Ahdistaa huominen ihan kamalasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
Nostin syytteen erästä pahoinpitelijää vastaan. Huomenna asiasta käytäisiin oikeutta ja minun pitäisi todistaa. En ole nukkunut moneen yöhön, ahdistaa ja pelottaa, koska joudun kohtaamaan tämän syytetyn. Onko minun pakko mennä....? Tuntuu etten kehtaa asianajajalleni soittaa asiasta, hävettää oma pelkuruus. Itkettää...

totta kai meet. ja totta kai sua pelottaa. menet vain ja muistat hengittää. palkitset sitten sen jälkeen ittes joteki, ostat jtn kivaa tai meet syömään jonnekin hyvin. voimia.

Eikö riitä se että sekä syyttäjällä että muillakin luettavanaan poliisin esitutkintapöytäkirja....?? Minun pitäisi kyetä toistamaan taas se vuoden takainen tapahtuma, ääneen, kaikkien kuullen. Olen muutenkin ujo ja paniikkihäiriöinen, ei ole lääkitystä enkä sitä siis muuten tarvitsekaan. Ja syytetty on vaarallinen, uhkaillut että jos oikeuteen mennään niin pahoinpitelee taas. Mulla kaksi lasta ja olen vaihtanut kaupunkia, tyyliä jne ettei se enää tunnistaisi minua. Nyt sitten...

En pysty.

:hug: Kerää kaikki rohkeutesi ja mene sinne. Kertaat ne vaikeat asiat. Ja saatat ne siellä päätökseen. Pahoinpitelijä tuomitaan ja asia on loppuun käsitelty.

Soita asianajajallesi ja kerro peloistasi. Hän varmasti osaa auttaa. Kovasti sulle tsemppiä huomiseen. Sitten se on ohi.

Hei, sä menet vaan rohkeasti sinne! Mulla ollu sama tilanne ja viimeseen asti yritin keksiä syytä miks en pääsiskää sinne! Et usko mikä helpotuksen olo tulee sit ku se on ohi! Kerää kaikki voimat ja mene vaan sinne! Voima hali!

Asianajajani ei ole mikään kovinkaan inhimillinen tyyppi... Tuomiosta en niinkään tiedä koska todisteita ei ole kuin sana sanaa vastaan. Ja tiedän että jos tämä henkilö jää vapaalle jalalle niin etsii minut käsiinsä.

Eniten minua vaivaa tämä monen yön unenpuute, itkuolo ja jaksaminen arkea kun väsyttää ja räyhään lapsillekin. Haluaisin kadota koko viikonlopuksi tämän jälkeen mutta edes mies ei ymmärrä...

Yhteistyössä