosäkkiin, järkevän ajattelemisen opettaminen kielletään ja lapsille pakkosyötetään valheita pienestä pitäen ja opetetaan vihaamaan muita jne...? "Minun Suomeni on monikulttuurinen" tarkoittaa suomeksi tätä sairasta alistamista, väkivaltaa ja valheiden systemaattista levittämistä. Ja sitä, että kun tämä tapahtuu niin rikoksen uhreista ei välitä kukaan.
Suvisten mielestä se on hyvä ja tavoiteltava idea...

Suvisten mielestä se on hyvä ja tavoiteltava idea...

ehkä sun mielestä, mut ei muuten.

http://unicef.typepad.com/main/2014...shwa-vastustaa-tyttöjen-ympärileikkausta.html

ällä hetkellä 29 Afrikan ja Lähi-idän maassa, joissa käytäntö on yleisintä, 36 prosenttia 15-19-vuotiaista tytöistä on ympärileikattu. Vanhemmista naisista, 45-49-vuotiaista, ympärileikattuja on huomattavasti enemmän, 53 prosenttia.

vieläkin on iso työ tehtäväksi että tuo luku saadaan nollaan, mut todellakaan kaikki muslimit eivät tuota harrasta. (ja ympärileikkauksia tehdään muillekkin kuin muslimeille )