Äh... hirvennahan tarvitsen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
mutta lodjussa on kuulemma puolen tusinaa peuran nahkaa päällä. Oli kaveri käynyt katsomassa ja ilman hanskoja ei saanut kaiveltua.

Ajattelin tänään itse käydä katsomassa. Hain Stasin tuosta kyliltä, ajoin kaverin luo nostamaan auton takimmaiset penkkirivit kyytiin (olivat pihalla evakossa, sillä koiran koppi piti saada autoon), kuskasin AlQaidan kaverin kotiristeykseensä, hain IRAn kaverinsa luota, muistin nahan, lähdin ajelemaan lodjun suuntaan. Tai niin luulin, en pimeässä tunnistanut risteystä, vaan ajoin ohi. Kerran valoisassa olen siellä käynyt ja nyt ei oikein onnistanut...

Pakko kait tehdä lenkki valoisalla... Muksut eivät oikein harharetkiäni osaa arvostaa, vaikka opettavaisiahan ne ovat.:D

Hei kuule, Paljonko kannattais maksaa Canadan intiaanin tekemasta rummusta ,jos teettaisin yhelle mun kaverille lahjaksi
Mina asun taala kanatasa
Paljonko sina velottaisit sun rummusta

Tiijanko mina mista puhun?

Hei kuule, Paljonko kannattais maksaa Canadan intiaanin tekemasta rummusta ,jos teettaisin yhelle mun kaverille lahjaksi
Mina asun taala kanatasa
Paljonko sina velottaisit sun rummusta

Tiijanko mina mista puhun?

Vaikea juttu... siis hinnan arvioiminen. Maksat sen verran, kuin sinusta on sopivaa. Materiaalit ja tekniikka ratkaisevat työmäärän ja sitä kautta myös hinnan. Ja tietenkin se, että kyseessä on uniikki tilaustyö lisää arvoa.

Kanadaan lähettämäni rumpu maksoi aika paljon.:saint: Mutta se oli sen arvoinenkin.

Vaikea juttu... siis hinnan arvioiminen. Maksat sen verran, kuin sinusta on sopivaa. Materiaalit ja tekniikka ratkaisevat työmäärän ja sitä kautta myös hinnan. Ja tietenkin se, että kyseessä on uniikki tilaustyö lisää arvoa.

Kanadaan lähettämäni rumpu maksoi aika paljon.:saint: Mutta se oli sen arvoinenkin.
Mun pitaa funtsata tata vahan.
Sanko lahettaa Sulle yv ku en haluais puhua oikeen paljon taalla palstalla ku se on vahan henkilo kohtaista ja myos pyytaisin ettet Sinakaan siita huutelis.
Sopisko tallaanen sulle?

Yhteistyössä