ahdistaa kun mies tekee töitä nuorten naisten kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
mä olen kai kauhean huono ihminen kun en näistä tunteista vaan pääse yli.. :(
joka päivä ahdistaa se ajatus että sen ympärillä parveilee nuoria mimmejä, se on niitten kanssa kahdestaan jne jne... ja tänä aamuna meillä oli yhteistä aikaa niin yksi soitti ja kysyi joko se on tulossa töihin... ahdistaa...

mies oli taas ihan hädissään, että mikä mulle tuli kun en sitten halunnutkaan läheisyyttä... jotenkin mä tiedän, ettei mulla pitäis olla mitään syytä pelätä, se ei edes tajua mikä mua masentaa.. enkä ole kertonut... aikanaan yksi siinä asemassa ollut mies teki aika kovasti töitä iskeäkseen mua, niin musta vaan tuntuu, että se on jotenkin niin hyvä tilaisuus, miksi se jättäis sen käyttämättä...

joo tiedän olen tyhmä..

Ymmärrän niin täysin nuo tuntemukset. Itselleni oli vaikea sopeutua miehen harrastukseen, jossa hän on jatkuvasti fyysisesti lähekkäin nuorten naisten kanssa. Minulla on huono itsetunto enkä usko riittäväni miehelleni, joten ajattelin, miten miehestäni on hauskempaa olla näiden toisten naisten kuin minun kanssani. Mitenkö sitten sain käsiteltyä asian? Opettelin työntämään ne ajatukseni ja tunteeni taka-alalle ja olemaan ajattelematta koko asiaa. En siis myöskään koskaan kysellyt hänen harrastuksestaan tai osallistunut siihen millään muulla tavalla kuin kyytijärjestelyillä tai vastaavilla. Ei se ajatusten poissulkeminen helppoa ollut, mutta minua auttoi se ajatus, että en halunnut mieheni joutuvan lopettamaan harrastustaan vuokseni. Olisin tuntenut itseni kauheaksi pirttihirmuksi ja sairaalloisen mustasukkaiseksi riippakivivaimoksi.

Toivottavasti saat käsiteltyä tunteesi ja pääset niistä ylitse, koska kaikkein eniten sinä itse ja sitä kautta parisuhteesi kärsii niistä. Mieti vaikka sitä, miten miehesi kuitenkin tulee päivittäin töiden jälkeen kotiin, halaa sinua ja haluaa olla juuri sinun kanssasi.

en ole oikein vielä voinut sille mitään, että tuntuu pahalta kun tiedän että mies viettää töissä paljon aikaa kahden kesken sellaisten juuri ja juuri täysikäisten nuorten naisten kanssa.... ite muistaa sen iän ja kun mieheni ei ole mikään susiruma ja vanha tosiaankaan... minut hän on valinnut jostain ihan muista kuin ulkonäkö syistä, siksikin tuntuu pahalta.. kun en mitenkään pärjää jos ulkonäöllisesti verrataan joihinkin teinivartaloihin :(

mutta tänä aamuna hän oli varannut vähän vapaata, että sais olla mun kanssa ja sitten yksi näistä pimuista soittaa kesken kaiken... no mieheni vaan ilmoitti että tulee myöhemmin ja olisi sitten halunnut rakastella mua.. mulle vaan tuli semmonen olo etten tosiaankaan halua että se koskee muhun nyt ja tunnin päästä kattelee jonkun kiinteää takamusta tms... v**** kun en pysty näitä ajatuksia karistamaan.... voitte uskoa että haluisin kyllä!!

Ei tuollaiset ajatukset mitenkään säälittäviä ole, vaan realismia. Mutta ei kannata näyttää miehelle, että nuoret naiset huolestuttaa. Kannattaa vain keskittyä siihen että itse on mahdollisimman edustava ja piristää itseäänkin nuorilla kavereilla :D Ei missään vakavassa mielessä, vaan itsevarmuutta ja riehakkuutta lisäämään.

Kuka kunnon mies nyt tommosia teinejä haluaisi, jos on nainen kotona. Todennäköisesti sulla on vielä muotojakin enemmän kuin noilla "lapsilla". Turhaan pelkäät.

Samoja ajatuksia pyörii mun mieles kun oma mies hieroo usein urheilijatyttösiä ja itsellä tietyn vamman takia vaikee hoitaa kuntoa ja pitää paino järkevissä mitoissa :(

mutta tänä aamuna hän oli varannut vähän vapaata, että sais olla mun kanssa ja sitten yksi näistä pimuista soittaa kesken kaiken... no mieheni vaan ilmoitti että tulee myöhemmin ja olisi sitten halunnut rakastella mua.. mulle vaan tuli semmonen olo etten tosiaankaan halua että se koskee muhun nyt ja tunnin päästä kattelee jonkun kiinteää takamusta tms... v**** kun en pysty näitä ajatuksia karistamaan.... voitte uskoa että haluisin kyllä!!
Joo, työnnä ihmeessä sinua haluava miehesi pois...

Yritä kovemmin karistaa ne ajatukset. Nouse niiden ajatusten yläpuolelle ja anna sellaisten naurettavuuksien olla. Sun mies on sun kanssasi. Sun. Ainakin vielä toistaiseksi - jos annat oman mustasukkaisuutesi ja alhaisen itsetuntosi tulla väliinne, niin ei mies ehkä loputtomiin jaksa.

• Tykkää
Reactions: meah
Alkuperäinen kirjoittaja huono itsetunto joo tiedän;25508009:
Samoja ajatuksia pyörii mun mieles kun oma mies hieroo usein urheilijatyttösiä ja itsellä tietyn vamman takia vaikee hoitaa kuntoa ja pitää paino järkevissä mitoissa :(

No mitäs pahaa hieromisessa on? Sehän on työtä vaan

en ole oikein vielä voinut sille mitään, että tuntuu pahalta kun tiedän että mies viettää töissä paljon aikaa kahden kesken sellaisten juuri ja juuri täysikäisten nuorten naisten kanssa.... ite muistaa sen iän ja kun mieheni ei ole mikään susiruma ja vanha tosiaankaan... minut hän on valinnut jostain ihan muista kuin ulkonäkö syistä, siksikin tuntuu pahalta.. kun en mitenkään pärjää jos ulkonäöllisesti verrataan joihinkin teinivartaloihin :(

Ei kaikille miehillekään se ulkonäkö ole se ykkösjuttu, vaikka monessa paikkaa niin yritetään rummuttaa. Monille isompi juttu on se, mitä naisen pään sisällä liikkuu. Eiks ole ihan hyvä, että miehesi on sinut muista kuin ulkonäkösyistä valinnut. Jokainen meistä naisista jossain välissä rupsahtaa. Jos ulkonäkö olisi ollut miehellesi valintakriteeri, silloin olisin huolissani.

mä olen kai kauhean huono ihminen kun en näistä tunteista vaan pääse yli.. :(
joka päivä ahdistaa se ajatus että sen ympärillä parveilee nuoria mimmejä, se on niitten kanssa kahdestaan jne jne... ja tänä aamuna meillä oli yhteistä aikaa niin yksi soitti ja kysyi joko se on tulossa töihin... ahdistaa...

mies oli taas ihan hädissään, että mikä mulle tuli kun en sitten halunnutkaan läheisyyttä... jotenkin mä tiedän, ettei mulla pitäis olla mitään syytä pelätä, se ei edes tajua mikä mua masentaa.. enkä ole kertonut... aikanaan yksi siinä asemassa ollut mies teki aika kovasti töitä iskeäkseen mua, niin musta vaan tuntuu, että se on jotenkin niin hyvä tilaisuus, miksi se jättäis sen käyttämättä...

joo tiedän olen tyhmä..

No en petä. Vaikka tiukkaa tekeekin.

[QUOTE="vieras";25509777]Kunhan ei ukko ole ravimiehiä, niin eipä sulla mitään hätää ole. :)
Muissa ammateissa tuo alaikäisiin sekaantuminen on huomattavasti harvinaisempaa.[/QUOTE]

Heppatytöt.mmm...MMM!!

Alkuperäinen kirjoittaja huono itsetunto joo tiedän;25508009:

Tämä on todella kummallista. Ihan kuin toinen olisi valinut ammattinsa päästäkseen koskettelemaan tyttösiä.
Missä on aikuisten ihmisten itsentunto jos mieli toisen työn tekemisestä ahdistuu : /

Olenhan minäkin hoitaja ja kosketan joka päivä toisia miehiä. tarkoittaako se silti sitä että mä pettäisi miestäni tai edes haluaisin niin tehdä.

Ja ap:lle: miehesi saattaa vaikka lähteäkin kalppimaan jos tuollainen kylmäkiskoisuus, murjottaminen ja väistely jatkuu. Sulla ei ole mitään syytä mököttää miehelle- hänhän on selkeästi ilmaissut haluavansa sinua.

Ap ymmärrän sua ihan täysin, en itekkään ois pystyny seksiin. Painin samojen ajaTusten kanssa päivittäis, kaupassakin jos tulee joku pimu vastaan :( mun mies ei ees kato päin mut mä kuvittelen heti et kattoo. Elokuvissa häiritsee suunnattomasti alastonkohtaukset

Ap ymmärrän sua ihan täysin, en itekkään ois pystyny seksiin. Painin samojen ajaTusten kanssa päivittäis, kaupassakin jos tulee joku pimu vastaan :( mun mies ei ees kato päin mut mä kuvittelen heti et kattoo. Elokuvissa häiritsee suunnattomasti alastonkohtaukset

Hae apua. Ihan oikeasti. Et sinä voi olla kateellinen siitä että miehesi tuijottaa jotain kuvitteellista hahmoa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä