Ahdistaa toi Lidlin kassakäytäntö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Voi että mä tunnen itseni hölmöksi ja hitaaksi siellä :ashamed:
Ensin lappaat tavarat kärryyn ja sitten kassahihnalle ja sitten takaisin kärryyn ja sitten kassiin...
Kai siihen on joku järkevä selitys. Mutta taas kaksi kassillista ruokaa ja vain parikymppiä.. Paikallisesta K-kaupasta saa sillä hinnalla just pari maitoo ja leivät :whistle:

Ai miten niin turhis :ashamed:

Joo, mutta kokeilepa korin kanssa...Silloin se kori pitää jättää jo siellä toisessa päässä kun olet lapannut tavarat myyntihihnalle, ja hihnalta sitten nopeasti suoraan kasseihin...hankalaa ja noloa kun jono seisoo sen takia ettei ehdi olla niin nopea.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Joo, mutta kokeilepa korin kanssa...Silloin se kori pitää jättää jo siellä toisessa päässä kun olet lapannut tavarat myyntihihnalle, ja hihnalta sitten nopeasti suoraan kasseihin...hankalaa ja noloa kun jono seisoo sen takia ettei ehdi olla niin nopea.

Totta! Myyjä ja kaikki takana olevat katsoo siihen malliin että "hidas, toimi!".

Lisätään vaikeusastetta ottamalla neljä lasta mukaan ja umpitohelo aikuinen, joka ei meinaa muutenkaan saada tavaroita pudottelematta minnekään... :D Aikamoinen perfomanssi!

Kassaparka yrittää nopeasti saada tavarat koneelleen, mutta toinen puoli pöydästä täyttyy ja täyttyy ja täyttyy... kassan hymy hiipuu samaa vauhtia, kun kasautuvat elintarvikkeet uhkaavat kaatua päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:

Totta! Myyjä ja kaikki takana olevat katsoo siihen malliin että "hidas, toimi!".
Joo ja sitten viilit ja sipsit ja muut jää alimmaiseksi ja on ihan mössönä.

meillä (Helsingissä ) saa korin ottaa mukaan ja nostaa ne ostokset koriin..ehdottakaa samaa siihen myymälään,jossa asioitte!Korin voi sitten jättää pakkauspöydän viereen lattialle..

Joo, siis mikä idea siinä on :o
Kamalan pitkä liukuhihna ja pieni taso, mihen myyjä mättää ne tavarat...

Todella harvoin tulee siellä kyllä käytyä
Silloinkin pakkaan hullun lailla tavarat kassiin ja mies maksaa

On kyllä niin ahdistava kauppa että en kovin usein käy. Jotenkin siellä meinaa aina paniikkikohtaus iskeä...

Ja koska sieltä ei kuitenkaan saa läheskään kaikkea mitä tarvii, niin ostan mieluummin sittarista kaiken. En viitsisi erikseen hakea jotain maitoa ja juustoa Lidlistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:
Minusta kans aika huono kassajärjestely...miks ei voi olla samanlainen,kun muuallakin?
Oisko se jotain Saksan tyyliä? Kauhee "hätä" siellä tuntuu tulevan, kun hirveet jonot ja pieni se tila..

Saksassa oli monessa paikassa just tällaset kassat joten sen takia kai ne on sit täälläkin lidlissä, onneks ei oo muissa kaupoissa!

Taidan sit olla tehokas ja taitava, mutta ei se mulle tuota ongelmia. Kun heti menee lappamaan tavaraa kärryyn, niin kyllä sitä hyvin ehtii. Ja kun laittaa ne tavarat oikeassa järjestyksessä jo siihen hihnalle, niin ei tarvi heittää jugurtteja rikki maitopurkeilla. Ja siis mullakin on yleensä isot ostokset, toinen viikko-ostospäivistä on usein Lidlissä. Ja kaks vuotias tenava roikkuu pultussa.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä oon päättänyt olla ahdistumatta Lidlin kassoilla. Ei oo perkele mun vika et se systeemi on niin idiootti, ja pakkaan kamani just niin hitaasti ku pakkaan.
Näinhän sen just pitäis mennäkin. Silti mulla alkaa joka kerta naamaa kuumottaa siellä. Sitte tuntuu, että jengi kyttää mitä on ostanut. ja nämä fiilikset tulee ainoastaan Lidlissä.
:ashamed:

MÄ en voi käsittää miks se kassa ei voi lappaa sitä kamaa suoraan siihen kärryyn. Enkä sitä, miksi se kassa ei voi sanoa, tai edes siellä kaupassa ei LUE ett tarkoitus o pussiittaa vermeensä jossain muualla kuin kassalla.

(ja jos se systeemi on se, kun saksalaisethan "purkaa " monesti ostoksistaan kaikki turhat pakkausmateriaalit jo kauppaan

Mä oon päättänyt olla ahdistumatta Lidlin kassoilla. Ei oo perkele mun vika et se systeemi on niin idiootti, ja pakkaan kamani just niin hitaasti ku pakkaan.
näin ajattelee meilläkin jotkut asiakkaat,mutta auta armias jos he itse joutuvat odottamaan,kun joku muu toimii samoin..sillon,kyllä luodaan niitä katseita pakkaavaan asiakkaaseen ja huokaillaan kovan ääneen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
MÄ en voi käsittää miks se kassa ei voi lappaa sitä kamaa suoraan siihen kärryyn. Enkä sitä, miksi se kassa ei voi sanoa, tai edes siellä kaupassa ei LUE ett tarkoitus o pussiittaa vermeensä jossain muualla kuin kassalla.

(ja jos se systeemi on se, kun saksalaisethan "purkaa " monesti ostoksistaan kaikki turhat pakkausmateriaalit jo kauppaan
kassat kyllä kertoo asiakkaalle asiasta ja sillehän ei voi mitään,jos asiakas ei halua toimia joustavasti..jaksaisitko itse nostella 7,5 tuntia asiakkaiden ostoksia kärryihin?Kaupat kuitenkin on itsepalvelupaikkoja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tikka:
Taidan sit olla tehokas ja taitava, mutta ei se mulle tuota ongelmia. Kun heti menee lappamaan tavaraa kärryyn, niin kyllä sitä hyvin ehtii. Ja kun laittaa ne tavarat oikeassa järjestyksessä jo siihen hihnalle, niin ei tarvi heittää jugurtteja rikki maitopurkeilla. Ja siis mullakin on yleensä isot ostokset, toinen viikko-ostospäivistä on usein Lidlissä. Ja kaks vuotias tenava roikkuu pultussa.

Tämä toimii silloin kun ketään ei ole edessä. Mulla ainakin kävi eilen niin et jostain syystä edellinen asiakas jäi kärryn kanssa paikoilleen ja kassa kasasi mun tavarat sit siihen hihnan päähän isoksi kasaksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
näin ajattelee meilläkin jotkut asiakkaat,mutta auta armias jos he itse joutuvat odottamaan,kun joku muu toimii samoin..sillon,kyllä luodaan niitä katseita pakkaavaan asiakkaaseen ja huokaillaan kovan ääneen..

Mä oon kyllä melko kärsivällinen jonottaja =)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikka:

Tämä toimii silloin kun ketään ei ole edessä. Mulla ainakin kävi eilen niin et jostain syystä edellinen asiakas jäi kärryn kanssa paikoilleen ja kassa kasasi mun tavarat sit siihen hihnan päähän isoksi kasaksi :(

Hm... Tietty tossa tapauksessa ei toimi. Meiän kaupassa kassa aina odottaa että saa oman kärryn siihen hihnan päähän, ennen kun alkaa lappaa tavaraa. Tai voi se nyt pari maitopurkkia siihen laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

Mä oon kyllä melko kärsivällinen jonottaja =)
joo,en sitä epäilekkään =) mutta kaikki ei ole kärsivällisiä jonottajia..

Yhteistyössä