Äh, mies sitte lähti luokkakokouksee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marceille

Jäsen
07.03.2008
537
0
16
..vei ainoon auton, ja täällä mää nyt oon nelijän seinän sisällä 2kk ikäsen nassikan kans. tylsää.. ilta-vuoro ollu koko viikon tuolla toisella, joten tämmösiä nää illat on ollu koko viikon. (oon toki kavereitani tapaillu) Ois vaan toivonu että viikonloppuna oltas tehty yhessä jotain mukavaa.. Vaan minkäs teet :headwall: Ei, en mä vihanen miehelle oo, pettynyt vain... vaikka olihan luokkakokoukseen menemisestä jo puhuttu aikasemmin. en vaan muistanu et se on just tällä viikolla, eikä muistanu mieskää ennen ku kaveri soitti..
piristystä kiitos?
Juu, isot on murheet mulla, mutta valitetaan täällä pienemmästäki... :D

sama juttu täällä!! Neljän seinän sisällä 3,5v tytön kaa ja 1v pojan kaa!! Pari tunnin päästä sais muksut nukkumaan nii vois vaikka virittäytyä sohvan nurkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
..vei ainoon auton, ja täällä mää nyt oon nelijän seinän sisällä 2kk ikäsen nassikan kans. tylsää.. ilta-vuoro ollu koko viikon tuolla toisella, joten tämmösiä nää illat on ollu koko viikon. (oon toki kavereitani tapaillu) Ois vaan toivonu että viikonloppuna oltas tehty yhessä jotain mukavaa.. Vaan minkäs teet :headwall: Ei, en mä vihanen miehelle oo, pettynyt vain... vaikka olihan luokkakokoukseen menemisestä jo puhuttu aikasemmin. en vaan muistanu et se on just tällä viikolla, eikä muistanu mieskää ennen ku kaveri soitti..
piristystä kiitos?
Juu, isot on murheet mulla, mutta valitetaan täällä pienemmästäki... :D

Siis mihin sä olisit mennyt ton ikäisen vauvan kanssa tään aikaan illasta sehän syö ja syö ja menee kohta nukkuun. Ei jaksa näitä valituksia, olisit sanonut miehelles ettei mene ja sillä selvä!!!

Luokkakokous on aika harvinainen tilaisuus (ainakin meillä on ollut n. 10 v välein ja esim. lukion luokkakokousta ei ollenkaan ja kirjoitin v. 1995 ), joten ymmärrän kyllä miksi halusi lähteä. Teette joku toinen viikonloppu jotain mukavaa kaikki yhdessä. Mutta onhan se tylsää ja raskasta olla yksin pitkiä päiviä, että ymmärrän toki sinuakin.

Yhteistyössä