Ahdistaa tämä sotku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt"

Vieras
Asunto on aivan kamalassa sotkussa ja yksin yritän tätä raivata selväksi. Ahdistaa vain tämä eikä huvittaisi tehdä asialle yhtään mitään. Tiedän kyllä, että mieli tulee olemaan hyvä kun asunto on siisti, mutta en jaksaisi siivota! Asiat painaa mieltä muutenkin eikä vain jaksaisi.

Onko sulla mahdollisuutta siivota huomenna? Jos on niin siivoa tänään makuuhuone ja keittiö. Siistiin makkariin on mukava mennä nukkumaan (ja herätä) ja aamulla on hyvä fiilis alottaa aamu siistissä keittiössä. Huomenna sit heti aamupalan jälkeen tartut hommiin ja siivoat loput asunnosta..

[QUOTE="vieras";28225543]Eikai sitä nyt enää tähän aikaan jaksakkaan, tai minä en ainakaan jaksaisi kun on jo aamuseittämästä asti hääränny. Jätä huomisaamuksi. :)[/QUOTE]

En mä tarkoittanut kellonaikaa jaksamisella. En jaksaisi siivota lainkaan, mihinkään kellonaikaan. Ahdistaa vain. En voi aamulla siivota kun pitää kouluun.

Jos et kertakaikkiaan jaksa, niin jätä. Jos taas kysymys on siitä, että et saa aletuksi, niin palkitse itsesi hyvin joka aloituksesta, ja päätä etukäteen siivota viisi minuuttia. Mainostauko on hyvä siivousaika. Tuolla saat käännettyä tasapainon parempaan suuntaan.

Mulla on onneksi mies joka hoitaa siivouksen. Huomenna on taas siivouspäivä. Ihana tulla töistä kotiin kun koti siivottu ja kaikki tavarat paikoillaan. Meillä siis mies hoit
ovapaalla. Itse inhoan siivoamista, niin onneksi löysin miehen joka siivoaa mielellään.

Siivoa ja raivaa vähän kerrallaan. Vaikka vähän päivässä niin sekin on eteenpäin. Ja kannattaa hankkiutua eroon turhasta tavarasta, itse ostin jätesäkkejä ja kylmän viileästi tungin turhaa roinaa sinne ja roskiin. Kierrätykseen tietysti sellaset mitkä voi kierrättää. Tulee edes vähän tilaa ja heti on parempi mieli.

Kyllä se siitä, yritä olla ottamatta stressiä siitä siivouksesta. Kyllä se edistyy vaikka siivoaisi ihan vähän vaan päivässä.

Yhteistyössä