ahdistaa kun mies on lähdössä viikonlopuksi exän ja poikansa kanssa puuhamaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ittkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ittkupilli

Vieras
ne ovat eronneet kolme vuotta sitten ja me ollaan asuttu yhdessä vuoden verran ja olen raskaana rv32. Mies sanoi että mitä ihmettä minä siellä tekisin mukana kun ei mulla oo lastakaan! eroasin jos en ois raskaana. Mä vihaan mun miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ittkupilli:
ne ovat eronneet kolme vuotta sitten ja me ollaan asuttu yhdessä vuoden verran ja olen raskaana rv32. Mies sanoi että mitä ihmettä minä siellä tekisin mukana kun ei mulla oo lastakaan! eroasin jos en ois raskaana. Mä vihaan mun miestä.

Olisin vihainen myöskin. Otan osaa! Koita jaksaa. *voimahali*

On kyllä mielenkiintonen asenne miehellä |O Vaikka yhteinen lapsi onkin, niin ei sitä nyt ex:n kanssa tarvi aikaa viettää. Olisi vieny muksunsa ja viettäny laatuaikaa hänen kanssaan.

Mä miettisin asiaa tovin ja varmaan sanosin suoraan miehelle, et tämmönen peli ei vetele. Jos sä oikeesti vihaat miestäs, raskaus ei saa olla syy eroamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja gtr:
kyllä lasten vanhemmat voivat viettää aikaa keskenäänsä vaikka olisivatkin eronneet, mutta tylysti sanottu sulle..

Voi toki, eihän siinä mitään, jos on täysin selvä peli.
Miehen sanominen on kyllä niin tylysti sanottu varsinkin raskaana olevalle naiselle, et mitä lie miehen päässä liikkuu.

No mitä outoo tuossa on kun nähtävästi ovat väleissä lapsen vanhemmat? Parempi tuo kuin puhumattomuus.
Kun exän kans vielä kavereita oltii, tehtii juttuja "perheenä" eikä siinä mitää kummallista ollu. Silti exä saakin pysyä exänä, johan on kerran päästy eroon.

joo kyllä mustakin sinne pitäs lähtee sun, miehes ja miehes lapsi. Mä vetäisin tommosesta kommentista ukkoa pillistä kii ja antaisin paukkua, näyttäisin että missä se kaappi seisoo...ja kuka sen kaapin paikan on päättäny

Yhteistyössä