Ahdinkoa vuokraisännästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RealBatman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RealBatman

Uusi jäsen
07.03.2020
2
0
1
41
Yritän kirjoittaa suht lyhyesti tätä.
Muutimme juuri useamman lapsen kanssa. Alkuun ennen muuttoa vuokraisäntä vaikutti hyvin tiukalle mutta mukavalle. Hän ei kelpuuttanut kelan maksusitoomusta takuuseen ja koska emme ole toimeentulonasiakkaita niin käteisenä hakemiseen olisi mennyt aikaa kelalta. Siispä maksoimme niin oman takuumme ja yhden kuun vuokran.
Kun muutimme niin vuokraisäntä ei ollut edes käynyt katsomassa asunnon kuntoa ja jouduin itse vielä siivoamaan täällä. Lisäksi edelliset asukkaat oli kirjoilla kunnes itse pistin sinne mikädigivirasto onkaan soittoa ja sähköpostia. Kaikesta tietty sanoin vuokraisännälle ja hän vaan puheluissa nillitti kun sattuu paskoja vuokralaisia näköjään aina hänelle kuten minäkin kuulema! (No kiva.)
Nyt hän on ruennut viestittämään txt minulle ja puolisolle että hankkii meille häädön. Ollaan asuttu viikko täällä.
Viesteihin jos vastattu niin kauheeta kuraa tulee niskaan, emme enää vastaa niihin.

Eli selkeästi meillä on muutto jälleen edessä mutta täytyy myöntää ettei jaksaisi. Asumme maalla ja asuntojen etsintä on vaikeaa, osa on ihan homeasuntojakin. Mitä minä voin tehdä? Pelottaa että tuo tulee joku päivä ovelle huutamaan häätöjuttujaan vaikka lapsille jotka yksin kotona. En oo ikinä tämmöisessä tilanteessa ollut! Mihin ottaa yhteyttä?

Sekä vielä, koska maksettu niin takuu ja vuokra niin ruokavinkkejä edullisista ruuista otetaan vastaan mikä ei olisi keittoa tai kiusausta. Rahaa on 5e maanantaille ja pitäisi huomiset ruuat tehdä. Oikeastaan kuiva-aineista löytyy kaikki mahdollinen. Pää lyö vaan ihan tyhjää kun olen nyt useamman päivän ollut stressissä siitä mihin kakkaan me nyt satuttiin muuttamaan!

Vuokraisäntä siis nyt ilmeisesti haluaa kaikki asukkaansa ulos. Korkki aukeaa-tyyppi. Muutenhan mä vaan naureskelisin tämmöselle mutta mulla on lapset ja nuo viestit on todella hyökkääviä ja ilkeitä. Tämän taloyhtiön hallitus on hyödytön, sen tiedän.

Yhteistyössä