Aftat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko muita jotka kärsivät aftoista?

itselläni suussa yksi iso tällä hetkellä tuossa ihan huulen vieressä melkein ja toinen kielessä,reunalla.

kyllä on kivuliaita ja syöminen ei onnistu ilman tuota puudutusainetta mitä ostin apteekista aftoille.
ja myöskin käytän apteekin hammastahnaa.

onko teillä muilla mitään keinoja millä parantuisi nopeammin?

olen huomannut että denivit suuvesi ehkä vähän parantaa ja nopeuttaa parantumista.huuhtelen sillä aamuin ja illoin :)

lueskelin että myöskin c-vitamiinin puutos tai stressi voi lisätä aftojen tuloa?

mulla oli kans just vähä aikaa sitten tosi kipee afta. otin hiukan isännän kossupullosta raakaa viinaa suuhuni ja huuhtelin sillä aftaa. kirpaisi tosi kovin ja auttoi hetkeksi heh isäntä vaan ei kauheest tykänny ku sylkäsin sen sitten viemäriin heh

Mulla myös lapsesta asti aftat kiusana. Yksi tärkeä juttu; kun sulla on aftoja, älä pese hampaita tavallisella kaupan vaahtoavalla hammastahnalla. Apteekista osta vaahtoamatonta. En tiedä syytä miksi näin tuliks tehdä, lääkärin neuvo oli kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla myös lapsesta asti aftat kiusana. Yksi tärkeä juttu; kun sulla on aftoja, älä pese hampaita tavallisella kaupan vaahtoavalla hammastahnalla. Apteekista osta vaahtoamatonta. En tiedä syytä miksi näin tuliks tehdä, lääkärin neuvo oli kuitenkin

Mulla taas auttoi kun vaihdoin tavalliseen kaupan hammastahnaan kun olin sitä ennen käyttäny sitä valkaisevaa tahnaa. Mulla hävisi sitten parin päivän päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

oon vaihtanutkin juuri apteekin hammastahnaan kuten tossa alkukirjotuksessa kirjoitin että apteekista ostan nykyään hammastahnani,ei vaahtoudu ja tuota ne suositteli juuri jos kärsii aftoista.

Yhteistyössä