äh.. haluisin nyt teiltä mielipidettä ja rohkaisua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";23856161]No kerroin parisuhteeni tilan kun sitä joku jo tuolla kerkesi ruotia. Kyllä minullekin on tärkeää, että lapsi pystyy luomaan hyvän suhteen myös isään. Ikävä kyllä siihen tarvitaan myös isän halua. Jos isä on menossa aina juomaan eikä pysty asettamaan lastaan omien tarpeidensa edelle ei siitä tule mitään. Mielestäni myös kertoo paljon äidistä ja hänen kyvystään ajatella lapsen parasta jos ei pysty olemaan juomatta tätä kertaa kun lapsi menee ensimmäisen kerran isälle yöksi,ihan vain varuiksi jos vaikka pitäisikin hakea lapsi pois. Oma mielipiteeni on myös se, että 5kk ikäisen vauvan paikka on kotona ei yökylässä vieraassa paikassa. Äidille tuntuu olevan tärkeämpää oma juominen. Lisäksi tekstistä paistaa pahasti läpi tuo runsas alkoholin käyttö. Keksi itsellesi jotain muuta tekemistä![/QUOTE]

Sitä en voi satavarmaksi sanoakkaan, että isä jäisi kiltisti omaa lastaan hoitamaa (tietenkin tätä toivon).. Mutta siellä tosiaan on ne isovanhemmat, jotka on ennenkin vauvaa hoitanut. Ja todellakaan OMA juomiseni ei mene vauvan edelle.. todella loukkaavaa sanoa noin! Vauva on menossa isälleen jokatapauksessa, joten tottakai mieleen tulee minun virkistäminen, mikä voisi tosiaan olla baariin lähtö ystävien kanssa. Ja en tiennyt, että alkoholi ohjaa elämääni, jos tämä on toinen kerta kun käyn viihteellä.

[QUOTE="minä";23856161]No kerroin parisuhteeni tilan kun sitä joku jo tuolla kerkesi ruotia. Kyllä minullekin on tärkeää, että lapsi pystyy luomaan hyvän suhteen myös isään. Ikävä kyllä siihen tarvitaan myös isän halua. Jos isä on menossa aina juomaan eikä pysty asettamaan lastaan omien tarpeidensa edelle ei siitä tule mitään. Mielestäni myös kertoo paljon äidistä ja hänen kyvystään ajatella lapsen parasta jos ei pysty olemaan juomatta tätä kertaa kun lapsi menee ensimmäisen kerran isälle yöksi,ihan vain varuiksi jos vaikka pitäisikin hakea lapsi pois. Oma mielipiteeni on myös se, että 5kk ikäisen vauvan paikka on kotona ei yökylässä vieraassa paikassa. Äidille tuntuu olevan tärkeämpää oma juominen. Lisäksi tekstistä paistaa pahasti läpi tuo runsas alkoholin käyttö. Keksi itsellesi jotain muuta tekemistä![/QUOTE]

No ei se ihan noin mene :)
Onko itselläsi kokemusta asiasta? Ei varmaan, jos elät onnellisesti parisuhteessa. Silloin ei kannata laukoa asioita noin kärkkäästi, jos ei oikeasti tiedä tilanteesta mitään..

Nyt en oikein ymmärtänyt? Ai mielipiteeni alkoholin käytöstä ja lapsen viemisestä yöhoitoon sekä isän vastuullisuudesta osallistua aidosti lapsensa elämään ovat mitätöity sillä minulla on hyvä parisuhde! Hah, kaikkea sitä kuulee! Ja ap, kyllä juomisesi vaikuttaa olevan jonkun sortin ongelma sillä et keksi muuta vapaa ns. virkistää itseäsi, sekä olet tapellut entisen miehesi kanssa siitä kumpi saa juoda. Lisäksi se, että lapsesi on ollut jo aiemmin hyvin pienenä yöhoidossa juuri juomisesi vuoksi kertoo paljon.

Yhteistyössä