äh, mä jo niin toivoin ettei mun tarviis ees miettiä enää sitä leikkausta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
vasemmassa kädessä on kyynärpäässä hermopinne ja mulla on ehkä leikkaus edessä..
käsi oli jo tosi hyvä (pientä puutumista ja muutamassa asennossa tuntuvaa "puukoniskua" lukuunottamatta ) mut kesälomien takia käsi vaan saanut levätä enemmän ja siksi oireet pysyneet pois.. voi kökkö!
kiva ku ei aamulla saa kättä suoristettua ilman et auttaa toisella kädellä ja kivut taas tulleet takaisin..|O

[QUOTE="hei";24395681]Suosittelisin kokeilemaan hyvää vyöhyketerapeuttia, ennenkuin lähdet minkään valtakunnan leikkauksiin. Oikeesti.[/QUOTE]

mä kävin keväällä naprapaatilla, ja se ainakin vain pahensi tilannetta.

mä en oikeesti tiedä mitä tolle tekis, mä ymmärrän et lääkärit on toista mieltä ja sit nää vaihtoehtohoidot sanoo toista, mut ortopedi joka olis mun käden leikkaamassa, kärsii itse samasta vaivasta, sanoi ettei itse menis leikkaukseen koska hänellä ei ole kipuja, mut mun tilanne on eri, koska oikeasti noi kivut haittaa elämistä.Mut kuitenkaan se ei suositellut mitään muita hoitoja, ja jotenkin sit tuntuu et jos sillä itsellä on vaivoja niin kokeilishan se niitä ja suosittelis muillekkin..

äääääh, minen tykkää!

[QUOTE="hei";24395874]Naprapatiaa ja vyöheketerapiaa ei paljon kannattais vertailla.[/QUOTE]

joo mä tiedän, mut pikkasen nostaa kynnystä mennä minnekkään hoitoihin kun käsi tulee niin kipeäksi ettei pysty edes lääkkeiden voimalla nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24395901:
joo mä tiedän, mut pikkasen nostaa kynnystä mennä minnekkään hoitoihin kun käsi tulee niin kipeäksi ettei pysty edes lääkkeiden voimalla nukkumaan..

Usein vaiva pahenee tuollaisten hoitojen myötä, ennenkuin alkaa parantua.

Yhteistyössä