V
vieras..
Vieras
Viimeiset kaksi viikkoa on mennyt varsinkin tosi huonosti. Elämässä tulossa tosi vaikeat hetket(eli jotain isoa tapahtuu enkä kestä sitä). Siitä syystä olen suunnitellut tappavani itseni. Osin näin ja välillä tuntuu, että hakisin lääkkeitä jotta saisin edes nukuttua. Sammun yöllä ehkä noin 3-4 aikaan ja nukun alle kuuteen. Näin jo 2 viikkoa ja sitä ennen oli toisin eli olin vaan tosi väsynyt koko ajan päivällä ja yöllä sammuin milloin sammuin. Nukun ehkä sen jälkeen hetken jos sammun taas sänkyyn(siis en juo alkoholia ollenkaan vaan siis olen niin väsynyt). Lääkärilleni en saa aikaa heti ja ei kai ne päivystyksessäkään ota vastaan. Psyykenpuolen tukea tarvitsisin siis niin paljon ja se oltava ainakn osaksi lääkettä. Toisaalta voisin tappaa itseni kävelemällä jäälle ja hukkumalla. Ahdistus on suunnaton ja koko ajan sydämessä ja hengessä ja joka puolla ahdistaa ja korventaa kehoa. Syöminen jäänyt ja olen tänään syönyt vaan pari leipää ja kahvia. Lasten kanssa en ole jaksanut olla ollenkaan ja onneksi ne leikkineet keskenään. Tuntuu siltä, että helpoin olisi kuolla kun ei jaksa tätä tunnetta ja unettomuutta enää hetkeäkään
Juuri nytkin ahdistaa ja ahdistaa eikä nukuta yhtään. Tiedän jos herään yöllä niin en saa enää nukuttua, mutta miten kauan jaksan tätä. Olo alkaa olla jo niin sekavakin univelan vuoksi.