Äh, haluaisin taas muistuttaa että olkaa hienovaraisia kun kyselette lapsista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lapseton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama koskee myös meitä lapsellisia. Ihan puolitutut ja melkein tuntemattomatkin käskee vielä "tekemään sen tytön" ynnä muuta paskaa. Mitä ne toisten lapsiasiat kenellekään ulkopuoliselle kuuluu?

Meillä mulla oli vuosia kova vauvakuume, mutta mies ei ollut vielä valmis lapseen. Satutti kauheesti joka kerta kun painostettiin hankkimaan lapsia ym ja syynä pidettiin vielä mun uraa ja opiskeluja siihen ettei lapsia ollut. En halunnut kuitenkaan erota muuten hyvästä miehestä. Nyt meillä kaksi lasta ja haluisin vielä yhden, mies ei ja taas sattuu kun painostetaan siihen kolmanteen, etenkin kun meilläkin on kaksi tyttöä, niin poika "pitäisi" tehdä.

Työkaverin pojan perheeseen odotettiin esikoista, josta uutisoitiin meillekin töissä. Työkaveri oli myös painostanut poikaansa ja miniäänsä lapsentekoon, mutta lopulta poika kertoi heillä olevan vaikeuksia asian kanssa jo useamman vuoden ajalta. Mikä oli työkaverissa hyvä asia hän todellakin häpesi painostustaan ja uskalsi kertoa sen ääneen muillekin.

Kaippa sitä vois sanoakin kyselijöille suoraan, mistä on kyse?

[QUOTE="vieras";28866355]Työkaverin pojan perheeseen odotettiin esikoista, josta uutisoitiin meillekin töissä. Työkaveri oli myös painostanut poikaansa ja miniäänsä lapsentekoon, mutta lopulta poika kertoi heillä olevan vaikeuksia asian kanssa jo useamman vuoden ajalta. Mikä oli työkaverissa hyvä asia hän todellakin häpesi painostustaan ja uskalsi kertoa sen ääneen muillekin.

Kaippa sitä vois sanoakin kyselijöille suoraan, mistä on kyse?[/QUOTE]

miksi pitäisi kertoa? Ei kai se muille kuulu harrastetaanko sitä seksiä ehkäisyn kanssa vai ilman? Tunkeilevaa ja tahditonta kysyä toisten seksielämään liittyviä asioita. Sitäpaitsi mulle asia oli niin arka ettei halunnut jokaisen puolitutun edessä purskahtaa itkuun.

Yhteistyössä