Ahdistaa suunnattomasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli siis haluaisin vaan olla rauhassa kotona, mutta kämppiksen kaverit (jotka jollain tavalla myös mun kavereita) haluais nähdä (myös minut). Ja näkeminen tarkoittaa tietenkin ryyppäämään menemistä. He varsin hyvin tietävät että minua ei kiinnosta ryyppääminen. Väkisin raahaavat mut katsomaan niiden örvellystä. Minulla on tosi huono muisto viime kerrasta ja en halua kokea sitä enää koskaan.

No kuitenkin kaksi kavereista tunkesi kännissä tänään meille vain sen takia että muistammehan varmasti tulla huomenna ryyppäämään...

Asia ahdistaa minua ihan kamalasti. Muut menevät kännissä juttelemaan muille humalaisille ja kaikki miehet kiinnittää minuun aina huomiota ja se todellakin ahdistaa! Lähentelyä ja iskurepliikkejä! En pääse tilannetta pakoon kun kaveritkin vaan nauravat, vaikka hyvim tietävät että se ahdistaa minua.

Poikaystäväni on vuoden vaihto-oppilaana enkä voi ottaa häntäkään turvakseni.

Sekava teksti, mutta pakko päästä jonnekkin purkamaan sydäntä.

en osaa neuvoa, mutta kuulostaaa ahdistavalta! Tykkäätkö kumminkin sun kämppiksestä? Vai pitäiskö teidän miettiä haluatteko enää olla kämppiksiiä, onko mitään vaihtoehtoa? Kurjaa joutua juopottelijoita katsomaan viikonloppuisin, ja ettei ole valinnanvaraa että he tulee teille ja humalaiset miehet ahdistelee.

No siis vaikka selvinpäin juttelette ja sanot heille mitö oikeesti meiltä touhusta ja et ei tunnu hyvältä ja kato miten reagoivat ehkä sulla ja kämppiksellä on vissiin 50/50 oikeus ni näkee kavereitaan jossain muualla? ja jos sulla on muita mielenkiinnon kohteit niin mee niitöä kohti rohkeesti vaan ja kysy heitä sellaiseen mukaan ja lähteekö ja kiinnostaako sun jutut.

no ok itelläkin joskus tulee ahdistus ja se johtuu siit jos on esim yliväsynyt tunteet menee helpommin laidast laitaan ja joutuu liian nopeella tahilla käsittelees. kun käy aina kaikkia tunteita läpitten ja välil ylianalysoi,,

meet huomisen fiiliksen mukaan ehkä kaikkein paras?

Ei liene mitään syytä sille, miksi sinun pitäisi suostua tuollaiseen.

Kannattaa opetella sanomaan toisille ei, jos he pyytävät jotain mihin et halua suostua.

Kyllä pidän kämppiksestäni ja hänetkin aina tavallaan yllytetään mukaan, mutta ei hänellä sitä vastaan mitään ole.

Kämppis oli vielä töissä kun yksi kavereista soitti minulle monta kertaa ja jätti useita viestejä mutta en vastannut. Vasta nyt hetki sitten laitoin viestin että "En voi hyvin, anteeksi." Sain vastaukseksi "Ymmärrän. Ei se mitään." Kämppiskin tuli kotiin ja sanoi lähtevänsä illalla ulos.

Ymmärtäisivät sitten pysyäkin siellä ulkona.

T. Ap

Yhteistyössä