Alkuperäinen kirjoittaja :o:Etkö sä ap oo mainostanu täällä, että oot sairaanhoitaja? Tuota noin![]()
HÄÄÄ? no, en oo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Etkö sä ap oo mainostanu täällä, että oot sairaanhoitaja? Tuota noin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Etkö sä ap oo mainostanu täällä, että oot sairaanhoitaja? Tuota noin![]()
HÄÄÄ? no, en oo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Silloin kun olin lapsi niin vanhempani kuunteli musiikkia silloin kun mä oli jo nukkumassa ja se taas tarkoitti sitä että he lähti ryyppäämään ja kännissä helvetisti tapellen kotiin... Jos autto yhtään tämäkään selvitys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Silloin kun olin lapsi niin vanhempani kuunteli musiikkia silloin kun mä oli jo nukkumassa ja se taas tarkoitti sitä että he lähti ryyppäämään ja kännissä helvetisti tapellen kotiin... Jos autto yhtään tämäkään selvitys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Silloin kun olin lapsi niin vanhempani kuunteli musiikkia silloin kun mä oli jo nukkumassa ja se taas tarkoitti sitä että he lähti ryyppäämään ja kännissä helvetisti tapellen kotiin... Jos autto yhtään tämäkään selvitys![]()
Kyllä, selvensi. Oletko jutellut asiasta miehen kanssa (tai psykologin).
Pikaratkaisuna kuulokkeet miehelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Silloin kun olin lapsi niin vanhempani kuunteli musiikkia silloin kun mä oli jo nukkumassa ja se taas tarkoitti sitä että he lähti ryyppäämään ja kännissä helvetisti tapellen kotiin... Jos autto yhtään tämäkään selvitys![]()
Jahaa no sitten.Etkö voi miehen kanssa keskustella, että tuo ahdistaa sinua? Mulla tuon saman reaktion saa aikaan Nirvanan musiikki, ex-mies kuunteli sitä paljon ja niistä hetkistä on ainoastaan huonoja muistoja. :/
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Silloin kun olin lapsi niin vanhempani kuunteli musiikkia silloin kun mä oli jo nukkumassa ja se taas tarkoitti sitä että he lähti ryyppäämään ja kännissä helvetisti tapellen kotiin... Jos autto yhtään tämäkään selvitys![]()
Jahaa no sitten.Etkö voi miehen kanssa keskustella, että tuo ahdistaa sinua? Mulla tuon saman reaktion saa aikaan Nirvanan musiikki, ex-mies kuunteli sitä paljon ja niistä hetkistä on ainoastaan huonoja muistoja. :/
Niinpä, tietääkö miehesi? Muakin ahdistaa suurin osa näistä mun isän ryyppybiiseistä, leevi and the leavings jnejne. Ei pysty kuuntelemaan, tulee kamala olo.
Alkuperäinen kirjoittaja vvvvvvvvv:Kuuluuko niihin lapsuusmuistoihin myös alkoholi ja unettomat yöt? Jos näin, niin ymmärrän tunteesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä tajusin kyllä, mua lapsena ahdisti kun äiti kuunteli musiikkia. Äidin musiikkityyli oli haikeita itkuvirsiä iskelmää ja isä kuunteli vanhaa rokkia, yön joutsenlaulua usein ja muita haikeita kappaleita. On tosi epämiellyttävää jos äidin luona on nykyäänkin levy soimassa, tulee mieleen niitä ahdistavia muistoja lapsuudesta: Aikuiset pyyhki tippaa silmäkulmasta ja lapsista oli kamalaa .Nyt kuunnellaan musiikkia joka sopii kaikille, niin ja ahdistua voi mitä ihmeellisimmistä syistä..Musiikki herättää muistoja ja se voi todellakin ahdistaa pahimmassa tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jännä juttu. Siis meilläkin lapsuudessa vanhemmat huudatti musiikkia kun juopottelivat. Monesti baarin jälkeen soittivat lisää eikä siinä oikeen sitten saanut unta.. Mutta mää kyllä tykkään kuunnella niitäkin kappaleita, mitä ne silloin kuunteli, ilman ahdistusta. Ehkä niistä sitten jäi ihan mukavatkin muistot, saatiin valvoa myöhään ja tanssia sen musiikin tahtiin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jännä juttu. Siis meilläkin lapsuudessa vanhemmat huudatti musiikkia kun juopottelivat. Monesti baarin jälkeen soittivat lisää eikä siinä oikeen sitten saanut unta.. Mutta mää kyllä tykkään kuunnella niitäkin kappaleita, mitä ne silloin kuunteli, ilman ahdistusta. Ehkä niistä sitten jäi ihan mukavatkin muistot, saatiin valvoa myöhään ja tanssia sen musiikin tahtiin..
Eikai pelkkä baariin lähteminen ja iloinen tunnelma mitään ahdistusta laukaise. Erijuttu jos on vanhemmilla ollut alkoholiongelma ja siitä jäänyt pahoja kokemuksia, tappelua, väkivaltaa, huutoa, yksin jäämistä, ihan suoranaista pelkoa ja surua mitä on lapsena ollut. Ainakin mulla näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:Jännä juttu. Siis meilläkin lapsuudessa vanhemmat huudatti musiikkia kun juopottelivat. Monesti baarin jälkeen soittivat lisää eikä siinä oikeen sitten saanut unta.. Mutta mää kyllä tykkään kuunnella niitäkin kappaleita, mitä ne silloin kuunteli, ilman ahdistusta. Ehkä niistä sitten jäi ihan mukavatkin muistot, saatiin valvoa myöhään ja tanssia sen musiikin tahtiin..