V
vierailija
Vieras
Eli siis haluaisin vaan olla rauhassa kotona, mutta kämppiksen kaverit (jotka jollain tavalla myös mun kavereita) haluais nähdä (myös minut). Ja näkeminen tarkoittaa tietenkin ryyppäämään menemistä. He varsin hyvin tietävät että minua ei kiinnosta ryyppääminen. Väkisin raahaavat mut katsomaan niiden örvellystä. Minulla on tosi huono muisto viime kerrasta ja en halua kokea sitä enää koskaan.
No kuitenkin kaksi kavereista tunkesi kännissä tänään meille vain sen takia että muistammehan varmasti tulla huomenna ryyppäämään...
Asia ahdistaa minua ihan kamalasti. Muut menevät kännissä juttelemaan muille humalaisille ja kaikki miehet kiinnittää minuun aina huomiota ja se todellakin ahdistaa! Lähentelyä ja iskurepliikkejä! En pääse tilannetta pakoon kun kaveritkin vaan nauravat, vaikka hyvim tietävät että se ahdistaa minua.
Poikaystäväni on vuoden vaihto-oppilaana enkä voi ottaa häntäkään turvakseni.
Sekava teksti, mutta pakko päästä jonnekkin purkamaan sydäntä.
No kuitenkin kaksi kavereista tunkesi kännissä tänään meille vain sen takia että muistammehan varmasti tulla huomenna ryyppäämään...
Asia ahdistaa minua ihan kamalasti. Muut menevät kännissä juttelemaan muille humalaisille ja kaikki miehet kiinnittää minuun aina huomiota ja se todellakin ahdistaa! Lähentelyä ja iskurepliikkejä! En pääse tilannetta pakoon kun kaveritkin vaan nauravat, vaikka hyvim tietävät että se ahdistaa minua.
Poikaystäväni on vuoden vaihto-oppilaana enkä voi ottaa häntäkään turvakseni.
Sekava teksti, mutta pakko päästä jonnekkin purkamaan sydäntä.